Autor Wątek: Wygląd strony  (Przeczytany 26573 razy)

Offline DarkEngineer

• Użytkownik

# Grudzień 27, 2014, 18:06:07
Chciałbym uzyskać wskazówki co do wyglądu strony. Tworzę stronkę która ma być jako strona informacyjna oraz panel logowania do gry. Proszę o konstruktywną krytykę odnośnie kolorystyki i konstrukcji oraz porady co można umieścić na niej, aby odnosiła wrażenie przyjemnej dla użytkownika. Stronę robię sam, nie mam dużego doświadczenia dotyczącego kolorystyki.

Link: http://novabiorobotics.eu/

Offline Mr. Spam

• Miłośnik przetworów mięsnych

Offline karaluch666

• Użytkownik
    • Moje folio

# Grudzień 27, 2014, 20:08:15
Na pewno zmień fioletowy napis na górze strony, bo teraz to ni cholery nie da się przeczytać co tam jest napisane.

Offline DarkEngineer

• Użytkownik

# Grudzień 27, 2014, 21:12:42
ok, spróbuję sprawić go bardziej czytelnym

Offline Kos

• Użytkownik
    • kos.gd

# Grudzień 27, 2014, 22:16:39
Z małych uwag: Guziki są lewe, bo najeżdżam myszą na tło, guzik się podświetla, klikam i nic się nie dzieje, muszę kliknąć dokładnie na napis a podświetlenie mi kłamie.

Z dużych: Wchodzę na stronę i widzę jej changelog, zero wskazówek na temat "gdzie ja jestem i po co?".

Offline DarkEngineer

• Użytkownik

# Grudzień 27, 2014, 22:24:14
@Kos dzięki za sprawdzenie tych przycisków, postaram się to zmienić. Zobacze też co z tymi informacjami, może coś właśnie nad niusami zrobię o przeznaczeniu.

Offline Reg

• Administrator
    • Adam Sawicki - Home Page

# Grudzień 27, 2014, 23:53:07
Moje sugestie:

- Logo jest kompletnie nieczytelne przez te kropki/szum - moim zdaniem do wymiany.
- Nie wiem, czy też to macie, ale w moim Firefox/Windows każda litera "s" wygląda jak "ś". Dołączam obrazek. Pewnie coś nie tak jest z tą czcionką.
- Nagłówek "Nova Biorobotics - strona główna" - niepotrzebny. Po co to pisać, skoro u góry już jest logo z nazwą strony? (Aha, może po to że tamto logo jest nieczytelne ;)