Autor Wątek: Firefighter (mix z Timbermana i Subway Suft)  (Przeczytany 4912 razy)

Offline Gimer

  • Użytkownik
    • Portfolio

# Listopad 20, 2014, 00:37:30
Cześć,

gra polega na uciekaniu przed płomieniami po drabince. Dyspozycji mamy dwie drabinki ale co n-ty szczebel jest uszkodzony - musimy ich unikać.

Poruszamy się tapając w odpowiednią połówkę ekranu.

Brakuje części funkcjonalności i grafik. Przede wszystkim postać powinna być humanoidem, by gracz się z nią utożsamiał.

wersja online (350kb bez grafik):
http://gimer.pl/firefighter/#more-132

Dokończę jutro ale już teraz pytam się was co myślicie o pomyśle, bo może jeszcze coś zmienię? 


Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline .:NOXY:.

  • Użytkownik
    • Profil

# Listopad 20, 2014, 12:21:25
Dodaj strzałki w trybie Web nie da się tego używać a szkoda mi myszki.

Offline koirat

  • Użytkownik

# Listopad 20, 2014, 12:30:11
W tym momencie myślimy że to totalna lipa. Dodaj strzałki jak już powiedziano.

Od siebie mogę dodać żebyś przerobił tą turówkę na czas rzeczywisty. Niech ta kulka cały czas leci do góry a ty po prostu wybierasz po której drabinie ma iść w danym momencie.

Offline maro

  • Użytkownik

  • +4
# Listopad 20, 2014, 13:24:45

... i dodaj trzecią drabinkę, będziesz miał:



:D

Offline Gimer

  • Użytkownik
    • Portfolio

# Listopad 20, 2014, 13:33:42
Dodaj strzałki w trybie Web nie da się tego używać a szkoda mi myszki.
Ok, dodać mogę.

Od siebie mogę dodać żebyś przerobił tą turówkę na czas rzeczywisty. Niech ta kulka cały czas leci do góry a ty po prostu wybierasz po której drabinie ma iść w danym momencie.
Właśnie chodziło mi o taki efekt. Teraz trzeba tapać na ekran co ruch, jeśli gracz poruszałby się sam do przodu to tylko w momencie skrętu.
Nie wiem które rozwiązanie jest bardziej wciągające. Postawiłem na częstsze tapanie.

... i dodaj trzecią drabinkę, będziesz miał:
Cały Flappy i Timberman są gorsze od tego co pokazałeś. Także moja pregierka nie jest godna porównania :D

Offline goshki

  • Użytkownik
    • Vigeo Games

# Listopad 20, 2014, 13:50:45
Brakuje części funkcjonalności [...]

Jakie funkcjonalności masz na myśli? Jak planujesz to dalej rozwinąć?

Nie wiem które rozwiązanie jest bardziej wciągające. Postawiłem na częstsze tapanie.

Wydaje mi się, że w przypadku tak prostego sterowania nie można powiedzieć, że któraś z wersji rozwiązania jest bardziej wciągająca.

Offline koirat

  • Użytkownik

# Listopad 20, 2014, 14:32:09
Postawiłem na częstsze tapanie.
No to postawiłeś na kupie, bo nikomu się nie będzie chciało tapać dłużej niż 2 minuty tylko po to żeby przesuwać się do przodu.

Powiedz mi jakie masz ambicje w stosunku do tego projektu, bo nie wiem czy jest sens dawać jakieś konstruktywne propozycje ?

Offline Gimer

  • Użytkownik
    • Portfolio

# Listopad 20, 2014, 15:06:56
Jakie funkcjonalności masz na myśli? Jak planujesz to dalej rozwinąć?
No to postawiłeś na kupie, bo nikomu się nie będzie chciało tapać dłużej niż 2 minuty tylko po to żeby przesuwać się do przodu.

Powiedz mi jakie masz ambicje w stosunku do tego projektu, bo nie wiem czy jest sens dawać jakieś konstruktywne propozycje ?

