Autor Wątek: Cykliczne Warsztatowe compo I - 13-14.12.2014 [wyniki]  (Przeczytany 7396 razy)

Offline Dab

  • Redaktor
    • blog

  • +4
# Grudzień 06, 2014, 13:19:19
http://warsztat.gd/news/1295/warsztat_compo_1314_grudnia_2014
Cytuj
Warsztat Summer of Code dobiegł już końca, ale mamy w planach kolejną okazję do stworzenia swojej gry. Mamy nadzieję że Wasze klawiatury i IDE są gotowe na nowe wyzwania, bo już 13-14 grudnia 2014 odbędzie się kolejna edycja Warsztat Compo!

W ciągu weekendu będziecie mieli okazję z użyciem dowolnej technologii stworzyć grę nawiązującą do ogłoszonego wraz ze startem Compo tematu. Dodatkową motywacją do wzięcia udziału jest możliwość wygranej ufundowanej przez Wydawnictwo Naukowe PWN książki Box2D. Fizyczny świat w pudełku.



Regulamin: http://forum.warsztat.gd/index.php?topic=29527.0
Skrót regulaminu & zasady lokalne:
  • tworzenie gry rozpoczyna się 13.12.2014 00:00 CET (1418425200)
  • temat to Fizyczny świat w pudełku
  • koniec Compo i ostateczny termin nadsyłania prac to 14.12.2014 24:00 CET (1418598000)
  • dozwolone dowolne technologie, middleware i platformy
  • zespoły jednoosobowe
  • głosowanie na prace innych uczestników w systemie 3-2-1
  • prace nadsyłami na adres compo2014@warsztat.gd, gry można załączyć do maila lub uploadować tu: http://warsztat.gd/compoupload
  • zwycięzca Compo otrzyma nagrodę w postaci książki "Box2D. Fizyczny świat w pudełku"
Do czasu startu Compo ten temat pozostaje zamknięty, dyskusję na temat Compo i regulaminu można prowadzić w temacie ogólnym: http://forum.warsztat.gd/index.php?topic=29519

Paczka z pracami:
http://compoarchiwum.warsztat.gd/WarsztatCompo2014.zip

Wyniki:
1. R. Budzis   Niebieska kulka - 11 pkt
2. Adam   CoptersInBox - 9 pkt
3. M. Kwaśniewski   Dr Dziobak i tajemnicze pudełko - 8 pkt
4. Adam27   Mountain Ride - 7 pkt
5. Mateusz "timus" Muszyński   Tic Tac Ball! - 4 pkt
6. P. Szcześniak   Boxoban 2D - Fizyczny świat w pudełku - 2 pkt
7. Tomasz Hałajko Physicbox - 1 pkt

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Dab

  • Redaktor
    • blog

  • +3
# Grudzień 13, 2014, 01:00:20
Temat compo to "Fizyczny świat w pudełku" (kto by się spodziewał, co? :)). Czas start i powodzenia!

Offline Dab

  • Redaktor
    • blog

# Grudzień 14, 2014, 17:10:23
Coś cicho się zrobiło - czyżby wszyscy kodzili? :) Jak tam wyglądają postępy?

Offline Adam27

  • Użytkownik

  • +1
# Grudzień 14, 2014, 18:14:05
Ja kodzę, mam nadzieję że nie jestem sam :)

Offline Dab

  • Redaktor
    • blog

# Grudzień 14, 2014, 18:23:26
Nie, mamy już pierwsze zgłoszenia/pierwsze wersje zgłoszeń :)

Offline JasonVoorhees

  • Użytkownik
    • The Immortal Life of the Son of Jay

# Grudzień 14, 2014, 18:31:51
Kilka lat temu nakodziłem coś takiego: http://www.jason.gd/str/pokaz/Bricks_Knock_Off

Kwalifikuje się :D ? Używa Box2D.

