Autor Wątek: Dynasty of Shadows[cRPG]  (Przeczytany 4464 razy)

Offline Futerko

  • Użytkownik

  • +6
# Październik 08, 2014, 02:51:19
 Cześć!
 Niedawno "wyszliśmy z cienia" z naszym projektem. Wrzucam go w ten dział bo jeszcze nie jesteśmy na etapie playtestów. Czym jest Dynasty of Shadows?



 Niezależną grą cRPG, która ewoluowała z malusieńkiego projektu w coś, co z dnia na dzień zwiększa swój zakres i rośnie niczym ciasto drożdżowe w piekarniku. Gra powstaje z miłości do gier wyobraźni i gier fabularnych. Inspiracje to przykładowo Gothic, Dark Souls(szczególnie mechanika walki) czy Dragon Age(fabularna głębia).

 Poniżej fragment zajawki świat-fabuła(zmniejszony na potrzeby strony):


 
 Team of Shadows, czyli nasz zespół, rozrósł się(a właściwie rozrasta) w tempie niemal tak szybkim jak sam projekt. Gra wciąż jest tworzona "po godzinach", w niemal każdej wolnej chwili. Niesamowicie raduje nas to co robimy w związku z DoS'em.

 Zapraszam do obejrzenia filmu, który przygotowaliśmy jako kontakt do osób medialnych:

 http://youtu.be/LdA-zPgR2co

 Planowaliśmy "wyjść do świata" w listopadzie. Nieoczekiwanie nastąpił "przeciek", właśnie przez jedną z osób medialnych. Mieliśmy kilka minut na uruchomienie strony, zdjęcie "prywatności" z filmu i masę rzeczy... Sytuacja: Ludzie wchodzili na film i nie było żadnych odnośników - musieliśmy za tym pójść i umożliwić im "przekierowanie gdzieś". Stąd na filmie mało informacji o samej grze. Będziemy naprawiać ten błąd na stronie w postach informacyjnych i materiałach multimedialnych. Staramy się jak możemy wprowadzić DoS'a na właściwe tory by móc ruszyć nad nim pracą full-time.

 Z całego serca zachęcam do odwiedzenia naszej stronki:
 https://www.facebook.com/dynastyofshadows

 Przygotowujemy do niej masę ciekawych materiałów z dziedziny: literackiej(kwestie fabularne, postacie, świat, frakcje itd), komiksowo-game artowej(co ostatecznie przerodzi się w cinematic'i), muzycznej i gameplayowej.

 Mam nadzieję, że w ten sposób zachęcę kogoś do zasilenia społeczności DoS'a :)

 Pozdrawia całe Team of Shadows w składzie:

Maciek Golec,
Adrian Jabłonka,
Artur Szczęch,
Michał Klimecki,
Rafał Borowy(którego znaleźliśmy na tej stronie),
Anna Wieszcza,
Doncho Neshkov
 
 W pracach nad grą pomagają:  koło naukowe Politechniki Wrocławskiej - TK Games, Manufactura K4(twórca assetów 3D). Dalszych współpracowników/partnerów będziemy stopniowo ujawniali. Dodatkowo są z nami: muzycy, znajomi literaccy a także przyjaciele i nasze rodziny(przykładowo mama Artura koryguje dialogi i teksty). 
« Ostatnia zmiana: Październik 08, 2014, 10:24:08 wysłana przez Futerko »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline glaz

  • Użytkownik

# Październik 08, 2014, 21:22:38
Wygląda super!

Może parę słów więcej na temat zastosowanej technologii? Jaki silnik itp.?

Offline Futerko

  • Użytkownik

# Październik 08, 2014, 22:32:34
 Jasne, nie ma problemu :)

 Technologie: Unity 3D, Visual Studio, Blender, 3ds max, ZBrush, Reason(głównie do zarządzania samplami), Reaper(reamp a także miks&mastering*), Adobe Premiere & Adobe After Effects
 Programowanie: C#
 Zarządzanie projektem: Trello, Google Docs, Dysk Google, Source Tree, Dropbox i oczywiście spotkania na piwko

 * Tego będzie można wysłuchać dopiero za jakiś czas. Ścieżki, które słychać podczas filmiku, w ogóle nie mają nic z jakości tego co będzie wypuszczone już pod koniec października.
« Ostatnia zmiana: Październik 09, 2014, 01:17:52 wysłana przez Futerko »

Offline Futerko

  • Użytkownik

# Październik 19, 2014, 17:19:25
 Krótki, muzyczny news od naszej ekipy:

 https://www.youtube.com/watch?v=xJTjM4mArYk&feature=youtu.be

 A więcej na stronce fb. Pozdrawiamy :)

Offline Futerko

  • Użytkownik

# Listopad 17, 2014, 05:05:07
 Update. Przez weekend wystawialiśmy materiały informacyjne, 2 metrowy roll-up z jedną z głównych postaci i troszkę możliwości eksploracji/walki po fragmencie mapy na targach Hall of Games. Daliśmy zwiedzającym dwie możliwości sterowania: padem i klawiatura+mysz. Zdjęcia z pierwszego dnia EXPO tutaj:

https://www.facebook.com/media/set/?set=a.716869461735059.1073741834.677540512334621&type=1

 Inne materiały wkrótce na stronie.

