Autor Wątek: Warsztat Summer of Code 2014  (Przeczytany 60622 razy)

Offline zx81 (taxi_dr...

  • Użytkownik
    • Something Beautiful team

# Październik 11, 2014, 13:19:59
@Adam27
-Formula konkursu dopuszcza by startowac juz z rozpoczetym projektem ale nalezy o tym poinformowac -i tak zrobilem, prawda?
-Dodatkowo temat Boxera na moja prosbe przeniosl tutaj Liosan. Jezeli on nie mial z tym problemu, to o co tobie chodzi?
-Troyan cargo nie zostal wystawiony przeze mnie w zadnym innym konkursie!
-Troyan cargo vs Boxer ->roznica jest taka ze nad boxerem sobie spokojnie pracuje, a TC zostalo wykonane przeze mnie w kilka dni/ kilkanascie dni bez zbednego pospiech (z wykorzystaniem silnika i chyba kilku grafik z Boxera). W TC bohater znajduje bron i amunicje i zmienia sie w "bojownika pokoju" ala rambo czy jakos tak itd itd.

Nie ja pierwszy i napewno nie ostatni wystawilem gry ktore udzial/ zamierzaly wziasc udzial w innych konkursach. Sam to mozesz sprawdzic.

Oddalem dwie rozbudowane gry ktore dzialaja poprawnie ( mam nadzieje) na wszystkich urzadzeniach android.
Kod boxera jest na tyle zaawansowany ze bylo to dla mnie sporym wyzwaniem by wszystko dzialalo optymalnie.
Napisales ze reklamy Cie wkurzaja ale ja dalem tylko jedna reklame i to przed rozgrywka. 
OK rozumiem ze gra Ci sie nie podobala albo masz jakis inny problem, merytorycznie nie zwiazany z konkursem.
Tak czy inaczej dziekuje za Twoja opinie.
Na WSOC bawilem sie dobrze, zreszta podobnie jak w poprzednim roku.
Pozdrawiam
zx81
« Ostatnia zmiana: Październik 11, 2014, 13:55:42 wysłana przez zx81 (taxi_driver) »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Mergul

  • Użytkownik

# Październik 11, 2014, 21:28:28
@Adam27
Oczywiście przeszedłem Twoją grę hahaha :D nawet przyjemna... ale baaardzo krótka ;) ale pomysł ze schowaniem dwóch cyfr w tak chytry sposób... :P
« Ostatnia zmiana: Październik 11, 2014, 21:32:42 wysłana przez Mergul »

Offline free

  • Użytkownik
    • aroch.pl

# Październik 12, 2014, 10:57:36
@Adam27, @rafal3920 do uruchomienia "Patyczków" wymagana jest java 8, zapewne macie wersję 7 lub niższą i dlatego nie chce się uruchomić :)

Offline rafal3920

  • Użytkownik

# Październik 12, 2014, 11:17:10
3 dni temu aktualizowałem jave, to chyba nie to.

Offline free

  • Użytkownik
    • aroch.pl

# Październik 13, 2014, 10:37:05
Jaką masz aktualnie wersje Javy? Znalazłem komputer, na którym był ten sam problem. Po zainstalowaniu aktualizacji z tej strony (Java Platform (JDK) 8u20):
http://www.oracle.com/technetwork/java/javase/downloads/index.html
gra odpala się normalnie.

Offline Liosan

  • Moderator

  • +1
# Październik 13, 2014, 10:39:23
Pozostał tydzień na przesłanie głosów. A mi pozostał tydzień na to, żeby narysować obrazki za nagrody... ;)

Gizarma wprawdzie miała samouczek, ale była zbyt rozbudowana żeby (znowu) chciało mi się nauczyć w nią grać. Pomijając już samą kwestię tego, że nie powinno się raczej na WSoC wysyłać gry, nad którą prace trwają od kilku lat (i w przypadku Nihilium chyba mógłbym powiedzieć to samo ;) ).
Masz pełne prawo do tej opinii, ba - nawet masz możesz to prawo egzekwować poprzez nieprzekazanie głosów na grę robioną od paru lat. I nawet możesz nakłaniać do tego innych userów ;) Jak w poprzednich dwóch latach - zakładam, że twórcy projektów będą się komunikować na temat tego kiedy zaczęli pracę, a oceniający wezmą to pod uwagę.

