Autor Wątek: [Free] [Android, iOS] Troll Witch: Broom Fly  (Przeczytany 1740 razy)

Offline Incorrect

  • Użytkownik
    • TrollWitchGames

  • +6
# Grudzień 14, 2014, 23:59:38
Troll Witch: Broom Fly to pierwsza gra którą projektowałem głównie po to by przekonać się jak trudno jest doprowadzić do końca projekt. I chodź gra oczywiście nie odniosła jakiegoś szczególnego sukcesu :), to współpraca przy jej tworzeniu była naprawdę przyjemna i pokazała mi na czym powinienem się skupić w przyszłości podchodząc do następnego projektu. Szczerze polecam każdemu zacząć przygodę z gamedevem od takiego właśnie małego projektu, który pozwoli na przetestowanie wielu aspektów produkcji.

Wracając do gry, jest to niezobowiązująca gra zręcznościowa, z możliwością rozwoju postaci. Gameplay polega przeleceniu jak najdłuższego dystansu, zdobywając po drodze ogniki, które można wymienić w mini sklepie na lepszy ekwipunek, zwiększając możliwości czarownicy.

Grę na iOS zaprogramował Noxy, wersje na Androida Zx81, a muzyką zajął się Rezoner.

Zapraszamy do zagrania:

Android: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.somethingbeautiful.TrollWitch

iOS: https://itunes.apple.com/us/app/broom-fly-troll-witch-edition/id943049889?mt=8


Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline laggyluk

  • Użytkownik
    • twitter

# Grudzień 15, 2014, 02:27:05
ciekawość, czemu różne wersje na ios i andka a nie unity?

Offline Incorrect

  • Użytkownik
    • TrollWitchGames

# Grudzień 15, 2014, 02:50:06
Grę tworzyłem z Noxy-m, który lekko nie przepada za androidem i miała być tylko na ios, w rozmowie z Zx81 padł pomysł by wykonać taką wersje (nieplanowaną wcześniej), ponieważ wszystkie assety były gotowe, wszystko poszło sprawnie. Wyszło na to że gry się trochę różnią, pomimo takiej samej grafiki :)

Offline .:NOXY:.

  • Użytkownik
    • Profil

  • +1
# Grudzień 15, 2014, 13:57:24
ciekawość, czemu różne wersje na ios i andka a nie unity?

No mogł bym napisać na Unity ale nie chce mi się kupować licencji bo w wersji free nie ma istotnych dla mobilek rzeczy. Dwa UI nawet 4.6 wciąż jest daleki wygodzie interface buildera w iOS nie mówiąc już o custom animation i transitions. No i po trzecie mialem okazje napisac pierwszy produkcyjny projekt w Swift.

Offline laggyluk

  • Użytkownik
    • twitter

# Grudzień 15, 2014, 15:25:17
No mogł bym napisać na Unity ale nie chce mi się kupować licencji bo w wersji free nie ma istotnych dla mobilek rzeczy.
a konkretnie? sam nie jestem fanem unity ale po tym jak dodali sprity i ui zaczyna to mieć ręce i nogi. na mobile w tym ostatio nic nie robiłem, wiem tylko że render to texture nie ma w free co może być problematyczne .

Offline Xirdus

  • Redaktor

# Grudzień 15, 2014, 17:49:18
No i po trzecie mialem okazje napisac pierwszy produkcyjny projekt w Swift.
Jak wrażenia?

Offline .:NOXY:.

  • Użytkownik
    • Profil

# Grudzień 15, 2014, 21:00:04
@laggyluk nie ma instancjowania, nie ma asynchronicznosci i paru innych rzeczy ktore sie głownie rozbijaja o wydajność.

@Xirdus do małych projektow sie nadaje bardzo dobrze przyjemnie sie w nim pisze ale jednak wciaż ma czkawki ze stabilnoscia IDE no i ten czas kompilacji...