(Nazwa Ascedancy jest nazwą kodową, na pewno grę nazwę później, jak jakiś fajny pomysł mi wpadnie :-) )
Ascedancy to 4x sci-fi osadzony w autorskim uniwersum (psionika, rasy humanoidalne, silne uzbrojenie). Jako przedstawiciel gatunku który właśnie nauczył się jak podróżować w kosmosie, musisz poprowadzić swoją rasę do dominacji nad znaną częścią galaktyki. W tle - wielka wojna pomiędzy naprawdę potężnymi cywilizacjami, wojna w której każda z pomniejszych ras musi opowiedzieć się po jednej ze stron.
Inspiracje to Sword of the Stars, Stars! i Space Empires, choć mechanika będzie autorska (staram się ją tak skonstruować żeby była easy to learn, hard to master). Gra jest przeznaczona do rozgrywania Play-by-E-Mail (ze względu na to że paru moich znajomych uwielbia takie rozgrywki), acz z racji tego że na WSoCa mam termin dłuższy niż 7 dni, postaram się dodać jakieś sensowne A.I. W każdym razie tury wszystkich graczy są równoległe a akcje są podliczane po ich zakończeniu.
Technikalia:
Język i środowisko: C#/Windows Forms/.NET 2.0
Grafika: zakoszona z netu na zasadzie niedozwolonego użytku (nie mam czasu by robić własną)
Team: 1 osoba + czasem kumpel który robi za designera z doskoku (tylko designera, czyli dorzuca swoje uwagi i dyskusje ad mechaniki)
Czy zacząłem przed WSoCiem: Tak, 1 (słownie: jeden) dzień develeopingu przed.
Screeny:
