Autor Wątek: Build, Expand And Invade  (Przeczytany 6417 razy)

Offline skmskm

  • Użytkownik

  • +3
# Lipiec 07, 2014, 20:30:40
Gra na WSoC, będzie to RTS z 3 frakcjami: Ludźmi, Robotami i obcymi.
Gra powstaje w Unity i będzie na androida(zrobię demo web do konkursu).

Wersja testowa(web): http://gamejolt.com/games/strategy-sim/build-expand-and-invade/28379/

Edit:
Dodałem pierwszą misje do gry i zmieniłem grafikę.
Edit:
Strona Facebook:
https://www.facebook.com/pages/Build-Expand-And-Invade/750978888285910
« Ostatnia zmiana: Lipiec 19, 2014, 15:54:21 wysłana przez skmskm »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline skmskm

  • Użytkownik

# Lipiec 13, 2014, 12:24:05
Przekroczyłem 100 lików na facebook'u.
A druga misja jest na ukończeniu(można budować bazę, produkować jednostki itp...) i przeciwnik atakuje falami...
Pewnie dzisiaj dam demko
Edit:
Demo z 2 misjami i budową bazy:
http://gamejolt.com/games/strategy-sim/build-expand-and-invade/28379/

Dodałem patrolujące jednostki na pierwszej mapie i fale jednostek na drugiej.

Wersja android:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.skmskm.BEnI
« Ostatnia zmiana: Lipiec 13, 2014, 18:13:37 wysłana przez skmskm »

Offline skmskm

  • Użytkownik

# Lipiec 16, 2014, 13:05:13
jednostki do gry:
Edit:
Dodałem budynki robotów.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 16, 2014, 14:59:38 wysłana przez skmskm »

Offline walkinguer

  • Użytkownik

# Lipiec 17, 2014, 02:20:41
Gra jest o wiele za trudna i zbyt szybka. Ludziki szybciej biegają niż lecą pociski. Głupio się przyznać ale nie jestem w stanie przejśc przez most.

Oni sie poruszają przez co pociski ich mijają. Ja biegając sprawiam, że moje pociski tym bardziej nie trafią i tak to wygląda właśnie. Tej przewagi liczebnej wcale nie czuć :)

Offline skmskm

  • Użytkownik

# Lipiec 17, 2014, 10:35:40
Na razie byłem zbyt zajęty robieniem grafik do gry, teraz mam czas popracować nad prędkością jednostek i innymi sprawami...

Offline skmskm

  • Użytkownik

# Lipiec 17, 2014, 21:25:03
Nowa wersja na androida:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.skmskm.BENI_DEMO

Zmieniłem prędkość jednostek i naprawiłem Bugi w menu i budowaniu bazy).
Budowanie :
1 - dotknąć wybrany budynek.
2 - dotknąć tam gdzie ma zostać on postawiony(trzymając dłużej można go dokładnie ustawić)
Rezygnacja z budowy:
1 - dotknąć ekran dwoma palcami



Zaznaczanie jednostek:

1 - dotknąć ekran dwoma palcami i trzymać do zaznaczenia wybranej grupy
« Ostatnia zmiana: Lipiec 18, 2014, 15:30:44 wysłana przez skmskm »

Offline walkinguer

  • Użytkownik

# Lipiec 18, 2014, 20:07:03
Poprawki super, niestety w wersji web po ukończeniu 30 minutowej mapy 2 (powinno być chyba trochę krócej jak na grę online) gra zawiesiła mi system.

To niesamowite, bo Windows 7 siadł mi dopiero ze 3 razy w przeciągu 2 lat i to jest ten trzeci.

Co ciekawe drugi również był przez Unity, ale wtedy sam w nim dłubałem. Żaden inny silnik gier jeszcze nie uśmiercił mojej sesji w Windows 7.

Offline skmskm

  • Użytkownik

# Lipiec 18, 2014, 20:15:48
A był jakiś debug, bo zawsze próbuje wysłać dane.
Ostatniej pozycji zwykle jest pozycja w kodzie.(nazwa funkcji)
Za bardzo niewiedze powodu by wywaliło w tym miejscu.
Renderuje grę za pomocą  GUI.DrawTexture i GUI.DrawTexturecords.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 18, 2014, 20:26:06 wysłana przez skmskm »

Offline walkinguer

  • Użytkownik

# Lipiec 18, 2014, 22:51:03
Nie było, musiałem zresetować komputer :)

Może zbyt wiele razy kliknąłem po ukończeniu poziomu :D Generalnie to zegar misji doszedł do zera, a fale ciągle odliczało. Po kilku-kilkunastu sekundach już zrezygnowany uznałem że pewnie trzeci poziom nie jest skończony, aż nagle pojawił się komunikat, że wykonałem misję.

Kliknąłem raz (delikatna zawiecha) później kilkakrotnie i w końcu zrozumiałem, że mój kursor nawet się nie porusza :) Nie pozostawało już nic innego jak poczekać kilka sekund dla pewności i zresetować PC.

Offline skmskm

  • Użytkownik

# Lipiec 19, 2014, 10:11:42
Możliwe że klikanie zawiesiło grę.
Ja wczytuje mapę w Start() i nie robię żadnego loading...
Znalazłem Buga w mapie(nie zauważyłem exception out of memory).
I zrobiłem loading bar.

Edit:
Zrobiłem update gry na wszystkich kanałach.
Naprawiłem Bugi.
I AI będzie teraz skuteczniejsze.
Na 3 misji prawie niszczy całą obronę gracza, jedną falą.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 19, 2014, 11:51:07 wysłana przez skmskm »

Offline skmskm

  • Użytkownik

# Lipiec 23, 2014, 17:25:45
Dodałem:
+ekran wczytywania mapy...
+menu w grze
+poprawiłem poruszanie się jednostek
+info do menu budowy z kosztem i hp jednostek

Ostatnia wersja:
http://gamejolt.com/games/strategy-sim/build-expand-and-invade/28379/
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.skmskm.BENI_DEMO

Offline skmskm

  • Użytkownik

# Lipiec 25, 2014, 17:55:43
Nowa wersja 0.6.5:
Dodałem auto skalowanie gry do dpi urządzenia.
Od teraz gra pyta o potwierdzenie przed wyjściem.

Zapraszam do wypowiadania się i testowania.
Jestem w trakcie testów gdy uznam że wszystko jest ok to zacznę produkować resztę map(12).
« Ostatnia zmiana: Lipiec 25, 2014, 18:06:54 wysłana przez skmskm »

Offline skmskm

  • Użytkownik

# Sierpień 02, 2014, 16:11:45
Wypuściłem pełną wersje gry na androida:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.skmskm.BENI_FULL
Z nowości każda jednostka może podnieść swój poziom zdobywając doświadczenie w walce.(dostępne tylko w pełnej wersji).
Gra ma teraz dwie kampanie po 5 misji i prosty scenariusz.
« Ostatnia zmiana: Sierpień 02, 2014, 16:15:27 wysłana przez skmskm »

Offline skmskm

  • Użytkownik

# Sierpień 19, 2014, 15:53:47
Zmieniłem cenę gry na 3 zł, ze względu na ostrą konkurencje.

Offline .:NOXY:.

  • Użytkownik
    • Profil

# Sierpień 27, 2014, 12:27:36
Bedzie na iOS ? :D