Autor Wątek: DirectX.NET i Visual C# Express  (Przeczytany 1964 razy)

Offline FruitNinja

  • Użytkownik

# Lipiec 04, 2014, 14:10:36
Witam, rzadko mam jakiś problem z C#, a tym bardziej z VC#, ale tym razem szukanie pomocy w internecie na nic się nie zdaje. Otóż, chciałem stworzyć kilka programików na DirectX.NET. Wszystko pięknie, wyśmienicie, po dodaniu DLL'ek w VC# znajduje wszystkie klasy, metody, ale podczas kompilacji VC# się zacina, wyskakuje "build successed", a potem...

http://i.imgur.com/be5pTK2.png


Korzystam z Visual C# Express 2008 i pobrałem DirectX SDK (June 2010)

Pomyślałbym, że to ja coś skopałem, ale wystarczy dodać DLL'ki + zwykły standardowy projekt Windows Form i już mam (tak jak pokazałem na zdjęciu wyżej)

Przeglądając internet zauważyłem, że w każdym temacie o DirectX.NET (prawie każdym) użytkownicy używają Visual Studio C# Express, ale na stronie Microsoftu (klik) nie piszę nic, że wymagany jest Visual Studio (Express), nie ma nic o Visual'ach. Nie chciałbym porzucać VC# Express ponieważ zajmuje mało miejsca na dysku, a przy wielu użytkownikach jednego komputera każdy MB się liczy, ale jeśli to może być tego wina, to zmienię, pytam tylko, ponieważ nie jestem pewien czy to nie wina mojego PC (a potrafi mi on różne numery wykręcić)

Ścieżka do DLL'ek jaką podaję
Cytuj
C:\\WINDOWS\Microsoft.NET\DirectX for Managed Code\1.0.2902.0\
Próbowałem również
Cytuj
C:\\WINDOWS\assembly\GAC\

Mam nadzieję, że wystarczająco opisałem swój problem :)

Dodam jeszcze, że tak samo mam gdy chcę zapisać swój projekt

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline timus

  • Użytkownik

  • +1
# Lipiec 04, 2014, 14:32:56
DirectX.Net(Managed DirectX) został już dawno porzucony prze MS(nawet jego następca tez został już porzucony), na twoim miejscu przesiadłbym się na SlimDX albo SharpDX.

Offline Karol

  • Użytkownik

# Lipiec 04, 2014, 14:33:25
Ja bym zaczął od przyjrzenia się temu okienku bez nazwy, a potem przejrzał listę procesów i selektywnie je ubijał patrząc czy Visual się odetkał.

Offline fn2000

  • Użytkownik

# Lipiec 26, 2014, 23:22:30
Najlepsze rozwiązanie dla początkującego jeśli chodzi o C# i DirectX to XNA - tak, został porzucony przez MS - nie jest aktywnie rozwijany, ale przy jego pomocy możesz stworzyć dowolną grę DirectX 9c.

Offline ArekBal

  • Użytkownik

# Lipiec 27, 2014, 14:58:57
MonoGame

Latest MonoGame Release
date    Sat May 17, 2014 at 7:00 AM