Autor Wątek: Czarne obszary podczas pracy w unity.  (Przeczytany 3518 razy)

Offline HawkDeath

  • Użytkownik

# Wrzesień 03, 2014, 22:17:01
Witam,
chciałbym się spytać co może być przyczyną czarnych obszarów (jak na screen'ie) podczas GameMode?
Screen.

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Lamer

  • Użytkownik
    • www.inwriter.wordpress.com

# Wrzesień 03, 2014, 22:52:32
Problem dotyczy obiektów dynamicznych z tego co widzę, obiekty statyczne mają dobre cienie. Może te nie czarne są wypalone wcześniej, a kwestia leży w ustawieniach samego cienia.

Offline HawkDeath

  • Użytkownik

# Wrzesień 03, 2014, 22:55:30
Sorka, źle się wyraziłem. Chodzi mi o to że gdy testuję grę to interfejs unity (oprócz okien Scene oraz Game) robią się czarne i nie mogę przez to analizować co się dokładnie dzieje w danym momencie.

Offline bartis

  • Użytkownik

# Wrzesień 03, 2014, 23:16:59
Próbowałeś reinstala ?

Offline HawkDeath

  • Użytkownik

# Wrzesień 03, 2014, 23:29:28
Tak

Offline laggyluk

  • Użytkownik
    • twitter

# Wrzesień 04, 2014, 22:28:54
może coś ze sterownikami? podobną kaszanę robi oculus

Offline HawkDeath

  • Użytkownik

# Wrzesień 04, 2014, 23:05:13
Dobra, znalazłem gdzie tkwił błąd. Po prostu miałem ustawiony czarny kolor tła gdy wchodziłem w tryb gry. Jeśli ktoś by miał ten sam problem to trzeba wejść w: Edit->Preferences -> Colors -> Playmode tint.
Dzięki wszystkim za zainteresowanie wątkiem.

Offline Xirdus

  • Redaktor

# Wrzesień 04, 2014, 23:32:34
Koniecznie zgłoś buga!

Offline HawkDeath

  • Użytkownik

# Wrzesień 05, 2014, 00:32:04
Nie ma potrzeby. Ten problem wyniknął z mojego nie dopatrzenia. :D