Autor Wątek: Modele 3D w grze 2D i licencja  (Przeczytany 5422 razy)

Offline beermaster

  • Użytkownik

# Sierpień 31, 2014, 10:34:50
Czyli potwierdzasz co napisałem. Wszyscy {prawie} implementujecie w grach skopiowane pomysły.

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

# Sierpień 31, 2014, 11:01:35
Czyli potwierdzasz co napisałem. Wszyscy {prawie} implementujecie w grach skopiowane pomysły.
Możesz usunąć część w nawiasie. Nie słyszałem jeszcze o programiście, który nigdy by nie zaimplementował skopiowanego pomysłu.

Offline walkinguer

  • Użytkownik

# Wrzesień 01, 2014, 00:51:45
Pojawia się więc pytanie. Jak zrobić grę w stylu mario nie kopiując pomysłu twórcy mario. Jak zrobić grę platformową nie kopiując pomysłu pierwszej platformówki. Jak zrobić grę nie kopiując pomysłu pierwszej gry.

JAK ŻYĆ NIE KOPIUJĄC ŻYCIA INNYCH?!

Tylko na Warsztat.gd

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

# Wrzesień 01, 2014, 02:28:57
Cytuj
Pojawia się więc pytanie. Jak zrobić grę w stylu mario nie kopiując pomysłu twórcy mario.
Gdzie takie pytanie się pojawia? Bo z punktu widzenia logiki, to równie dobrze mógłbyś zapytać, jak dodać 2 i 2 żeby nie wyszło 4.

Offline walkinguer

  • Użytkownik

# Wrzesień 01, 2014, 11:26:57
Cytuj
Czyli twórcy 99,9% gier powinni siedzieć za sugerowanie sie innymi tytułami przy tworzeniu swoich. To przecież jest kopiowanie pomysłów.

Cytuj
Czyli potwierdzasz co napisałem. Wszyscy {prawie} implementujecie w grach skopiowane pomysły.

Cytuj
Możesz usunąć część w nawiasie. Nie słyszałem jeszcze o programiście, który nigdy by nie zaimplementował skopiowanego pomysłu.

Po prostu zgodziłem się z Twoją wypowiedzią @Krzysiek K.

Mamy rok 2014. W jaki sposób ktoś chce stworzyć cokolwiek, nie kopiując pomysłu kogoś innego? Każdy nowy pomysł musi zawierać część starego pomysłu. Już nic nie wymyślamy nowego, raczej rozbudowujemy to co wymyślił ktoś inny.

Drukarka 3D.

Z drugiej strony wszystko zależy od definicji pojęcia "Pomysł". Jest wielkie prawdopodobieństwo, że choć wszyscy je rozumiemy, każdy z nas na trochę inny sposób.

Podając swoje wyolbrzymione przykłady chciałem tylko dodatkowo ukazać jak porąbane jest to forum. Mnie nazwano trollem gdy chciałem dowiedzieć się czegoś na temat szybkości języków programowania i gdy nie mogłem ustawić kamery 3D tak aby odwzorowała ludzkie oczy (do tej pory uważam, że to niemożliwe, kto nie uznaje tego słowa niech sobie sprawdzi sam w innym dziale).

Tymczasem w innym temacie o innym czasie ludzie dyskutują na temat takich banałów. I nikomu nie szkoda na to czasu?

Offline beermaster

  • Użytkownik

  • +1
# Wrzesień 01, 2014, 12:29:32
@walkinguer nie troluj i nie kopiuj mario.

Offline glaz

  • Użytkownik

# Wrzesień 04, 2014, 17:39:05
Tu już nie chodzi o to, czy sięgnie mnie prawo, czy nie. Jeśli ktoś jest na tyle życzliwy i udostępnił ci swój model, ale nie chciał, żebyś się na tym wzbogacił i napisał np. For personal use only, to Ty wchodzisz, ściągasz, pakujesz do swojej gry i w świat? Wszyscy tak robicie?
Hej, hej, powoli! Nie wiedziałem do końca jak sprawa wygląda, dlatego założyłem ten temat. Jako, że dalej nie wiem, to po prostu zostawiłem te materiały i poszukałem takich, których licencja udostępniania jest nieco klarowniejsza.

Szukam materiałów na licencji CC. Chcę dać informację o źródle. Nie chcę sobie przypisywać laurów za coś, czego nie zrobiłem.

Czy już sam fakt powstania tego tematu nie świadczy o tym, że takie właśnie mam nastawienie?