Autor Wątek: Potrzebni testerzy MAC do gry The Mims Beginning  (Przeczytany 2987 razy)

Offline koirat

  • Użytkownik

  • +3
# Styczeń 02, 2015, 13:06:20
Potrzebujemy testerów MAC do naszej gry:

http://store.steampowered.com/app/337820/

Chodzi o podstawowe testy. Czy gra się włącza, czy po zmianie języka w steam język w grze się zmienia na odpowiedni  i czy wszystko działa w miarę dobrze.
Nie chodzi mi o kwestię wyszukiwania bugów w mechanice gry choć również to będzie mile widziane.
Również opinia o grze będzie mile widziana.

Klucze prześlę kilku osobą które się zgłoszą.
Pozdrawiam.

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline .:NOXY:.

  • Użytkownik
    • Profil

# Styczeń 02, 2015, 14:47:37


Ja chętnie poklikam :)

Offline Gimer

  • Użytkownik
    • Portfolio

# Styczeń 02, 2015, 14:56:47
Też bym poklikał ale nie mam Maca :/

Pewnie nie zadziała na iPad Air? :P

Offline MDW

  • Użytkownik
    • www.encore-games.com

  • +1
# Styczeń 02, 2015, 16:09:17
Pewnie nie zadziała na iPad Air? :P

Jak na iPadzie zainstalujesz OSX to pewnie zadziała. ;)

Offline Xion

  • Redaktor
    • xion.log

  • +3
# Styczeń 02, 2015, 18:20:25

Offline flexi

  • Użytkownik

# Styczeń 03, 2015, 00:13:06
Wygląda fajnie. Tez mogę protestować :-)

Najnowsza wersja OSX Yosemite.

Offline .:NOXY:.

  • Użytkownik
    • Profil

# Styczeń 03, 2015, 19:53:47
OK pograłem.

Sprzęt:


Instalacja: Bezproblemowo.
Odpalenie: Bezproblemowo. (gra odpala się w 1024x768)
Ogólny feel menu: Ujdzie. Więcej kontrastu IMO. (bardzo blady guzik OK przez co 3 razy ostawiałem rozdziałke zanim się zorientowałem gdzie to potwierdzić)

PLUS:
-Bardzo podoba mi się kamera jako ze w myszkach macowskich nie ma środkowego guzika a tu się przyjemnie steruje kamera.

MINUS:
-Nie ma grupowego zaznacznia?! :(

Must Have: Brakuje FPS licznika w takim buildzie to jest dość istotne bo ciężko sobie ostawić zadowalające ustawienia. Ogólnie na full detalach 1920x1080 AAx2 gra przycina.

Gameplay: Tutorial zbyt ogólnikowy, powiedział bym wręcz zbyt krótki. Np nie ma wyjaśnienia dokładnego jak tępić szkodniki ala te larwy. Nie ma ostrzeżenia ze gemy się nie biorą z kosmosu. Przez co  przechodziłem pierwszy etap 2 razy bo najnormalniej mi zabrakło gemow :D

Mechanika: To bycie bogiem jak w Black and White jest spoko gdyby nie fakt ze te Mimy są tępę jak blondynki na dyskotece. Się meczą to jęczą zamiast odpocząć. Przez co cala gra wygląda tak:

1) Szybko zbuduj ważne budynki
2) Narachaj trochę Mimsow.
3) Nawala od cholery roślinek. (trochę na jednej stornie żeby glizdy się tam zbierały)
4) Przyspiesz maksymalnie grę.
5) Na przemian klikaj MANA BLOW / LECZENIE (bo mimsy się szybko meczą)
6) Mana blow w larwy , leczenie w te co się meczą.

I tak miałem pewien etap gry bardzo długo bo dynamika jest jak na grzybach.

Ogólny werdykt po pierwszych ~1h grania:
 
Gra ma potencjał ale musicie się zastanowić czy chcecie tak frustrować gracza taka rozciągłością gameplay'u straszna.

