Autor Wątek: Cykliczne Warsztatowe compo III - 17-22.01.2015 [wyniki]  (Przeczytany 12230 razy)

Offline Gimer

  • Użytkownik
    • Portfolio

# Styczeń 31, 2015, 00:00:51
Przypominam o nadesłaniu głosów - póki co zagłosowało tylko 4 z 7 uczestników. Zgodnie z regulaminem, brak nadesłanych do końca niedzieli głosów == dyskwalifikacja.

Mógłbyś potwierdzić otrzymanie głosu albo wymienić kto już głosował?

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Dab

  • Redaktor
    • blog

# Styczeń 31, 2015, 00:11:27
Racja, nie dostałeś potwierdzenia. Czekamy na: Gabes, Iv, Mateusz Lewczak.

Offline Dab

  • Redaktor
    • blog

# Luty 01, 2015, 16:31:11
Wciąż czekamy na głosy od:
  • Iv
  • Mateusz Lewczak


Przypominam że brak oddanego do końca niedzieli (tej niedzieli!) głosu to dyskwalifikacja.

Offline LeftarCode

  • Użytkownik

# Luty 01, 2015, 17:19:33
3 pkt- InsideATrap - Nie łatwe, przez co wciągające.
2 pkt- Gra o życie - Ciekawy pomysł.
1 pkt- Przygoda Kubusia - Jak wyżej, ciekawy pomysł, ale czegoś mi tutaj brakuje.

Offline Dab

  • Redaktor
    • blog

# Luty 01, 2015, 18:01:52
No cóż, _kolejny_ raz powtórzę. :)

Jak reszta ocen? Gotowe? :P

To ja jeszcze raz powtórzę. :)

Cytuj
Uczestnicy opisują wrażenia z gier i głosują w systemie 3-2-1, nadsyłając głosy na  compo15styczen@warsztat.gd (szczegóły w regulaminie)

Offline Dab

  • Redaktor
    • blog

# Luty 02, 2015, 10:37:50
Po otrzymaniu głosów w ostatniej chwili, mogę ogłosić wyniki III edycji Compo:

  • Tomasz "Halajo" Hałajko - InsideATrap - 13 pkt
  • Przemek Szcześniak - Gra o życie - 10 pkt
  • Adam Bawelski - TD Black and White - 7 pkt + nagroda publiczności
  • pawlaks1 - Przygoda Kubusia - 6 pkt
  • Gabes - Pułapka Bez powrotu - 3 pkt
  • Iv - TrapField - 3 pkt
  • Mateusz Lewczak - Trapindo - 0 pkt

Gratulacje i dzięki za udział w konkursie. Poniżej komentarze do prac:

