Autor Wątek: [blender 3d] wpakowanie tekstury w model?  (Przeczytany 1334 razy)

Offline zajmundov

  • Użytkownik

# Październik 20, 2014, 17:15:24
witam!
chcę założyć prostą stronkę gdzie będę umieszczał modele low poly za free mojej roboty. Dlatego chcę się zapytać jak upakować tekstury w plik .blend żeby po downloadzie pliku, nasz model 3d nie był "goły"z tekstur bo zazwyczaj wyszukuje ścieżkę do plików graficznych.

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline koirat

  • Użytkownik

# Październik 20, 2014, 17:54:51
File >> External Data >> Pack All into .blend

próbowałeś ?

Offline zajmundov

  • Użytkownik

# Październik 20, 2014, 18:44:10
jeszcze nie... :)

Offline komorra

  • Użytkownik
    • Blog naszego teamu (o grze Voxelfield)

# Październik 22, 2014, 09:08:17
A propo stronki, jeżeli chcesz umieszczać modele, może warto się wspomóc? - https://sketchfab.com/