Autor Wątek: Szukam osoby do silnika 3D w OpenGL  (Przeczytany 1687 razy)

Offline bajos

  • Użytkownik

# Styczeń 18, 2015, 20:33:30
Witajcie,

Szukam osoby programującej w C++ chętnej do współpracy nad silnikiem 3D do wykorzystania w przyszłości do gry. Jeśli czegoś nie umiesz, a jesteś w stanie się nauczyć to OK.

Target:
- Platforma Linux, Windows (jako port z Linuxa, nie będzie bolało bo oparte na Qt5 :))
- Qt5, SFML, Bullet Physics, OpenAL
- OpenGL
- Kompilacja CMake

Kontakt na PW albo przez Hangouts https://plus.google.com/115153202324260478190 tam jest gdzieś ikonka do czatu albo "patryk.bajos@gmail.com" (do wyszukania jako Hangouts albo e-mail).
« Ostatnia zmiana: Listopad 26, 2016, 19:31:25 wysłana przez bajos »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Xender

  • Użytkownik

  • +4
# Styczeń 18, 2015, 23:36:42
Linux (jako port z Win)
Będzie bolało.

Lepiej kompiluj i testuj każdy commit na obu.

Offline bajos

  • Użytkownik

# Styczeń 31, 2016, 14:17:05
Ponawiam temat, trochę zmieniłem używane liby, zacząłem używać Qt i SFML zamiast GLFW.

Offline bajos

  • Użytkownik

# Listopad 26, 2016, 19:30:56
Temat nadal aktualny. Biblioteki teraz to Qt5, SFML, Bullet, Assimp, OpenGL 3.3 Core i OpenAL.
Repozytorium z kodem: https://github.com/patrykbajos/zinot-project
I repo na aktualnej gałęzi: https://github.com/patrykbajos/zinot-project/tree/dev

Kontakt na tutaj na PW, przez Hangouts https://plus.google.com/115153202324260478190, GG: 43217099, albo e-mail  "patryk.bajos@gmail.com".