Autor Wątek: [2D][C#] Pocisk a postać  (Przeczytany 1040 razy)

Offline kozuya

  • Użytkownik

# Sierpień 18, 2014, 16:40:17
Witam,

proszę o nakierowanie mnie jak przesunąć pocisk bo pojawią się on równo w połowie statku.

player.cs

bool shoot = Input.GetButtonDown("Fire1");

if(shoot)
{
BullerScript bullet = GetComponent<BulletScript>();
if (bullet != null)
{
bullet.Attack(false);
}
}

BulletScript.cs

public void Attack(bool isEnemy)
{
var shotTransform = Instantiate(shotPrefab) as Transform;
         
shotTransform.position = transform.position;

ShotScript shot = shotTransform.gameObject.GetComponent<ShotScript>();
if (shot != null)
{
   shot.isEnemyShot = isEnemy;
}
         
}

obecnie strzał jest pozycji Y 0.8150274 a chciał bym żeby pojawiał się z -0.08226937

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline timus

  • Użytkownik

  • +2
# Sierpień 18, 2014, 16:54:49
Instantiate ma przeciążenie z położeniem i obrotem. Cos w stylu Instantiate(shotPrefab, new Vector3(x,y,z), Quaternion.identity);