Autor Wątek: Gravity Twist  (Przeczytany 2100 razy)

Offline Gabos

  • Użytkownik

  • +1
# Lipiec 19, 2014, 13:42:41
Witajcie!

Chciałbym przedstawić moją pierwszą grę (którą mam nadzieję skończyć), stąd też niski poziom jej skomplikowania. Na jej pomysł wpadłem jakiś miesiąc temu i zacząłem ją realizować w Javie i libGDX, jednak zrezygnowałem na jakiś czas. Przy okazji WSoC postanowiłem przesiąść się na Unity i dalej realizować pomysł. Myślę, że WSoC będzie świetną motywacją do kontynuowania prac nad grą więc trzymajcie kciuki ; )

Dwa słowa o grze: Gravity Twist to w zamierzeniu gra logiczna polegająca na manipulowaniu grawitacją w cztery strony tak, aby doprowadzić nasz "klocek" do celu. Oczywiście grawitacja zmieniona może być tylko podczas gdy nasz "klocek" jest nieruchomy.

Technologia: Unity3D

Platformy: Docelową platformą jest Android, ale dla WSoC udostępnię także wersję Web/PC

Zespół: Ja, później może brat podejmie się zrobić jakąś grafikę.

Czy zacząłem przed WSoC?
Dosłownie dwa dni wcześniej, chociaż działający prototyp (w Javie + libGDX i Box2D) mam gotowy od ~2 tygodni. Przedwczoraj postanowiłem zmienić jednak technologię na Unity.

Co mam gotowe? W sumie.. główny aspekt, czyli zmienianie grawitacji, jeden testowy poziom, jakaś grafika "na szybko"
Co trzeba zrobić? Poprawne naliczanie punktów (ruchów), grafika, dźwięki, poziomy, przechodzenie między poziomami, być może system podpowiedzi, jakieś menu.

Raporty z postępów prac będę zamieszczał w tym temacie, o ile to w ogóle kogoś zaciekawi ; )

W załączeniu jeden screen z testowego poziomu na którym testuje całą mechanikę, zliczanie punktów itp itd.

A więc..
Do zobaczenia!

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline walkinguer

  • Użytkownik

# Lipiec 19, 2014, 13:51:11
Jeśli to jest to co myśle i na tej mapie trzeba byłoby najpierw ruszyć klocek do góry, później w prawo, w dół, w lewo, w górę, w prawo, w dół i w lewo obijając się o płaszczyzny...

To dla mnie pomysł super. Chyba, że źle go zrozumiałem :D

Offline Gabos

  • Użytkownik

# Lipiec 19, 2014, 14:02:37
Dokładnie o to chodzi ; )

Oczywiście, żeby nie było nudno postaram się o jakieś udziwnienia jak np przeszkody podatne na nasze zmiany grawitacji lub coś w tym rodzaju. W każdym bądź razie pomysłów jest sporo, ale narazie realizuje swoją "wizję" sprzed miesiąca ; )
« Ostatnia zmiana: Lipiec 19, 2014, 14:05:35 wysłana przez Gabos »

Offline Gabos

  • Użytkownik

# Lipiec 26, 2014, 19:33:28
Mały update!

Nowe "ficzery" :

- Portale (wlatujemy żółtym, wylatujemy czerwonym)
- Zliczanie ilości zmienionej grawitacji (ruchów "klocka"), na ich podstawie będą przyznawane punkty za poziom
- "Podrasowany" styl graficzny (światła)
- Animacja gwiazdki
- Zbudowane kilka poziomów
- Działające przeskakiwanie między poziomami

Wciąż dużo do zrobienia ale powoli do przodu ; )

A no i założyłem projekt na warsztacie ; ) Link : http://warsztat.gd/projects/GravityTwist