a których silników konkretnie używasz, że ci zapewniają takie rzeczy? I co w zasadzie ci zapewnia silnik?
Mnie (a robię póki co proste małe gierki, przy większych grach pewnie jeszcze większym to może stać się problemem) masę czasu schodzi na robieniu assetów, importowaniu/eksportowaniu z programu graficznego, skalowaniu, spójnym nazewnictwie, czy automatycznym robieniu prostych animacji. Jeśli twój silnik zapewnia ci automatyzację workflow z assetami, to mogę się zainteresować (pewnie i tak nie użyję, bo decyzja o użyciu danego silnika powoduje więcej efektów niż tylko automatyzację tworzenia assetów - ale jeśli się chwalisz - to chętnie poczytam, bo na razie mam z tym problem i assetami zarzadzam nawet nie poprzez skrypty, ale ręcznie).
edit:
A jeśli miałbym jakieś większe skrypty pisać, to między innymi do takich rzeczy, i takich rzeczy bym oczekiwał od gotowego pipeline'u, a nie "one click deployment" że mi wgra pliki za jednym klikiem, bo to trochę za mało.