3 dni temu aktualizowałem jave, to chyba nie to.
Java nie aktualizuje się automatycznie do wersji 8, na razie tylko do 7.

Liosan

Offline Bajtek

  • Użytkownik

# Październik 13, 2014, 20:58:04
@zx81
1. Może powinienem dodać zdjęcia ale wgl o Wsocu dowiedziałem się w ostatnich dniach września i miałem wtedy trochę zamieszania ze studiami i musiałem poprawiać błędy w grze, więc wolałem poprawiać ile się da zamiast bawić się ze screenami bo według mnie, ktoś kto nie zagra to i tak może oceniać grafikę a nie grę więc i tak musi zagrać jak chce normalnie ocenić. Co do zdania że Wsoc to całe wakacje, to chyba nawet w opisie projektu napisałem że gra była na coś innego a o wsocu dowiedziałem się pod koniec terminu.
Co do joysticka to też opisałem to w opisie projektu, że joystick nie jest dopracowany wiec polecam sterowanie 'przez tablet'. I kompletnie nie rozumiem czemu piszesz że powinna być dyskfalifikacja... napisałem w opisie że w grze mam jeszcze parę rzeczy do zrobienia/poprawienia. Może zrobiłbym to i zupdatował ale ostatnio nie mam czasu. A wsoc traktuję bardziej jako zaprezentowanie tego co zrobiłem niż żeby wygrać bo wiem że i tak są tu lepsze gry.
@Adam27
początkowo jest się w stanie dolecieć do tego pierwszego paliwa , ale jak ulepszysz samolot, a dokładniej paliwo w nim, to można dolecieć dalej i zebrać więcej paliwa. Jak chcesz zobaczyć jak wygląda najlepszym samolotem na najlepszych ulepszeniach to wejdź w stronę mojego projektu i na dole jest link do 'shackowanej' wersji gry, więc możesz ją ściągnąć, kupić najlepszy samolot i go ulepszyć bo w tamtej wersji jest sporo kasy.

Co do moich ocen to dam je jakoś na dniach. Większość już testowałem i najlepsza według mnie jest Omega, ale szczegółowe opisy dam pewnie za parę dni.

Offline Vipa

  • Redaktor

  • +1
# Październik 14, 2014, 14:58:55
To jadymy:

Adam27: ssao_blur.frag: "buffer" parse error, ale poszło :).
Gdzie ja jestem? Nic nie pamiętam... Też tak czasami mam: pierwsza myśl - ostry melanż.
Kamerka trochę pijana (to potęguje pierwszą myśl), screen tearing jak cholera ale mknę. Jeszcze uwaga do wszystkich: dawajcie możliwość gry w oknie, bo np. teraz muszę wychodzić z gry by coś dopisać ;). Znalazłem klucz, elementy kodu i otworzyłem drzwi... cdn ;).

AdamW, Piotr O, Marcin I: ok, instaluję jakiś serwer, zapora systemu windows się pluje, nie mam pojęcia jak w moim routerze zezwolić portowi 3009 na łączenie. Ale odpalam drugi raz i idzie jakiś loading. New Player has connected to the server - (ID=1). Jestem z siebie dumny. Niestety nic więcej nie napiszę, bo za diabełka rogatego nie mam pojęcia co dalej robić, ale ale, coś tam pisało na początku. Odpalam jeszcze raz, bo nie można przewinąć zawartości okna, i mam. Wpisuję server_commands i pokazuje mi się lista komend, coś chce wpisać, ale wywaliło mi Player <> (ID=-1) disconnected from server. Sorry, jam prosty użytkownik Windowsa i nie wiem co mam zrobić za choo choo.

Astitus: Odpalam. Znowu: nie wiem nic. Widzę kursor myszki, więc najeżdżam na opcje, i nic. Strzałki? Nic. WSAD. Nic. no to klikam na pałę i cud, opcje mam. Ok. Control with mouse. Super. To rozsiadam się wygodnie w fotelu, klikam na stateczek i let's go. Ok, poruszam stateczkiem klikając lewym. To pewnie prawym się strzela. Nic bardziej mylnego. Rolka też nic. Trochę kminiłem, i doszedłem do tego, że  muszę doprowadzić do zderzania się tych wrażych stateczków. No to latam, obrywam, ze 4 pary rozwalone i wtopa. Znowu brak okna, szkoda.

BrunonDev: modyfikowanie gry - INFO. Dowiedziałem się, że nie mogę modyfikować plików, które mam u siebie na komputerze. Zaryzykowałem, policja nie zapukała. Może BSA czy cos takiego wpadnie później, na razie gram :). Wait, jeszcze readme. odpalił mi się adres strony internetowej w notatniku. Klikam i nic. Może autor potem doda klikalny adres w samej grze. Odpalam, jest! Okno! Ale moment, dlaczego jak okno jest nieaktywne to z muzyki robi się dubstep? Wracam więc bo dubstepu nie trawię. Rozpisana klawiszologia: wiem jak z gry wyjść, jak ściąć drzewo, jak wejść do kopalni. Ale jak się poruszać nie wiem. Pewnie nie można. Ale czytam, że muszę podejść do drzewa by je ściąć. No to WSAD. Zero. Mysz... Zero. Oldschoolowe strzałki! Dobra, ściąłem drzewa, i idę do kopalni. Żeby kopać rudę kliknąć muszę S. Przyznam szczerze, że klikałem wszystkie literki S na ekranie gry i nic. To wcisnąłem S i działa. Ale moment, muszę trzymać S, aha. Aha, muszę kliknąć lewy przycisk myszki tę rudę. Muszę mieć kilof, klikając E. Aaaa, nie dam się nabrać, wcisnąłem E. Hehehe, nie ze mną te numery! No i znowu klikam A by kupić kilof. Zarąbiaszczo, mam w inventory własny sklep! Muszę mieć lepszy kilof na żelazo (gdyby nie to, że grindowałem synowi diamenty w Minecraft, znowu nic bym nie wiedział) itd. Zbieram węgiel, wciskam, E, A potem F, ESC by wyjść, Spację do drzew, i wejść do kopalni, klikam na rudę by kopać... Zbieram kolejno, wszystko cały czas kupując lepsze kilofy, stosując kombo: EAF. Gdzieś przy 20 ekranie w lewo muzykantowi się znudziło i w końcu błoga cisza. Zbieram 500K równając wszystko z bedrockiem. Mam! Shit, teraz 1 500 000 by zmienić kilof, choć ten co mam jest całkiem już kolorowy. Pojawiło się wyjście z kopalni, wychodzę i coś od razu mnie utłukło. Albo rozdeptało bardziej. Od początku?! Kamą! The game will be automatically saved tam było napisane!
Pozdro dla "M", czyli autora muzyki.

Cremmy, cybek: Okno! Czytam readme, wsio wiadomo, odpalam. Lecę do przodu, blok. Doczytałem w readme, że za skok odpowiedzialne są 3 klawisze. To lecę dalej. Rozwaliłem z tuzin wrogów i umarłem. I znowu od początku! Nieee. Tym razem korzystam z umiejętności, ale srogie lagi w sterowaniu niestety uniemożliwiają grę. Postać reaguje z za dużym opóźnieniem.

Extant: Niezła muza! Klikam Play, wybieram bramkę numer 1. Leci kolo, wciskam lewy myszy (jest! W końcu ktoś nie podpiął np. klawisza "G", tylko skoro w menu jest obsługa myszy, to w grze gra się myszą. Ok, leci jakiś caveman i chyba ma zbierać czerwone pochodnie. Super! Uwielbiam gry incepcyjne, pewnie te pochodnie są potem do redstone'a w grze Brunona, sprytne! Ale ale, klikam i postać zamiast skoczyć, to mi spadła. Odpalam jeszcze raz i to samo. Damn. Za 34 razem załapało, ale kolizji nie załapała kładka, na którą chciałem wskoczyć. Inny level. Skaczę... No tak myślałem, że skaczę, bo znowu spadłem :(. Dodatkowo gra usilnie mnie okłamuje: wypisuje, że mam zero pochodni, jak trzymam (trzymam, hehehe, trzy mam :D) przecież jedną w ręku!

free: moja Java okazała się "wyjątkowa". Niestety nic więcej nie wiem.