No i pytanie gra ma autosave czy po prostu nie można zapisywać w dowolnym momencie ?

EDIT:

Pierwszy crash ale to pewnie jakaś skrajna sprawa.

Gra była uruchomiona w 1280x800 detale fast, AAx0 ale wciąż przycina.

http://wklej.org/id/1583466/

Grałem normalnie w story i pojawił mi się napis informujący o wietrze i zapachu etc (Zaraz po wybudowaniu elektrowni wiatrowej)  kliknąłem i boom.
« Ostatnia zmiana: Styczeń 04, 2015, 13:57:25 wysłana przez .:NOXY:. »

Offline koirat

  • Użytkownik

# Styczeń 04, 2015, 16:13:02
Się meczą to jęczą zamiast odpocząć. Przez co cala gra wygląda tak:
Mogą odpoczywać tylko w domkach, i domek ten musi być zasilany prądem.
Więc zazwyczaj jak nie masz domku to używasz czaru do odzyskania staminy.

No i pytanie gra ma autosave czy po prostu nie można zapisywać w dowolnym momencie ?
Gra zapisuje automatycznie po przejściu każdego etapu, nie można zapisywać w dowolnym momencie.

Co do tego crash-a możesz przesłać mi loga gry (jeśli jej jeszcze drugi raz nie uruchamiałeś) ~/Library/Logs/Unity/Player.log

Offline .:NOXY:.

  • Użytkownik
    • Profil

# Styczeń 04, 2015, 16:30:49
Mogą odpoczywać tylko w domkach, i domek ten musi być zasilany prądem.
Więc zazwyczaj jak nie masz domku to używasz czaru do odzyskania staminy.

Ok teraz rozumiem :D nie wpadłem na to bo za krótko grałem.

Tutaj log: http://cl.ly/2T271p020V20

Offline koirat

  • Użytkownik

# Styczeń 04, 2015, 16:42:17
Będę wdzięczny jak by udało ci się jeszcze sprawdzić czy po zmianie języka dla gry w steam-ie zmienia się w grze. (W menu głównym się ni powinno zmienić, ale w samej grze już tak)

Offline .:NOXY:.

  • Użytkownik
    • Profil

# Styczeń 04, 2015, 17:02:27
Działa :) grałem by def na angielskim i przełączyłem na polski ściągnęło go poprawnie.

Offline Xion

  • Redaktor
    • xion.log

# Styczeń 04, 2015, 20:29:16


Instalacja: Just Works (tm) :)
Uruchomienie: Początkowo fullscreen w 1024x768, ale przełączyłem dość szybko na większą w oknie

Menu jest bardzo ładne, ale w podmenu story nie bardzo wiadomo od czego zacząć. Z jednej strony chciałoby się od lewej, a z drugiej strony po prawej jest "Prologue - Part 1". Przez to zacząłem najpierw od d..., ahem, od złej strony :)

Interfejs w grze jest całkiem używalny, chociaż ikonki na przyciskach są niezbyt czytelne (zwłaszcza gdy są na nich nałożone dodatkowe maski / cienie). Na plus zaliczam fakt, że wygodnie gra się na samym touchpadzie, bez myszki.

Co do gameplayu, to uwagi mam bardzo podobne co NOXY, więc nie będę ich powtarzał :) Co do autosave, to polecam wprowadzić jakiś symbol, który będzie wyświetlany podczas sejwa (np. obracający się gem), i zaprezentować go z wyjaśnieniem przed wyświetleniem głównego menu. Bardzo wiele gier tak teraz robi.

Kilka małych bugów:
* W intro do pierwszej misji, pierwszy tekst miał prefiks "Kapitan:" zamiast "Captain:" (w wersji angielskiej)
« Ostatnia zmiana: Styczeń 04, 2015, 20:36:40 wysłana przez Xion »

Offline flexi

  • Użytkownik

# Styczeń 04, 2015, 20:36:50
Gra działa bez problemowo w 1920x1080 (Fantastic) AAx4, jest okolo 30+ fps.