Autor Wątek: Swift Crunch Krakow 15-16Listopada  (Przeczytany 2215 razy)

Offline .:NOXY:.

  • Użytkownik
    • Profil

# Listopad 03, 2014, 11:39:27
Jak w temacie, wybiera się ktoś? Będę ja i trochę ekipy z firmy w której pracuje.

MOAR INFO http://www.swiftcrunch.com

I żeby nie było ze się w Swift nie da robić gier etc to tu macie napisane tech demo: https://github.com/noxytrux/Arpeggios :D
« Ostatnia zmiana: Listopad 03, 2014, 11:41:37 wysłana przez .:NOXY:. »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Liosan

  • Redaktor

# Listopad 03, 2014, 11:46:52
A da się w tym robić gry nie na Maca? :)

Liosan

Offline .:NOXY:.

  • Użytkownik
    • Profil

  • +1
# Listopad 03, 2014, 12:01:16
Oj tam oj tam :]

Chodzi o dobra zabawę miedzy bogiem a prawda to bym Swifta nawet kijem nie dotkną w produkcji. Jest tak wolny i zbugowany.

Offline Karol

  • Użytkownik

# Listopad 03, 2014, 12:16:23
Chodzi o dobra zabawę miedzy bogiem a prawda to bym Swifta nawet kijem nie dotkną w produkcji. Jest tak wolny i zbugowany.
Hmmm... a Apple w keynote wrześniowym chwalił się jak to Swift i Metal (a może tylko Metal?) są ze 40% szybsze od dotychczasowych rozwiązań.

Poza tym... kurde, właśnie na produkcję u mnie wskoczył jeden projekt w Swifcie, na szczęście maluśki to może źle nie będzie i nie ja kodzę :D

Offline .:NOXY:.

  • Użytkownik
    • Profil

  • +1
# Listopad 03, 2014, 12:28:42
@Karol tak Metal działa szybko, ale w objC w Swift jest za duży narzut to raz, dwa projekt gdzie jest dużo dependency kompiluje się kurde rok... zmiana jednej linijki powoduje ze IDE wariuje kompilacja trwa 5min. Dwa nie ma możliwości prostego łączenia kodu C++ co dla mnie przekreśla w ogóle Swift na starcie. Trzy da się robić zapisy które wysypują cały kompilator ze o xCode nie wspomnę... Swift jest fajny do zabawy ale nikt normalny co ma trochę oleju w głowie nie będzie w tym pisać zaawansowanej applikacji. (Tak proste się da i nawet spoko działają)

Offline MrKaktus

  • Użytkownik

# Listopad 04, 2014, 07:50:34
Ogolnie Metal jest tak minimalistyczny ze API mozna bez problemu cale opanowac w jeden dzien. Jedyny problem moga przyniesc poczatkujacym shadery ktore sa na bazie C++11.

Offline .:NOXY:.

  • Użytkownik
    • Profil

# Listopad 04, 2014, 09:04:20
IMO shadery w metalu super sprawa, Qualifiers,structury, write do tekstury bezpośredni i milion innych przydatnych rzeczy. Tylko rozmiar macierzy 3x3 jakiś dziwny trzeba 4x4 używać jak się w strukturze przesyła :P

Offline JasonVoorhees

  • Użytkownik
    • The Immortal Life of the Son of Jay

# Listopad 04, 2014, 15:37:34
To sobie termin dobrali... 16 listopada wybory ;)