Autor Wątek: Silnik do gry moba(android)  (Przeczytany 4152 razy)

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

# Październik 07, 2014, 14:07:57
Cytuj
Tak wiem, że takie kwiatki istnieją (ostatnio sam podawałem linka do silnika pod RTS) ale większość nowych silników to kombajny do wszystkiego, nastawione na duże mapy z otwartą przestrzenią.
Większość? - Wymień chociaż kilkanaście. Masz tutaj na myśli chyba silniki, które się reklamują, ale liczbowo "większość" będą stanowić mało znane in-house enginy, pisane specyficznie pod określony typ gier.

Nowych? - UE 4, czy Unity 5, CryEngine <ileśtam> itp. ciężko nazwać nowymi graczami na tym rynku. ;)

Cytuj
Tworzenie silników pod dany gatunek wydaje mi się już niezbyt dobrym rozwiązaniem.
Zależy w co mierzysz. Jeżeli robisz silnik in-house to jest to jak najbardziej dobre rozwiązanie. Podobnie jeżeli celujesz w określoną niszę/społeczność (RPGMaker ma się pewnie nadal dobrze).

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych