Autor Wątek: Cykliczne Warsztatowe compo III - 17-22.01.2015 [wyniki]  (Przeczytany 11692 razy)

Offline Dab

  • Redaktor
    • blog

  • +2
# Styczeń 12, 2015, 18:28:38
http://warsztat.gd/news/1301/warsztat_compo_-_17-22_stycznia_2015
Cytuj
Chcecie napisać więcej gier w ramach postanowienia noworocznego? Przygotować się do Global Game Jam? Albo po prostu zmierzyć się z innymi Warsztatowiczami? Kolejna okazja już niebawem! W nowej edycji Compo na stworzenie gry będziecie mieli 6 dni w trakcie 17-22 stycznia 2015. Podobnie jak w poprzednich edycjach, dozwolone są dowolne języki, silniki i technologie.

Nagrodą dla zwycięzcy Compo będzie książka Inżynieria wymagań w praktyce ufundowana przez Wydawnictwo Naukowe PWN.



Regulamin: http://forum.warsztat.gd/index.php?topic=29527.0
Skrót regulaminu & zasady lokalne:
  • tworzenie gry rozpoczyna się 17.01.2015 00:00 CET
  • temat: Pułapka w pułapce pośrodku pułapki
  • koniec Compo i ostateczny termin nadsyłania prac to 22.01.2015 24:00 CET
  • dozwolone dowolne technologie, middleware i platformy
  • zespoły jednoosobowe
  • głosowanie na prace innych uczestników w systemie 3-2-1
  • prace nadsyłami na adres compo15styczen@warsztat.gd, gry można załączyć do maila lub uploadować przez http://warsztat.gd/compoupload
  • zwycięzca Compo otrzyma nagrodę w postaci książki "Inżynieria wymagań w praktyce"
Do czasu startu Compo ten temat pozostaje zamknięty, dyskusję na temat Compo i regulaminu można prowadzić w temacie ogólnym: http://forum.warsztat.gd/index.php?topic=29519

Paczka z pracami:

http://compoarchiwum.warsztat.gd/WarsztatCompo15_01.zip

Wyniki:

  • Tomasz "Halajo" Hałajko - InsideATrap - 13 pkt
  • Przemek Szcześniak - Gra o życie - 10 pkt
  • Adam Bawelski - TD Black and White - 7 pkt + nagroda publiczności
  • pawlaks1 - Przygoda Kubusia - 6 pkt
  • Gabes - Pułapka Bez powrotu - 3 pkt
  • Iv - TrapField - 3 pkt
  • Mateusz Lewczak - Trapindo - 0 pkt

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Dab

  • Redaktor
    • blog

# Styczeń 17, 2015, 01:00:33
Czas start!

Temat III edycji Compo: Pułapka w pułapce pośrodku pułapki

Offline PSz

  • Użytkownik

# Styczeń 20, 2015, 14:31:01
Można wykorzystać podkład muzyczny ściągając motyw dźwiękowy z filmu z youtube czy musi być coś swojego lub na licencji CC?

Offline Gimer

  • Użytkownik
    • Portfolio

  • +1
# Styczeń 20, 2015, 17:36:21
Można wykorzystać podkład muzyczny ściągając motyw dźwiękowy z filmu z youtube czy musi być coś swojego lub na licencji CC?

Miałem podobne pytanie w zeszłej edycji. Wszystko co wykorzystasz musi być Twoje lub musisz mieć prawa do tego, lub licencja danego assetu musi pozwalać na wykorzystanie go w celach compo.

W regulaminie jest paragraf o tym. Choć pewnie nikt i tak tego nie wykryje, a jak nawet to machnie ręką, bo to 'konkurs'... niszowy/fanowski, etc.

Offline PSz

  • Użytkownik

# Styczeń 20, 2015, 18:15:07
Ok to dla pewności znajde coś na licencji CC :-).

Polecam jak ktoś nie zna  http://www.newgrounds.com/audio/browse/genre/video-game/interval/year/page/2

Offline Dab

  • Redaktor
    • blog

# Styczeń 21, 2015, 11:47:45
I jak tam idą prace? :)

Offline Halajo

  • Użytkownik

  • +1
# Styczeń 21, 2015, 12:08:03
Powoli do przodu :D

Offline Gimer

  • Użytkownik
    • Portfolio

# Styczeń 21, 2015, 14:31:56
Ktoś już oddał?

NIe wiem czy mi czasu starczy, może być tak że wyślę niekompletny projekt.

Offline Iv

  • Użytkownik

# Styczeń 21, 2015, 17:49:49
Powoli do przodu :D

To u mnie odwrotnie, bo wczoraj jedyne, co udało mi się zrobić, to popsuć wcześniej całkiem nieźle już działający algorytm. Tak to jest, gdy się zabiera za pisanie po ciężkim dniu w pracy :/.

Offline PSz

  • Użytkownik

# Styczeń 21, 2015, 20:01:17
Chyba każdy wyśle niekompletny projekt ;-)

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

# Styczeń 21, 2015, 22:40:55
Chyba każdy wyśle niekompletny projekt ;-)
Warsztatowe compoty chyba jeszcze nie widziały kompletnych projektów. ;)

Offline Gimer

  • Użytkownik
    • Portfolio

# Styczeń 21, 2015, 22:50:43
Warsztatowe compoty chyba jeszcze nie widziały kompletnych projektów. ;)

Postaram się oddać kompletny ale już sił brakuje a jeszcze Global Game Jam. Juz w weekend hardcorowo programowałem (sobota do 4, i cała niedziela). Najgorsza jak zawsze jest grafika, jednak przy animacjach spędziłem 8h. Oby nie wyszedł sh...t :P

Offline Halajo

  • Użytkownik

# Styczeń 22, 2015, 22:58:08
Dobra wysłane, więcej nie poprawiam bo już czasu nie mam - sesja i te sprawy ;D

Offline pawlaks1

  • Użytkownik
    • wolf in game

# Styczeń 23, 2015, 02:00:59
Jakby co przyznaję się bez niczego, że zaliczyłem godzinną wtopę. Dopiero dziś zacząłem testować całość gry, no i liczba błędów mnie przygniotła delikatnie. Pewnie jeszcze niejednej osobie się wyłoży a i jakby co zatytułowana jest - "Przygoda Kubusia - ostateczna wersja", najlepsza - najpóźniej wysłana wersja z podesłanych.

Offline Gimer

  • Użytkownik
    • Portfolio

# Styczeń 23, 2015, 02:13:02
Widzę, że dzisiaj więcej osób pooddawało prace :)

U mnie też finish, bo w weekend nie dam rady czegokolwiek zmienić. Jeszcze dołożę dźwięki i też wysyłam.

Jednak wyślę później. Instalka już wygenerowana (54mb gry :/) ale może jakimś cudem uda się jeszcze coś poprawić przed północą w niedzielę :)

Będę mógł wysłać grę tej wielkości? 54mb na unity web player, winx86 82mb. Mogę wyrzucić dźwięki ale skoro już siedziałem i je dołączałem to trochę nie tak to widzę :/
Albo dołączę do paczki linka, do dysku google. Każdy sobie ściągnie co tam chce, ok?
« Ostatnia zmiana: Styczeń 23, 2015, 09:45:47 wysłana przez Gimer »