Autor Wątek: Cykliczne Warsztatowe compo II - 24-28.12.2014 [wyniki]  (Przeczytany 10926 razy)

Offline Dab

  • Redaktor
    • blog

  • +7
# Grudzień 22, 2014, 12:47:49
http://warsztat.gd/news/1298/warsztat_compo_-_24-28_grudnia_2014
Cytuj
Dopiero co zdążył opaść kurz po ostatnim Compo, a już mamy dla Was kolejne wyzwania! Tym razem na stworzenie gry będziecie mieli w trakcie 24-28 grudnia 2014 aż 5 dni. Podobnie jak w ostatniej edycji dozwolone są dowolne języki, silniki i technologie.

Tym razem nagrodą dla zwycięzcy Compo będzie książka Grafika 3D czasu rzeczywistego. Nowoczesny OpenGL ufundowana przez Wydawnictwo Naukowe PWN.



Regulamin: http://forum.warsztat.gd/index.php?topic=29527.0
Skrót regulaminu & zasady lokalne:
  • tworzenie gry rozpoczyna się 24.12.2014 00:00 CET (1418425200)
  • temat: Śnieg pod każdą postacią
  • koniec Compo i ostateczny termin nadsyłania prac to 28.12.2014 24:00 CET (1419375600)
  • dozwolone dowolne technologie, middleware i platformy
  • zespoły jednoosobowe
  • głosowanie na prace innych uczestników w systemie 3-2-1
  • prace nadsyłami na adres compo1214@warsztat.gd, gry można załączyć do maila lub uploadować przez http://warsztat.gd/compoupload
  • zwycięzca Compo otrzyma nagrodę w postaci książki "Grafika 3D czasu rzeczywistego. Nowoczesny OpenGL"
Do czasu startu Compo ten temat pozostaje zamknięty, dyskusję na temat Compo i regulaminu można prowadzić w temacie ogólnym: http://forum.warsztat.gd/index.php?topic=29519

Paczka z pracami:

http://compoarchiwum.warsztat.gd/WarsztatCompo14_12.zip

Wyniki:
  • Rafał Budzis - Ostatnia choinka - 13 pkt + nagroda publiczności
  • aureon - Tarnfad Cold Edition - 12 pkt
  • Adam Pajkert - Snowy Battle - 11 pkt
  • Patys - SzaloneMikołaje - 8 pkt
  • Filip Płotnicki - Snowflake saga - 3 pkt
  • Marek Adamczyk - Śnieg Pod Każdą Postacią - 1 pkt
  • Adam Bawelski - Snowy puzzles - 0 pkt
  • Iv - Save Buczka - 0 pkt


Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Dab

  • Redaktor
    • blog

  • +10
# Grudzień 24, 2014, 01:00:02
Czas start!

Temat Compo to: Śnieg pod każdą postacią

Przypominam o:
- dołączeniu README do paczki
- podesłaniu screenshota razem ze zgłoszeniem

Powodzenia i wesołych Świąt! (w przerwach między tworzeniem gry rzecz jasna ;))

Offline Dab

  • Redaktor
    • blog

# Grudzień 28, 2014, 16:37:32
Jak tam progress? :)

Offline Płociu

  • Użytkownik

# Grudzień 28, 2014, 16:48:22
Zacząłem dzisiaj o 13, mam jeszcze jakieś 2-3 godziny czasu. Się zrobi.

Edit: W załączniku (jakżeby inaczej) screen z menu :)
« Ostatnia zmiana: Grudzień 28, 2014, 17:25:16 wysłana przez Płociu »

Offline JasonVoorhees

  • Użytkownik
    • The Immortal Life of the Son of Jay

# Grudzień 28, 2014, 17:21:06
Napisałem prostą grę najpierw w pygame (bez OpenGL), ale strasznie muliła, więc przepisałem ją do LÖVE (Lua). Nie będę dawał screena tutaj, niespodzianka niech będzie przy publikacji prac :)
« Ostatnia zmiana: Grudzień 28, 2014, 18:16:39 wysłana przez JasonVoorhees »

Offline P@tyS

  • Użytkownik
    • Patys coding

# Grudzień 28, 2014, 17:31:37
Wczoraj zacząłem, dzisiaj wysłałem ostatnie poprawki :D

Offline Gimer

  • Użytkownik
    • Portfolio

# Grudzień 28, 2014, 18:56:42
Jeszcze mamy czas :)

Offline Gimer

  • Użytkownik
    • Portfolio

# Grudzień 28, 2014, 22:15:12
Sorry, że nowy post ale chciałem by wątek był zaznaczony jako nowy.

W regulaminie stoi, że można używać assetów/grafik z internetu. Znalazłem ładny obrazek ale bez licencji i co teraz mogę, czy nie mogę go użyć?

Zacząłem 8 min temu, może zdążę :P

Offline JasonVoorhees

  • Użytkownik
    • The Immortal Life of the Son of Jay

# Grudzień 28, 2014, 22:21:18
Jeśli znajdziesz coś nieznanego pochodzenia -> czyli nie wiesz kto to zrobił i czy jest to gdzieś oficjalnie wydane na jakiejś licencji, to lepiej to zostawić i poszukać czegoś z pewnego źródła.

Z drugiej strony oczywiście jestem świadom, że przy tej skali wydarzenia jest silne prawdopodobieństwo, że nikt Ci za to głowy nie urwie. Ja dla pewności sam tworzyłem obrazki (GIMP + trochę Blendera).

Offline Dab

  • Redaktor
    • blog

# Grudzień 28, 2014, 23:21:49
Cytuj
W regulaminie stoi, że można używać assetów/grafik z internetu. Znalazłem ładny obrazek ale bez licencji i co teraz mogę, czy nie mogę go użyć?

Compo niestety nie jest wyjątkiem od prawa autorskiego. ;) Lepiej poszukać czegoś np. na licencji CC.

Offline Płociu

  • Użytkownik

# Grudzień 29, 2014, 00:03:29
Jeśli moja gra wymaga postawionego serwera http żeby poprawnie działać (xhr), to czy mogę jutro po pracy wystawić grę na zewnętrznym serwerze, żeby nie skazywać oceniających na stawianie własnych serwerów, czy to już będzie zdecydowane oszustwo? :)
« Ostatnia zmiana: Grudzień 29, 2014, 00:06:32 wysłana przez Płociu »

Offline Dab

  • Redaktor
    • blog

# Grudzień 29, 2014, 00:08:53
A może wystarczy dołączyć do paczki mongoose?

Została niecała godzina! :)

Offline Płociu

  • Użytkownik

# Grudzień 29, 2014, 00:44:14
Poszło :) Mam nadzieję, że wszystko dobrze wysłałem

Offline Gimer

  • Użytkownik
    • Portfolio

# Grudzień 29, 2014, 00:56:11
Co ma być w README?

Offline Dab

  • Redaktor
    • blog

# Grudzień 29, 2014, 00:57:13
Na pewno sterowanie i ewentualne porady co do uruchomienia gry. Poza tym najlepiej dołączyć tam te same informacje co przy zgłoszeniu, czyli krótki opis gry, użyte narzędzia i materiały itp.