Jechbeat: Opcje! Sweet! Windowed, resolution wybrane, quality - fantastic, biorę input. Gra nie ma sterowania. Hmm, ok, teraz gry się same przechodzą, trzeba iść z duchem czasów a nie narzekać. Play! Menu -> options. Ha! Jest control! Taa, odwróć oś Y. Ale czego? Ale to moja wina, wyraźnie w końcu było napisane control a nie controls. Whateva, chcę zagrać. Kampania! Klikam i wybieram rasę ludzką. Większego wyboru w sumie nie mam. Ale co potem? Dobrze, back i Start. Lecę, 10 sekund mija, widzę wrogów! Klikam. Niestety gra nie blokuje kursora myszy w oknie, więc kliknąłem niechcący na plik excela na pulpicie. Strzelam działkiem prawym myszy. Równocześnie wybieram właściwości jakiejś empetrójki. Dalej nie gorzej - namierzam wroga i strzelam, przesuwając równocześnie ikonę Komputer do kosza. I dobrze, nigdy jej nie używam, wciskam Win+E. Niestety potem uruchomiłem Mozillę i zamuliło mi grę na amen. Za drugim razem wyczyściłem cały pulpit, zmieniłem tapetę i kolor okien, rozciągnąłem pasek zadań i opróżniłem kosz. Ale jak uruchomiłem internet explorer, to już przepełniło czarę goryczy! Rage quit (z IE oczywiście) i zamknąłem grę. Jedna z najlepszych gier! Wybory lepsze niż w The Walking Dead od Telltale! Co jest dla ciebie ważniejsze: folder "tapety" czy zestrzelenie wroga? Możesz strzelać działkiem, ale zmieni ci to rozdzielczość ekranu! Genialne. Potem wrócę do tej gry.

Khrone: link... Klikam, otwiera się okno IE (dzięki Jechbeat! qrde...). Zmieniam na Mozillę, odpalam a tam... Dalej link. Ok.. klikam... Mam czarny ekran. Widzę 10K golda, jakieś dwie ikony z lewej, a po prawej 0 FPS (0-0) logiczne: zero odjąć zero, daje zero. A niżej x4. Znając matematykę, stwierdziłem, że mnożenie nic nie da. Dla pewności wybrałem opcję x0. Dalej nic. Niestety, jakiekolwiek czynności dalej poczynione nie zmieniły tego stanu.

kkazmier: uruchamiam. Komputer ożył. Wszystkie wentylatory zaczęły zaiwaniać jak szalone! Myślę - będzie dobra grafa pewnie! Ale nie, to jednak procek... Okno w lewym-górnym rogu, to przesuwam na środek. Widzę drugie okno, które informuje mnie, że SDL_image potrzebne do odczytu .png, odczytało zero plików. Cool. Chwilę zajęło mi domyślenie się, że gra to klon Breakouta. Jako programista, nabiłem równe 286 pkt. To dobrze? Bo kilka kulek jeszcze zostało mi na ekranie gdy gra się skończyła.

Krzysztof5: Odpalam. W opcjach nic ciekawego, pusto rzekłbym, ale patrzę, w menu opcja kontynuuj. No to biorę kontynuację. Nie ma. To po co w opcjach? Nowa gra i jechane z koksem. Pokonałem dwie fale i mnie zablokowali w rogu, co w sumie dziwne, bo postać była w siedmiomilowych butach. Sądząc po dźwięku, jeden krok miał około 20 metrów. No i koniec manny i kaplica. Ale dwie fale pokonałem, jedyne co brałem to regenerację many. Ale potem... Zamiast opcji kontynuacji mam opcję wielu graczy (?!).

