Autor Wątek: Cykliczne Warsztatowe compo - dyskusja  (Przeczytany 14495 razy)

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

  • +1
# Grudzień 22, 2014, 13:15:34
Cytuj
W ostatniej edycji nie było to potrzebne, ale było bardzo blisko. :)
To w następnej dodaj jeszcze że jak i to zawiedzie, to porównywana jest liczba otrzymanych komentarzy (komuś się chciało komentować == zainteresował się) a jak i to zawiedzie - czas wysłania pracy (kto pierwszy ten lepszy) i jesteś ustawiony. :)

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline albireo

  • Użytkownik

# Grudzień 22, 2014, 17:33:42
Swoją drogą jeżeli chcecie coś w stylu ALDC, to od pewnego czasu chodzi mi po głowie zorganizowanie tego z pewnym twistem. Powiem tylko, że koncepcja by pozostał (generujemy pliki tekstowe), ale drastycznie zmienił by się silnik. No i w końcu by można było pograć. ;)
Mógłbyś przybliżyć ten twist?

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

  • +2
# Grudzień 22, 2014, 17:41:13
Cytuj
Mógłbyś przybliżyć ten twist?
Konkretnie: generowanie map do Quake 1 (wersja demo wystarczy).

Opis i SDK do tego bym przygotował - opis tekstowego formatu map, jak je skompilować i odpalić w Q1, itp.

Offline Dab

  • Redaktor
    • blog

  • +2
# Grudzień 24, 2014, 00:28:48
Dodane dwa finalne smallfixy do regulaminu:
Cytuj
§ 10.2. Obowiązkowe jest również nadesłanie screenshotu ze swojej pracy w formie załącznika do zgłoszeniowego emaila.
+
Cytuj
§ 16.2. W przypadku gdy procedura z punktu 16.1 nie pozwala na wyłonienie zwycięzcy, kolejnym kryterium jest liczba otrzymanych głosów (im więcej tym lepiej). W przypadku równej liczby głosów ostatecznym kryterium jest data wpłynięcia ostatecznego emaila zgłoszeniowego z pracą (im wcześniej tym lepiej).

Za pół godziny ruszamy. :)

Offline Dab

  • Redaktor
    • blog

# Styczeń 03, 2015, 13:46:55
Kiedy chcielibyście kolejne Compo? Dałem kilka propozycji w nowej ankiecie.

Archiwizacja poprzedniej ankiety:

Offline Gimer

  • Użytkownik
    • Portfolio

# Styczeń 03, 2015, 22:07:12
Szkoda, że nie ma opcji 3-4 :/

Offline Płociu

  • Użytkownik

# Styczeń 05, 2015, 14:44:33
Bez względu na to, ile czasu będzie na compo, moja gra i tak powstanie w półtora wieczora. Ciężko znaleźć więcej czasu w tygodniu.

Offline Gimer

  • Użytkownik
    • Portfolio

# Styczeń 05, 2015, 17:19:25
Wnoszę o refleksję wszystkich co głosowani na ostatnią opcję. Termin pokrywa się z Game Jamem!

Offline Dab

  • Redaktor
    • blog

  • +1
# Styczeń 12, 2015, 18:42:59
Game Jam to niewątpliwie coś co przeoczyliśmy w ankiecie. ;) Postanowiłem że kolejna edycja odbędzie się 17-22 stycznia - nie koliduje z GGJ a jednocześnie jest najbliższa wynikom ankiety. Można usiąść nad grą w weekend i zrobić sobie rozgrzewkę przed GGJ. :)

Offline P@tyS

  • Użytkownik
    • Patys coding

  • +1
# Luty 19, 2015, 19:04:44
Zapowiada się jakieś kolejne compo?

Offline Gimer

  • Użytkownik
    • Portfolio

# Luty 20, 2015, 14:11:08
Jeśli będzie to teraz zrobię coś w 3-4h, niezależnie od czasu trwania compo ;)

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

  • +2
# Luty 20, 2015, 15:16:12
Jeśli będzie to teraz zrobię coś w 3-4h, niezależnie od czasu trwania compo ;)
No to proponuję dla odmiany compo 2h. ;)

Offline Dab

  • Redaktor
    • blog

  • +1
# Luty 26, 2015, 11:24:52

Offline revo

  • Użytkownik

  • +1
# Luty 26, 2015, 11:44:53
Kolejna edycja ogłoszona: http://forum.warsztat.gd/index.php?topic=29788.0

O, trzeba znaleźć trochę czasu i w końcu wziąć udział ;)

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

# Luty 26, 2015, 15:58:17
O, trzeba znaleźć trochę czasu i w końcu wziąć udział ;)
Ciekawe, że większość zdań zaczynanych przez ludzi od "trzeba" najczęściej nie znajduje pokrycia w realizacji. ;)