W planach mam:
- grafiki 3 drabinek i 4 pór roku (ściany),
- postać humanoidalna (jedna na początek, później dodawane następne o ile będzie to opłacalne - ilość pobrań)
- reklamy (pasek u góry ekranu, reklama pełnoekranowa po turze)
- rozsyłanie wyników przez twittera i facebooka
- tablica wyników (najlepszy wynik, najwięcej pokonanych szczebli)

Liczę na efekt wielokrotnej gry. Nie chcę by ktoś zagrał raz i koniec. Lepiej by zastosowanie miała technika: "jeszcze raz na pewno się uda".

Offline koirat

  • Użytkownik

  • +1
# Listopad 20, 2014, 15:24:28
Wywal te całe drabinki, zrób budynek który będzie się palił od dołu a strażak będzie skakał po gzymsach oknach itp. Skaczesz klawiaturą. Po drodze możesz zbierać np babcie z okna albo piękną niewiastę. Przeszkadzają ci różne rzeczy typu koty psy spadające doniczki palące się okna itp.

Offline goshki

  • Użytkownik
    • Vigeo Games

  • +1
# Listopad 20, 2014, 16:28:13
Wywal te całe drabinki, zrób budynek który będzie się palił od dołu a strażak będzie skakał po gzymsach oknach itp. Skaczesz klawiaturą.

A gzyms kruszy się, jeśli zbyt długo na nim stoisz. W ten sposób zmuszasz gracza do kontynuacji i zwiększasz presję. Czyli gra robi się mniej nudna. :-)

Offline glaz

  • Użytkownik

  • +4
# Listopad 20, 2014, 21:28:27
W planach mam:
(...)
- reklamy (pasek u góry ekranu, reklama pełnoekranowa po turze)
Super! Nie mogę się doczekać!   

Offline Gimer

  • Użytkownik
    • Portfolio

# Listopad 21, 2014, 00:01:03
Nie mogłem dać Ci plusa. Choć to zdanie wyrwane z kontekstu :)

Offline deadeye

  • Użytkownik

# Listopad 21, 2014, 15:22:53
No to postawiłeś na kupie, bo nikomu się nie będzie chciało tapać dłużej niż 2 minuty tylko po to żeby przesuwać się do przodu.
No to się mylisz, zobacz na sukces Timbermana ;)

Offline koirat

  • Użytkownik

  • +1
# Listopad 21, 2014, 16:19:26
Przyznaje że mobilne to nie moja specjalność, być może tapanie za pomocą paluchów jest mniej męczące niż klikanie myszką którego doświadczyłem przy grze @Gimer-a.

Co do sukcesu Timbera, może po prostu w grę weszło już dość znane prawidło, idea jest g***o warta, to co się liczy to wykonanie.

Offline Gimer

  • Użytkownik
    • Portfolio

# Listopad 21, 2014, 20:14:21
Aktualizacja:
http://gimer.pl/firefighter/#more-132

Tak wygląda to w mojej głowie, trochę grafikę pozmieniam i gotowe.

Wersja z zbieraniem "czegoś tam" + niewiast też jest w planach - zrobiłem 5 koncept artów i trochę rozpisałem co i jak :)

Timbermanowi udało się tylko z jednego powodu. Mam na myśli wystawienie stoiska Digital Melody na Digital Dragons. Tam zagadali z ludźmi z prasy, gostek z Apple zagrał w grę i mu się spodobała. Dodatkowo wystawili Tombermana do konkursu i też wygrali.
To poskutkowało "darmową reklamą". Później zabonusował gostek z Appla i Timberman dostał darmową promocję na targach w San Francisco i Tokio. Wątpię, aby ktokolwiek z tego forum miał takiego farta jak oni.
Bym zapomniał, tam nie ma jednego od wszystkiego jak u mnie i pewnie u większości :P