Autor Wątek: Java i grafika 2D  (Przeczytany 1645 razy)

Offline mechaniczny_s...

  • Użytkownik

# Listopad 15, 2014, 12:15:21
Powoli wychodzę z jaskinii (z C do Javy), ale jestem przyzwyczajony do maczugi w postaci SDL. Bardzo lubiłem bezpośrednie operacje na pikselach, blitowanie, kluczowanie i skalowanie w świetnej jakości. Szczególnie zależy mi na modyfikacji kolorów poszczególnych pikseli i na łączeniu grafik o różnych rozmiarach i przezroczystości w jedną całość. Nie potrzebuję wyświetlania niczego, chcę wczytać grafikę, przetworzyć ją, zapisać na dysku i tyle.

Jest jakiś odpowiednik SDL dla Javy?

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Avaj

  • Użytkownik

# Listopad 15, 2014, 17:16:56
Są porty SDLa do Javy. Może skorzystaj z nich?

Offline mechaniczny_s...

  • Użytkownik

# Listopad 15, 2014, 18:19:50
Ostatecznie to zrobię jak nie będzie innego sposobu, ale chciałbym unikać przenoszenia filozofii C do Javy :)

Offline mechaniczny_s...

  • Użytkownik

# Listopad 15, 2014, 20:25:07
Nevermind, wpadłem w romans z java.awt.image.