Offline Dab

  • Redaktor
    • blog

# Grudzień 14, 2014, 19:20:56
Gotowa gra się niestety nie kwalifikuje, ale zawsze możesz w ramach ćwiczenia zrobić szybki klon na nowy silnik/język/technologię. :)

Offline Adam27

  • Użytkownik

# Grudzień 14, 2014, 19:32:43
Ja mam jeszcze pytanie natury technicznej, ten formularz do wysłania pliku jest gdzieś sprytnie ukryty na Warsztacie, czy chodzi o to żeby stworzyć nowy projekt i tam wysłać paczkę?

Offline Dab

  • Redaktor
    • blog

# Grudzień 14, 2014, 19:41:14
Formularz jest tutaj: http://warsztat.gd/compoupload (ale można też rzecz jasna po prostu dodać załącznik do maila)

Offline Halajo

  • Użytkownik

# Grudzień 14, 2014, 22:40:32
Przesłałem swoją "grę" ( specjalnie w cudzysłowiu :) ) poprzez formularz. Można jakoś sprawdzić czy doszło?

Offline Dab

  • Redaktor
    • blog

  • +1
# Grudzień 14, 2014, 22:47:30
Przez formularz wysyłasz tylko plik. Maila ze zgłoszeniem wysyłamy na compo2014@warsztat.gd, wg formatu:

Cytuj
A. Lewandowski - "Galaktyczna walka w kosmosie"
Gra polega na eksploracji kosmosu i odkrywaniu nielegalnych klubów walki wręcz.
Użyte zostały: CryEngine 4.5, Unity 2.12, zasoby graficzne z Warlock's Gauntlet. Muzyka własnego autorstwa.
Wymagania: Windows 95 lub nowszy, .NET 4.0
Sterowanie:
WSAD - zaginanie czasoprzestrzeni
R - inspekcja klubu walki wręcz

Natomiast potwierdzam że przez formularz doszła gra w Unity o rozmiarze 7.7 MB. Do zgłoszenia mailowego można albo załączyć plik albo podać kod który zwrócił formularz.

Offline Dab

  • Redaktor
    • blog

# Grudzień 15, 2014, 01:11:45
Compo zakończone!

Przyszło 7 prac, które można pobrać w poniższej paczce: http://compoarchiwum.warsztat.gd/WarsztatCompo2014.zip

Głosowanie trwa 3 dni, do końca środy. Uczestnicy opisują wrażenia z gier i głosują w systemie 3-2-1, nadsyłając głosy na compo2014@warsztat.gd (szczegóły w regulaminie). Jednocześnie do środy głosować mogą Warsztatowicze, decydując o nagrodzie publiczności. :)

Jak wrażenia? Kiedy i w jakiej formule chcielibyście kolejną edycję Compo? Co było OK, a co jest do poprawki?

Offline mickwa

  • Użytkownik

# Grudzień 15, 2014, 02:00:50
Mam problem z grą CoptersInBox http://gyazo.com/2f371e5b54f5cb5ecbc945983cca369f czy autor może dać jakąś wskazówkę co zrobić?

Offline pajadam

  • Użytkownik

# Grudzień 15, 2014, 03:15:00
Brakuje biblioteki OpenAL w systemie. Aktualizacja sterowników dźwięku powinna załatwić sprawę. Ewentualnie można wgrać samą tą bibliotekę do folderu System32. Dziwne że inne gry ci działają, pewnie bez dźwięku albo na Directxie :D

Link do OpenAl'a : www.dll-files.com/dllindex/dll-files.shtml?openal32
« Ostatnia zmiana: Grudzień 15, 2014, 03:37:02 wysłana przez pajadam »

Offline PSz

  • Użytkownik

# Grudzień 15, 2014, 14:20:40
Mam problem z odpaleniem MountineRide. Jakieś 2 błędy z shaderami coś tam i mam tylko zielony prostokąt na czarnym tle.