Autor Wątek: [SOLVED]Unity3d - problem z C#  (Przeczytany 1136 razy)

Offline Dethas

  • Użytkownik

# Lipiec 22, 2014, 21:49:25
Zgaduję że to jest małostkowy problem ale nie mam zielonego pojęcia jak sprawić żebym mógł w moim skrypcie C# używać get{} i set {}, prosiłbym o pomoc.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 22, 2014, 22:42:10 wysłana przez Dethas »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline koirat

  • Użytkownik

  • +1
# Lipiec 22, 2014, 22:28:17
int Zmienna{get;set;}

lub

int zmienna;
int Zmienna{
get{ return zmienna;}
set{zmienna = value;}
}
}

Jeśli chodzi ci o to żeby edytor wykrywał te property i umożliwiał ich edycje to się nie da. Chyba że zrobisz customowy edytor do tego skryptu.

Offline Dethas

  • Użytkownik

# Lipiec 22, 2014, 22:34:33
Ok już wszystko rozumiem, dziękuje za odpowiedź ;] Problem rozwiązany.

Offline ShadowDancer

  • Redaktor

  • +2
# Lipiec 22, 2014, 23:08:27
koriat:
Jak najbardziej się da ;)


   [SerializeField]
   private bool _Harvestable = false;
   
   public bool Harvestable
   {
      get
      {
         return _Harvestable;
      }
      set
      {
          blah blah blah blah blah;
      }
   }

Oczywiście nie wywoła to settera, ale możesz przypisać mu tą samą wartość w Start();