Autor Wątek: JMonkeyEngine 3.0 i cienie  (Przeczytany 4663 razy)

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

# Październik 04, 2014, 11:44:56
Cytuj
Niestety, deferred rendering, który by pewnie był tu bardziej na miejscu nie jest obsługiwany przez ten silnik a napisanie go samemu jest, jak na razie dla mnie rzeczą zbyt skomplikowaną.
Pewnie by pomógł, ale problem niekoniecznie by rozwiązał.

Jakie masz dalsze plany pod tym względem, skoro masz świadomość, że na tym silniku bez grubych zmian projektu nie pociągniesz?

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline FrozenShade

  • Użytkownik
    • Skullstone's official site

# Październik 04, 2014, 23:49:55
Na chwile obecną scena wyrenderowana wygląda przyzwoicie. Wczoraj testowaliśmy z grafikiem parallaxę, jest ok ale bedzie trzeba w tym grzebnąć i ciut poprawić. Generalnie silnik sam w sobie jest dobrze zrobiony, użyłem go raz wczesniej podczas rozbudowy mojego pierwszego projektu, ewentualne poprawki i zmiany to tylko samo renderowanie.
Nie chcę za bardzo iść w unity, cryengine też odpada, rzeźbienie samemu w c++ to trochę za dużo jak dla mnie (nie to, że nie umiem, po prostu w javie jest o niebo szybciej).

Ide dalej z projektem, to, czego nie uda mi się zrobić dziś, byc może bez problemu zrobię za jakiś czas. W końcu ten temat zakladałem nie mając kompletnie żadnej wiedzy na temat GLSL a obecnie mam zmodyfikowany przez siebie kod szadera.