Autor Wątek: Co jest fajnego w grach html5?  (Przeczytany 4181 razy)

Offline Xender

  • Użytkownik

# Grudzień 03, 2014, 22:21:05
Prostota ekosystemu. Większość bibliotek do JavaScriptu jest łatwa w obsłudze. Nie wiem czy to samo można powiedzieć o bibliotekach do C++. Sam język też choć dziwny, to jednak jest dość prosty i opiera się głównie na funkcjach i dziedziczeniu prototypowym. Wbudowany garbage collector, nie trzeba zarządzać pamięcią. itp.
Taki dziwniejszy Python dla przeglądarek, nie? :P

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline LukeLi

  • Użytkownik
    • hex13.net - gry, aplikacje html5

# Grudzień 06, 2014, 18:41:05
trochę tak, chociaż jednak Python jest fajniejszym językiem (i pisze to osoba, które ostatnie kilka lat spędziła na pisaniu w JS i dalej to robi... ;P). No ale od przyszłego roku ma być EcmaScript 6, które będzie trochę fajniejszym językiem od obecnego JSa.

Plus to, że dzisiaj i na takim iOS można odpalić WebGL...

Wietrzę dużą przyszłość dla ekosystemu HTML5.

Offline Xender

  • Użytkownik

# Grudzień 06, 2014, 20:46:19
Wietrzę dużą przyszłość dla ekosystemu HTML5.
Mnie trochę niepokoi zużycie RAM.

Wiem, pojemność pamięci rośnie wykładniczo w czasie [potrzebne źródło] itp. ale nie wiem...

Offline ArekBal

  • Użytkownik

# Grudzień 08, 2014, 02:45:57
A mnie beznadziejny model wielowątkowości na dziś.