Autor Wątek: Zarabianie creditów i hordy potworów  (Przeczytany 1390 razy)

Offline ShadowDancer

  • Redaktor

# Listopad 26, 2014, 04:46:49
O co chodzi?
#1. W mojej grze po mapie włóczą się duże ilości zombi. Gracze mogą budować umocnienia i turrety, które dość dobrze radzą sobie z większą ich liczbą.
#2 Za zabijanie zombi dostają kasę.
#3. Gracze którzy umarli mogą kontrolować (pewną ograniczoną liczbę) zombi


Problem:
Połączenie 2 z 3 powoduje, że martwy gracz "feeduje" żywych (jeśli są w stanie przetrwać) => doświadczeni gracze nie bardzo chcą atakować umocnione pozycje (poza pierwszą falą).


Co chciałbym osiągnąć:
#1 Gracze mogą zarabiać kasę broniąc się przed zombie
#2 Martwi gracze atakują tych żywych bezkarnie


Na co już wpadłem to usunięcie kasy za zombie kontrolowane przez gracza, ale to powoduje znowu problem:
działka są drogie i strata jednego turreta (z 4 które może mieć gracz) spowoduje szybkie skończenie gry dla tego gracza. To jest dobry trop, ale potrzeba jakiegoś sposobu na dawanie graczom w bazie kasy.


Problem dotyczy tej gry:
http://warsztat.gd/projects/arctic_thing

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline rafal3920

  • Użytkownik

# Listopad 26, 2014, 21:44:24
Myślę że głównym problemem jest to przechodzenie do drugiej drużyny po śmierci. Zagraj w CS na zombie mod to zrozumiesz że gracze czasem nie chcą zabijać swoich byłych sojuszników, zwłaszcza jeżeli grają razem przez TS czy coś (choć osobiście z wielką ochotą wbijam kosę w żebra postaciom moich znajomych :D )

Czyli najlepszym rozwiązaniem, według mnie, jest podzielenie drużyn od razu na zombie i ludzi, wtedy celowy feed zmniejszy się ogromnie.
Druga sprawa to może znieść ogranicznik odrodzeń jako zombie