Autor Wątek: Godot Engine  (Przeczytany 1943 razy)

Offline maro

  • Użytkownik

  • +3
# Grudzień 19, 2014, 14:43:15
http://www.godotengine.org/wp/features/

Macie jakieś doświadczenie z tym silnikiem?

Wygląda nieźle: open source (MIT licence), edytor pod windę, linuksa, osx, deploy na prawie wszystko.

Dla mnie minus to "Python-based scripting language", żeby tak coś ECMA-skryptowego zrobili...;)

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Incorrect

  • Użytkownik
    • TrollWitchGames

# Grudzień 19, 2014, 18:13:52
Nie jestem programistą, ale bawiłem się trochę tym silnikiem we wcześniejszej wersji i jak dla mnie jest bardzo intuicyjny i ma kilka fajnych rozwiązań, jedyne co to że nie udało mi się wyeksportować gry do androida, zapewne popełniłem jakiś błąd, wersja pc działała, do małych gier jest naprawdę fajny.

Offline Xion

  • Redaktor
    • xion.log

# Grudzień 19, 2014, 19:49:01
Na oko wygląda super, bo to chyba jedyny w miarę poważny silnik który ma:

* przenośne środowisko developerskie, więc można programować na normalnych systemach Uniksach
* niezwykle przyjazną licencję

Zdecydowanie trzeba będzie się przyjrzeć.

Offline Rybopiotr

  • Użytkownik

  • +1
# Marzec 15, 2015, 02:47:03
Istnieją jakieś alternatywy dla Godota posiadające edytor na Linuxa?