Autor Wątek: Ogre3D - biblioteka fizyczna  (Przeczytany 1773 razy)

Offline HawkDeath

  • Użytkownik

# Grudzień 12, 2014, 17:03:30
Witam,
zastanawiam się nad wyborem biblioteki fizycznej  pomiędzy Bullet Physics (wersja 3) a Nvidia PhysX 3.3.2. Myślałem też nad użyciem wraperów  OgrePhysX czy OgreBullet, ale one wykorzystują stare wersje ogre oraz bullet i PhysX, a ja chcę wykorzystać Ogre3D 1.9. Moim pytaniem jest która z tych bibliotek jest łatwiejsza do opanowania? Osobiście jestem za PhysX, ale nigdzie nie mogę znaleźć żadnego samouczka.

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline koirat

  • Użytkownik

# Grudzień 12, 2014, 17:32:23
Wspomne tylko o jednej rzeczy która sprawiła mi sporą przykrość z PhysX.
Jako iż jest to silnik niedeterministyczny odpada możliwość aplikacji Multiplayer z zastosowaniem metody Lockstep.
Cytując physx_knowledge_base ze stronki nvidi
Cytuj
The first problem here is that the PhysX SDK is not deterministic.Especially when running different hardware setups, bus latencies can vary between runs, or on different machines. Even without hardware in the machine, we do not guarantee any type of determinism.

Z tego co mi wiadomo Bullet jest "bardziej" deterministyczny.

Offline HawkDeath

  • Użytkownik

# Grudzień 12, 2014, 19:03:44
Dzięki za tą przydatną informacje. :)