Autor Wątek: Jestem programistą a co z grafiką?  (Przeczytany 5357 razy)

Offline koirat

  • Użytkownik

# Listopad 25, 2014, 12:44:58
aplikacja operatora i Flip Edges (czy jakoś tak - optymalizuje rozłożenie trójkątów i potrafi wyglądać nieco lepiej).
Rozwiniesz to bo nie wiem czy to jest rzeczywiście Flip Edges, bo sam kiedyś czegoś takiego szukałem - żeby trójkąty były bardziej "okrągłe" i ustawione bardziej regularnie.


Jak się już wie jak teksturować w blenderze to staje się to czynnością prostą. Innymi słowy jak nanosić tekstury na model za pomocą np: takiego "stencil".

https://www.youtube.com/watch?v=gacSqM7kHGg

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

# Listopad 25, 2014, 13:51:54
w zbrushu się przyjemnie teksturuje ale poziom zawinięcia intrfesju przewyższa blenderowy
No i cena też przewyższa. ;)

Offline 10log

  • Użytkownik

# Listopad 25, 2014, 17:37:52
Fajny tez jest Wings3D.
Open source, interfejs latwy do ogarniecia, mozna modelowac i teksturowac. Niestety brak wsparcia dla animacji.

Offline AveShad

  • Użytkownik
    • WolvBoar

# Listopad 25, 2014, 19:15:55
Początki modelowania wszystko szło dobrze i nagle bum ;d

Offline koirat

  • Użytkownik

# Listopad 25, 2014, 20:06:39
Co znaczy nagle ?
Próbowałeś dać cofnij (undo) ?

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

  • +1
# Listopad 25, 2014, 21:19:17
Początki modelowania wszystko szło dobrze i nagle bum ;d
No i wyszedł Edward Nożycoręki. Jakbyś akurat modelował głowę, to by pewnie wyszedł Silent Hill. ;)

Zapisuj często po prostu. :)

Offline laggyluk

  • Użytkownik
    • http://laggyluk.com

# Listopad 25, 2014, 21:53:30
na początek możesz też nie przesadzać z ilością detali i poprostu przećwiczyć workflow modelowanie>teksturowanie>animowanie> eksport do silnika. następnym razem będziesz przygotowany na potencjalne zonki

Offline AveShad

  • Użytkownik
    • WolvBoar

# Listopad 25, 2014, 22:57:04
Właśnie mam problem z teksturowaniem i animowaniem bo jak dodaje model do blendera to on nie ma tej siatki a nie moge jednocześnie dodać kości i być w tym trybie edycji przy głównym modelu ;o a właściwie potrzebuje tylko kości bo animacja jest w unity wbudowana