Autor Wątek: Problem z nowym światem  (Przeczytany 2075 razy)

Offline WiecznyWędro...

  • Użytkownik

# Lipiec 02, 2014, 14:30:41
Witam.
W końcu po wielu żmudnych godzinach pracy i bawienia się eksporterami do plików .mesh udało mi się stworzyć mój własny świat do gry. Miałem zamiar podmienić go za ten z tutoriala (http://informatyka.wroc.pl/node/742). Niestety, po podmianie plików world.mesh, world.scene i world.material, gdy odpalę grę widzę przez chwile ognisko, które było na mapie z tamtego tutorialu, a moja postać spada w dół w otchłań.

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Xirdus

  • Redaktor

# Lipiec 02, 2014, 14:37:47
Może ten nowy mesh jest baaardzo wysoko nad postacią?

Offline WiecznyWędro...

  • Użytkownik

# Lipiec 02, 2014, 16:07:51
Nie jest, pozmieniałem oświetlenie i byłoby go widać nade mną. Natomiast tamto ognisko wisi nad ziemią, w miejscu punktu startowego starego świata. Jedynie ten świat z tutoriala działa poprawnie. Niby mógłbym go importować do 3ds maxa lub blendera, ale oba programy nie mają takowych importerów o ile wiem.
« Ostatnia zmiana: Lipiec 02, 2014, 16:17:01 wysłana przez WiecznyWędrowiec »

Offline Xirdus

  • Redaktor

# Lipiec 02, 2014, 16:18:13
To że go nie widzisz nie znaczy że go nie ma - mógł zadziałać backface culling. Przesuń teren np. o 1000 w dół i zobacz czy na nim wylądujesz. No i upewnij się że nie ma żadnych błędów przy ładowaniu pliku.