O co chodzi?
#1. W mojej grze po mapie włóczą się duże ilości zombi. Gracze mogą budować umocnienia i turrety, które dość dobrze radzą sobie z większą ich liczbą.
#2 Za zabijanie zombi dostają kasę.
#3. Gracze którzy umarli mogą kontrolować (pewną ograniczoną liczbę) zombi
Problem:
Połączenie 2 z 3 powoduje, że martwy gracz "feeduje" żywych (jeśli są w stanie przetrwać) => doświadczeni gracze nie bardzo chcą atakować umocnione pozycje (poza pierwszą falą).
Co chciałbym osiągnąć:
#1 Gracze mogą zarabiać kasę broniąc się przed zombie
#2 Martwi gracze atakują tych żywych bezkarnie
Na co już wpadłem to usunięcie kasy za zombie kontrolowane przez gracza, ale to powoduje znowu problem:
działka są drogie i strata jednego turreta (z 4 które może mieć gracz) spowoduje szybkie skończenie gry dla tego gracza. To jest dobry trop, ale potrzeba jakiegoś sposobu na dawanie graczom w bazie kasy.
Problem dotyczy tej gry:
http://warsztat.gd/projects/arctic_thing