Autor Wątek: The Construgert  (Przeczytany 15069 razy)

Offline BrunonDEV

  • Użytkownik
    • Construgia -- RPG

# Sierpień 05, 2014, 18:41:01
@up: ?

AKTUALIZACJA-BUGFIX 1.2.1!
Post na blogu: http://theconstrugert.blogspot.com/2014/08/the-construgert-v121.html
Download: https://docs.google.com/file/d/0B9CUfmN9H-QtTDFwdkUyenVaMUE/edit

Lista zmian:
  • Bugfix: bug powodujący crash gry po kupieniu Kilofa z Żółtej Materii (Yellow Matter Pickaxe) poprawiony

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline asmen

  • Użytkownik

  • +3
# Sierpień 05, 2014, 20:02:51
Cytuj
K: wyłączanie muzyki; N: włączanie muzyki.

Zrób to pod jeden guzik, będzie prościej :P

Offline BrunonDEV

  • Użytkownik
    • Construgia -- RPG

# Sierpień 05, 2014, 20:24:21
Spróbuję. ;)

Offline BrunonDEV

  • Użytkownik
    • Construgia -- RPG

# Sierpień 06, 2014, 20:59:41
AKTUALIZACJA 1.2.2!
Post na blogu: http://theconstrugert.blogspot.com/2014/08/the-construgert-v122.html
Download: https://docs.google.com/file/d/0B9CUfmN9H-QtV0lROTNaUzB2MTA/edit

Lista zmian:
  • Wszystkie rudy pojawiają się w losowych ilościach.

Offline asmen

  • Użytkownik

  • +2
# Sierpień 06, 2014, 22:13:40
Cytuj
K: wyłączanie muzyki; N: włączanie muzyki.
Zrób to pod jeden guzik, będzie prościej :P
i to też pod jeden guzik:
Cytuj
E: włączanie ekwipunku,
F: wyłączanie ekwipunku,

Ma być w następnej aktualizacji! :P

Offline BrunonDEV

  • Użytkownik
    • Construgia -- RPG

# Sierpień 08, 2014, 11:26:22
Mam problem z Audiere, zapraszam do tematu:
http://forum.warsztat.gd/index.php?topic=29157.0

Offline timus

  • Użytkownik

# Sierpień 08, 2014, 14:12:53
Gram mnie mocna wciągnęła wiec galem i grałem i po pewnym czasie wyskoczyła mi ujemna ilość punktów :(
Mam nadzieje ze to zostanie poprawione.

Offline Xirdus

  • Redaktor

# Sierpień 08, 2014, 14:15:56
Protip: naprawdę duże liczby trzymaj w doublu.

Offline BrunonDEV

  • Użytkownik
    • Construgia -- RPG

# Sierpień 08, 2014, 14:19:31
@timus:
Czy nie wpisałeś tego w jednym z plików .txt w folderze DATA, dla "żartu"? ;)
Dam zmienną o stanie CP do double, ale jednak trochę podejrzane mi się to wydaje. :D

EDIT:
Btw. @up: Skąd wiedziałeś że trzymam to w int? :D

Offline asmen

  • Użytkownik

# Sierpień 08, 2014, 14:21:36
Przepełniłeś go i poleciał od dołu, to widać xD

Offline timus

  • Użytkownik

# Sierpień 08, 2014, 14:25:39
Nie ruszalem zadnych plikow w DATA.
Ja bym tu dal unsigned long long int, ale jak kto woli.

Offline BrunonDEV

  • Użytkownik
    • Construgia -- RPG

# Sierpień 08, 2014, 14:34:55
@up:
OK, dam unsigned long long int. ;)

Offline Xirdus

  • Redaktor

# Sierpień 08, 2014, 14:37:33
Ja bym tu dal unsigned long long int, ale jak kto woli.
ulonglong ma ograniczenie do 18 trylionów. Tego typu gry zwykle wymagają więcej.

Offline BrunonDEV

  • Użytkownik
    • Construgia -- RPG

# Sierpień 08, 2014, 14:42:26
@up: Czyli? :)

Offline Xirdus

  • Redaktor

# Sierpień 08, 2014, 14:55:11
@up: Czyli? :)
Czyli jak dojdzie ci w 80 levelu potwór z bilionem bilionów HP i klocek co daje 1350872354138572804375103 crafting pointów to i ulonglong nie starczy ;) A w tym przypadku precyzja nie jest taka ważna, więc double jest akceptowalny (i mieści do ok. 10308 liczb, dodatnich i ujemnych).