Tomasz "Halajo" Hałajko - InsideATrap
  • + pomysł
  • + prostota
  • + ogromna ilość poziomów jak na compo
  • - gra zręcznościowo/logiczna. Za mało się dzieje. Za łatwo zginąć. O ile lubię logiczne to nie lubię klimatów Timbermana, Flappy birda...
  • - kolor tła bije po oczach
  • + pomysł, prostota, udana kompozycja
  • - niewyraźna czcionka, to nie moje klimaty
  • + dużo poziomów, związek z tematem
  • - toporny "interfejs użytkownika", "ciężko" się gra
  • Wszechstronne.
  • Nie łatwe, przez co wciągające.
  • Duży plus za dużą ilość poziomów. Bardzo prosta, ale grywalna (choć trochę za mało dynamiczna).
Przemek Szcześniak - Gra o życie
  • wciągająca, syndrom jeszcze jednego razu, dopasowana muzyka
  • + dobrze wytłumaczone sterowanie, dobre intro
  • + bardzo fajny pomysł z znikaniem podłogi
  • + jednolity styl
  • - bardzo zły pomysł z znikaniem podłogi bez ostrzeżenia, gdy pod nami są kolce. Jakbym coś takiego zobaczył w kupionej grze tobym poleciał im negatywny komentarz zrobić
  • - kiepskie sterowanie
  • - brak info o ilości czaszek
  • (jakbyś dał butelki zamiast czaszek i nazwał grę "Gra o picie" byłaby jazda):
  • + szybka, zręcznościowa, wszystko wiadomo co i jak
  • - mimo, że mała piekielnie trudna
  • - nie przeszedłem jej
  • Ciekawe.
  • Ciekawy pomysł.
  • Przydałaby się informacja o ilości czaszek. Skoki trochę nienaturalnie/irytująco działają.
Adam Bawelski - TD Black and White
  • jednolity i przyjemny dla oka styl graficzny, solidna podstawa pod dobry tower defence
  • + całość wygląda ładnie i stylowo, fajne animacje postaci i efekty, lubię tawer defense
  • - chyba nie skończone bo po dojściu licznika populacji do 0 gra nie skończyła się, słabo zrównoważone, pierwsze i trzecie działo praktycznie nieprzydatne, tylko z rakietami udało mi się jakoś opanowywać fale wrogów
  • Plus za animacje.
  • Grywalna, estetyczny wygląd.
pawlaks1 - Przygoda Kubusia
  • "wzruszająca historia ;) ", skomplikowane i trudne labirynty
  • + ładne intro
  • + zachowanie wrogów
  • + pomysł odnowy życia
  • + prostota animacji 'błyskania' na wodzie
  • - nuda, nuda i jeszcze raz nuda
  • - brak minimapy
  • Wciągające.
  • Jak wyżej, ciekawy pomysł, ale czegoś mi tutaj brakuje.
  • Plus za intro. W labiryncie koniecznie przydałaby się minimapka. Mało się dzieje.
Gabes - Pułapka Bez powrotu
  • dobry pomysł, wykonanie gorsze ;) zbyt duża losowość przez co gra staje się niegrywalna
  • Nie umiem ocenić tej gry. Jaki jest jej sens? Jak wyliczyć gdzie są miny? Można na pałe wchodzić do środka po serce i nic więcej?
  • + pomysł, skojarzenie z pacmanem - brak najmniejszych komunikatów o tym, że to drugi level itd, że skończyłem lewel (instrukcja dopiero mi wyjaśniła co i jak), start ciągle z tego samego miejsca
  • + pomysł, związek z tematem, łapiąc zasady nawet wciąga
  • - brak dobrej sygnalizacji zdobycia serca/wpadnięcia na minę, co na początku zniechęca do gry
  • Trochę niedopracowana koncepcja - za duży udział losowości, dużo za mały gracza.
Iv - TrapField
  • męczące wciskanie spacji, muzyka na +
  • + ładny jednolity wygląd
  • + pasująca muzyka
  • - zbyt wyśrubowany poziom trudności
  • - trzeba ciągle naciskać spacje
  • + prostota, ciekawe podejście do tematu (chyba temat compo został tu zawarty najpełniej), znajdźki - jak dla mnie zbyt duży poziom trudności, za mało życia dla gracza, w większości przypadków bardzo trudno złapać znajdźkę, zbyt dokładne kolizje
  • + podoba mi się wizaulnie, związek z tematem - za gęsto min przez co gra traci na dynamice
  • Pomysłowe.
Mateusz Lewczak - Trapindo
  • humor, na minus: zmutowany głos
  • + pomysł jakby z moich konspektów na stronie
  • + czytanie dzieciom :)
  • - głos nienaturalnie zniekształcony aż bije po uszach
  • - po przegranej rundzie trzeba restartować grę
  • - trochę za mało urozmaicona rozgrywka
  • (nie wiem jak zakwalifikować stawianie wieży na trasie, z jednej strony to dosyć nietypowe(+), z drugiej wieżyczki powinny blokować robale)
  • + lubię tower defense, w porządku wyjaśnienie (słuchowa fabuła)
  • - ale praktycznie nieużyteczne mniejsze działo (te z mniejszym zasięgiem), krótka, zbyt mało rozbudowana, za mało plansz itp
  • Wielka niewiadoma(nie działa na Win.xp-32bity).
  • Przesadnie zmodyfikowany głos. Przydałaby się trochę większa różnorodność.

Offline Halajo

  • Użytkownik

  • +2
# Luty 02, 2015, 10:52:08
Bardzo dziękuję wszystkim za oceny oraz opinie (zarówno za pozytywne jak i negatywne), mam nadzieję że dzięki nim uda mi się poprawić i ukończyć moją grę. Jeszcze raz wielkie dzięki! :)

Offline Gimer

  • Użytkownik
    • Portfolio

# Luty 02, 2015, 13:30:40
Cieszy mnie wynik i gratuluje zwyciezcy. Jeszcze troche pracy i nawet przyjemna gra bedzie.

Offline pawlaks1

  • Użytkownik
    • wolf in game

# Luty 02, 2015, 14:00:59
Gratuluję wszystkim a przede wszystkim Halajo - patrząc na wyniki teraz stwierdzam, że wygrał najbardziej dopracowany, a przede wszystkim kompletny projekt - nie wiem tylko co zrobić z tą słabo czytelną czcionką :).

Offline Halajo

  • Użytkownik

# Luty 02, 2015, 14:26:27
Gratuluję wszystkim a przede wszystkim Halajo - patrząc na wyniki teraz stwierdzam, że wygrał najbardziej dopracowany, a przede wszystkim kompletny projekt - nie wiem tylko co zrobić z tą słabo czytelną czcionką :).
Czcionka nie jest moja, więc zmiana to nie problem :D, póki co mam chwilowy brak czasu ( analiza na tapecie) ale po sesji myślę, że wezmę się ostro za poprawki oraz nowe poziomy.