 

Offline Futerko

  • Użytkownik

  • +1
# Styczeń 12, 2015, 14:48:17
 Mały update projektu!
 
 Pierwsza wersja Cinematic'a wprowadzającego postać Darte:
 https://www.youtube.com/watch?v=zZl3okC0N6k

 Utwór z gry, zrealizowany przy pomocy żywego chóru:

  https://soundcloud.com/artur-futerko/artur-szczech-ft-ars-cantandi-choir-dynasty-of-shadows-main-theme

 No i kilka screenów z edytora :)

 Kaplica Axiosa:
 
 Fragment miasta:
 
 
 
 
 Odwiedź nasz fanpage!
 https://www.facebook.com/dynastyofshadows

 (ps. w przygotowaniu strona internetowa)

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

# Styczeń 12, 2015, 15:21:51
Cytuj
Pierwsza wersja Cinematic'a wprowadzającego postać Darte:
 https://www.youtube.com/watch?v=zZl3okC0N6k
Wielki plus! Zwłaszcza że widzę tu wielką inspirację Thief: The Dark Project, zarówno stylistyczną, jak i fabularną. :)

Cytuj
Utwór z gry, zrealizowany przy pomocy żywego chóru:
Niskie męskie partie nie brzmią jak chór, tylko bardziej kojarzą się z solo + voiceovery.

Offline Futerko

  • Użytkownik

# Styczeń 12, 2015, 16:03:59
 Co do chóru:

 

 Jak widać wszystko nagrywane było na raz. W przyszłości zmontujemy fajny materiał z prób, nagrywania, fot i różnych materiałów... w tym kilka sekund z pierwszej wersji, w której sam obsadzałem wszystkie wokale(męskie i damskie) poglądowo. Brzmi to... no naprawdę śmiesznie :D

 W miksie dodane są tylko dodatkowe okrzyki, nagrywane już po głównych partiach.

 A co do inspiracji to jest ich trochę(a Thief to piękny klasyk)... ale od samej wizualnej strony próbowaliśmy nie korzystać z typowych obrazów, które przychodzą graczowi na myśl jeśli myśli "złodziej" ;)
« Ostatnia zmiana: Styczeń 12, 2015, 16:05:33 wysłana przez Futerko »

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

# Styczeń 12, 2015, 16:51:10
Cytuj
Co do chóru:
Nie twierdzę, że nie było. Twierdzę tylko, że tak to zostało nagłośnione/zarejestrowane/zmiksowane, że niektóre partie brzmią jak napisałem.

Offline koirat

  • Użytkownik

# Styczeń 12, 2015, 17:13:19
Osobiście życzę powodzenia. Jednak pozostanę sceptyczny dopóki nie zobaczę filmiku z jakiegoś konkretnego gameplayu - bieganie po levelu to nie jest konkretny gameplay szczególnie że na gotowych assetach w Unity3d można coś takiego szybko sklecić.

Offline Gimer

  • Użytkownik
    • Portfolio

# Styczeń 12, 2015, 17:16:00
Mnie się podoba, tylko nie wiem czy starczy im sił i pieniędzy na projekt na jaki się porwali.

Ile osób pracuje nad projektem?

Offline Futerko

  • Użytkownik

# Styczeń 12, 2015, 19:46:45
 Co do konkretnego gameplay'a to trzeba będzie poczekać ale za kilka miesięcy powinno pojawić się coś więcej w tej sprawie. Ze względu na ograniczony czas i budżet nie idziemy jak burza ale do przodu.

 Przy okazji zacytuję głównego programistę odnośnie jednej, ważnej rzeczy. To trochę wyjaśnienie jak my patrzymy na DoS'a:
 
 " (...) Do tego dochodzi też cały pakiet doświadczeń które musimy przeżyć w czasie realizacji tego projektu. Od zwykłych problemów z optymalizacją, po synchronizacja matematyki poruszania z animacjami walki oraz poruszania, trudno takich rzeczy nauczyć się jeśli twój projekt jest prostą gierką 2d na androidy.

Tym samym nasza własna podróż z DoSem jest dla nas równie ważna jak skończony projekt."

  Robiąc większy projekt nabyte doświadczenia są czymś równie "dużym"(tak, mamy też małe gry - własne i zespołowe). Wprost proporcjonalnie do tego wzrasta liczba stron portfolio każdego z nas. Sporo osób widzi tylko "uda się/nie uda się" podczas gdy my bardziej dostrzegamy kolejne levele i questy każdego dnia. To hobby, wyzwania i nauka z której już czerpiemy duże korzyści :)

 Co do pytania o liczbę osób to: twórca assetów 3d Manufactura, kilku współpracujących grafików, concept artysta i grafik 2d, level-designer, trzej programiści, dźwiękowiec/audio designer, 3 game-designerów i dodatkowa pomoc z zewnątrz różnych osób. Prawdę mówiąc jakbym miał wymienić każdego, kto w czymś pomógł, nie wiem ile bym pisał takiego posta ;)