Autor Wątek: Dodanie normal mapping do Operation Flashpoint  (Przeczytany 2168 razy)

Offline Magpul

  • Użytkownik

# Sierpień 23, 2014, 14:38:14
Witam jest to moj pierwszy post na tym forum.
Jestem ciekawy czy istnieje dodania normal mapping do starej gry jaka jest Operation Flashpoint, gra jest oparta o biblioteke dx 8.
Byly juz udane modyfikacje poprawiajace jakosc grafiki
Cytuj
-reflective water
- Postprocessing effects (hard light, desaturation, glare)
- Forcing of trilinear filtering
- Screenshot saving, also with "No UI" feature
- "Black & White" night pixelshader effect override
- Mipmap LODbias adjustments, including an "UI Sharpen" option
- FPS meter & other stats
Zostalo to zrobione w formie dodatkowej biblioteki .DLL
Teraz mam dwa pytania:
1 Czy istnieje mozliwosc dodania obslugi normal mapping do Operation Flashpoint?
2 Czy znalazlby sie chetny do napisania takiej biblioteki ? (oczywiscie odplatnie)

Link do biblioteki
http://www.mediafire.com/download/ju5d770dubl5xt5/dxdll10.zip
Pozdrawiam

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline timus

  • Użytkownik

# Sierpień 23, 2014, 15:28:38
1. Tak, trzeba by napisać odpowiedni wrapper, choc moze byc troche zabawy z wczytaniem normal map i ich odpowiednie podczepieniem.
2. Popytaj na forum ENBSeries, oni się takimi rzeczami zajmują.

Offline Xender

  • Użytkownik

# Sierpień 23, 2014, 16:27:37
2 Czy znalazlby sie chetny do napisania takiej biblioteki ? (oczywiscie odplatnie)
Robota wygląda na fanowską, nie widzę tu oczywistości. Bo kto chciałby modować grę, nie będąc jej fanem?

Może ktoś, komu się dużo zapłaci... Jesteś pewien, że masz odpowiedni budżet?
Jak nie, to model opensource'owy bardziej pasowałby do takiego zadania.

Offline Magpul

  • Użytkownik

# Sierpień 23, 2014, 16:52:32
Zgadza sie jestem fanem tej gry, o ile trzepnac model albo inny skrypt jest w miare prosto o tyle juz napisanie takiej biblioteki uwazam za fizyke kwantowa :) W jakim przedziale cenowym musialbym sie zmiescic zeby byc atrakcyjnym dla programisty zeby zajal sie takim projektem :) Niestety fanow tej gry jest juz niewielu z racji faktu ze jest stara i nie ma wodotryskow.

Offline Xirdus

  • Redaktor

# Sierpień 23, 2014, 18:33:21
W jakim przedziale cenowym musialbym sie zmiescic zeby byc atrakcyjnym dla programisty zeby zajal sie takim projektem :)
Kilkanaście do kilkudziesięciu kafli - zależnie od czasu jaki by ta robota zajęła.

Offline Xender

  • Użytkownik

# Sierpień 23, 2014, 18:57:54
^ Nie wiem czy aż tyle, bo w moddingu nie siedzę, ale pewnie nie mniej niż kilka k.
Dlatego prościej (co nie znaczy łatwo) może być znaleźć innego fana tej gry, który się podejmie, żeby np. wrzucić sobie na Githuba, niż stricte zlecenie za pieniądze.

Offline Magpul

  • Użytkownik

# Sierpień 23, 2014, 19:31:23
Dzieki za odpowiedzi kwota jaka dysponuje to kilka tysiecy, ale faktycznie moze skorzystam z mozliwosci ktora podal Xender. Dzieki za odpowiedzi :)