Autor Wątek: Audiere w Microsoft Visual C++ 2010 Express  (Przeczytany 6801 razy)

Offline BrunonDEV

  • Użytkownik
    • Construgia -- RPG

# Sierpień 08, 2014, 15:00:05
Ok, no to ja też nie wiem... od początku miałem jakieś problemy z instalowaniem bibliotek w tym środowisku.

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline asmen

  • Użytkownik

# Sierpień 08, 2014, 15:04:44
W każdym normalnym środowisku robi się to dokładnie tak samo. Podajesz ścieżki i pliki, ot cała filozofia.

Offline BrunonDEV

  • Użytkownik
    • Construgia -- RPG

# Sierpień 08, 2014, 15:12:03
Oglądnij sobie poradnik, jaki podałem w pierwszym poście tego tematu. Ja instalowałem te pliki właśnie tak.

Offline asmen

  • Użytkownik

  • +1
# Sierpień 08, 2014, 15:28:49
Niby tak też można, tylko dla mnie do zaśmiecanie sobie zarówno katalogów Visual'a(co jeszcze można przeżyć), ale wrzucanie plików .dll do katalogu systemowego to już bezsens. Lepiej zrobić sobie osobny katalog/partycję/dysk na programowanie i tam wszystko trzymać, żeby porządek był :P ja sobie zrobiłem szablony na wszystkie projekty z bibliotekami, których używam i teraz mi się automatycznie konfigurują jak tworzę projekt i można od razu pisać, ale gdybyś zrobił z audiere tak samo jak z allegro, to też by działało.

Offline BrunonDEV

  • Użytkownik
    • Construgia -- RPG

# Sierpień 08, 2014, 15:44:08
To dlaczego nie działa???
OK, zostaje przy WAV i Allegro. :D

Offline asmen

  • Użytkownik

# Sierpień 08, 2014, 15:47:42
To dlaczego nie działa???
Ukradli mi szklaną kulę, niestety ;<

OK, zostaje przy WAV i Allegro. :D
Nie sądzę, żeby to był świetny pomysł. Omijanie problemu, nie sprawi, że sam się on rozwiąże, a z takim podejściem, daleko nie zajdziesz.

Offline BrunonDEV

  • Użytkownik
    • Construgia -- RPG

# Sierpień 08, 2014, 15:50:14
Gdybym miał "takie podejście" to bym nie zaczął tego tematu.
Czy OpenAL jest wbudowany do Visuala?
:D

Offline asmen

  • Użytkownik

# Sierpień 08, 2014, 15:53:51
Gdybym miał "takie podejście" to bym nie zaczął tego tematu.
Jak do tej pory poza założeniem tematu, to tylko tu płaczesz, że ci nie działa, dając 10 milionów wykrzykników.
Czy OpenAL jest wbudowany do Visuala?
:D
A dlaczego miałby być? 0.o

Offline BrunonDEV

  • Użytkownik
    • Construgia -- RPG

# Sierpień 08, 2014, 15:57:26
Bo OpenGL jest wbudowany do Dev-C++, który mi nie działa. :D
Ok, może kiedyś coś z OAL pokombinuję, więc nie chcę zamykać tematu.
Dziękuję za odpowiedzi, pozdrawiam. :)

Offline asmen

  • Użytkownik

# Sierpień 08, 2014, 16:03:02
Bo OpenGL jest wbudowany do Dev-C++, który mi nie działa. :D
Dev-C++ to tylko IDE(zintegrowane z gcc, ale w jakiejś starej wersji więc i tak trzeba osobno kompilator ściągnąć), jedno z najgorszych jakie jest(naprawili już? :D), a nagłówki ogl(te podstawowe) są w każdym kompilatorze.
Ok, może kiedyś coś z OAL pokombinuję, więc nie chcę zamykać tematu.
OAL ostatnio przestało być wspierane i jest biblioteką niskopoziomową, co już pisałem.

Offline Krzysiek K.

  • Redaktor
    • DevKK.net

# Sierpień 11, 2014, 08:34:12
Cytuj
OAL ostatnio przestało być wspierane i jest biblioteką niskopoziomową, co już pisałem.
W API Androida i Blackberry chyba jeszcze nie napisali przy nim "deprecated". ;)

Offline revo

  • Użytkownik

# Sierpień 11, 2014, 09:42:41
W API Androida i Blackberry chyba jeszcze nie napisali przy nim "deprecated". ;)

W API Androida nie musieli, bo nie ma tam OpenAL ;)