Autor Wątek: Jaki styl graficzny do gier mobilnych  (Przeczytany 2410 razy)

Offline karaluch666

  • Użytkownik
    • Moje folio

# Październik 26, 2014, 19:05:16
Witam

Od długiego czasu zajmuję się grafiką 3D, jednak do tej pory robiłem raczej obiekty bardziej zbliżone do realnych (chodzi mi o wygląd i tekstury) do gier na PC. Od jakiegoś czasu zastanawiam się nad poszukaniem jakiegoś programisty i zrobienia gry na urządzenia mobilne, tylko się zastanawiam, czy do porfolio zrobić kilka modeli bardzo low poly, ale właśnie z realnymi teksturami, czy zrobić coś jak to się mówi hand painted, czyli rzeczy jak w wowie. Według was jaki styl jest bardziej "porządany" na rynku gier mobilnych?

Pozdro

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Incorrect

  • Użytkownik
    • TrollWitchGames

# Październik 26, 2014, 20:17:53
Ostatnio szukałem programisty i w większości nie mieli doświadczenia z programowaniem grafiki 3d na urządzenia mobilne, do tego programiści tez potrafią lecieć w ...kulki, kontakt mi się urwał tydzień temu, gdy mieliśmy wykończyć grę przed Halloween i nie wiem nawet czy żyje (programista) czy sobie wyjechał bez słowa.

Sam zajmowałem się do tej pory tylko grafiką 3d, ale postanowiłem spróbować strwożyć na początek coś w 2d, łatwiej znaleźć kogoś do współpracy.

Co do stylu to trudno przewidzieć, większość osób trwoży w uproszczonym rysunkowym stylu (lepiej wygląda na małych ekranach), ale czy to dobrze sam musisz zdecydować.

Offline .:NOXY:.

  • Użytkownik
    • Profil

# Październik 26, 2014, 23:24:00
Ja jestem programista mobilnym, skromnym i zajefajnym :] i nawet skończyłem grę i robiliśmy ja w flat unlit. http://sagatanks.com i mam tego sporo więcej: http://warsztat.gd/user/noxy/media i jak macie coś konkretnego co da się realnie skończyć to czemu nie.

Offline Incorrect

  • Użytkownik
    • TrollWitchGames

# Październik 26, 2014, 23:33:48
W sumie mam kompletną grafikę do gry 2d, ale poczekam jeszcze co najmniej do pierwszego zanim zacznę szukać nowego programisty, może wypadło mu coś ważnego, przynajmniej wiem że nie tylko graficy bywają problematyczni ;)

Offline Chester2000

  • Użytkownik

# Październik 27, 2014, 13:19:55
Też popełniłem projekt na urządzenie mobilne (niestety mam tylko możliwość programowania androida). Mój framework wspiera 2D i 3D (OpenGL ES 2.0). Jeżeli projekt byłby dla mnie ciekawy i byłby do ogarnięcia w sensownym czasie  to czemu nie (nie spodziewam się zysków ze sprzedaży na androida a na nadgryzione jabłuszko mnie nie stać obecnie - mam inne wydatki).