Marszal: uruchamiam i pokazuje mi się okno z prostokątami, z których jeden był oznaczony jako "0x2". No nic, już druga gra testuje mnie z matematyki, mnożąc przez zero. Drogą "wpuść kota na klawiaturę a prawdę ci powie", okazało się, że robię coś strzałkami. Mimo szczerych intencji nie wiem co robiłem, ale zdobyłem 676 punktów. Co zabawne, zdobyłem jeszcze ten sam wynik dwa razy z rzędu potem. Po wyczajeniu w końcu o co kamą, zdobyłem 2724 i prawdę mówiąc przerwałem i poszedłem na kawę.

MrKaktus: niestety musiałem zainstalować RealSense'a zamiast Perceptual Computing, nie wiem czy to cokolwiek zmienia, SDK Kinecta po wielu znojach, przy pomocy zaprzyjaźnionego forum udało się zmusić do działania, większy problem miałem z Runtime'em Oculusa, ale i ten udało się w końcu poskromić. Kamerkę Sens3D trochę źle zamocowałem, powinienem bardziej na środku i przez to rekonstrukcja dłoni trochę szwankowała. Sam devkit Oculusa zadziałał dopiero drugi, pierwszy okazało się, że działa dopiero przy odrobinie zabawy. HUD dostosowany do FOV HMD widzę. Z minusów to bankowo hełm nie dostosowany do użytkowania, strasznie niewygodny. Oczywiście żartuję, grałem na WGK ;). Super!

P@tys: W końcu wiem o co w grze chodzi :). Sterowanie niepotrzebnie ma opóźnienie, te przyspieszanie paletki kompletnie wytrąca z rytmu. Niektóre bonusy nie wiadomo co robią (Serduszko? Nie ma lifebara. Klepsydra? Nie ma limitu czasu.) Paletka odbija piłeczkę zawsze pod stałym kątem, co uniemożliwia zastosowanie jakiejkolwiek strategii. Gratz za opcję resume.

pajadam: Kamą! Installer? Nie trawię Flappy Birda, ale sama gra wykonana poprawnie i grało się całkiem fajnie (responsywnie, dało się przewidzieć wysokość, brak niemożliwych do przebycia miejsc). Niestety nie jest to mój typ gier, ale całość jest ok.

patgame: Nie wiem czemu, gra nie wykryła wszystkich skrajnych rozdzielczości mojego monitora. Chciałem sprawdzić w trakcie gry, ale tam nie dałeś opcji. Sporo pracy w to jeszcze trzeba widzę włożyć. To co najpierwsze dla mnie to bankowo brak feelingu broni, ustawień myszki i strasznie genericowe te wnętrza. No i Gonciarz będzie dumny: powrót wybuchających beczek :). Dalej gra już tak zaczęła mi korbić, że niestety nie dało się grać dalej (gdzieś za niebieską paprotką).

rafal3920: Nie obczaiłem do końca: jak nie być trafionym przez te większe stateczki co rzucają dwa lasery zbliżające się do siebie? No i największa uwaga: obszar gry jest za szeroki. Może jak ktoś ma 14 cali monitor to luzik, ale na mojej kobyle obszar gry jest nie do ogarnięcia wzrokiem.

SeaMonster131: leci readme. Serio? Tylda i jeden to schowanie i wyciągnięcie broni? To nie można tego pod jeden klawisz dać? Ale spoko, ustawiłem się w jednym miejscu i tłukłem, aż do skończenia ammo, wrogów łażących po jednej ścieżce. Tak z uwag to zmniejsz trochę tę gwoździową górę sampla strzału i zwiększ alphę tej mgiełki.

Troll: wszystko nie tak. Najpierw plik bat, który odruchowo edytuję :). Potem muszę założyć konto, czego najnormalniej nie chcę bo nigdy tego nie robię. Czekam na maila, potwierdzam, loguję itd. Potem testowo muszę dołączyć do czyjejś gry, co raczej nie ma sensu, bo chcę tylko grę zobaczyć pod ocenę. Potem gra wychodzi mi do pulpitu.
Ostatnie z loga:
Cytuj
INFO     2014-10-14 13:20:30   sychronization response, duration time: 245ms
INFO     2014-10-14 13:20:30   Processing StateResponse for turn 9828; last known turn is 9828
DEBUG    2014-10-14 13:20:30   Sent 1 actions recived 1 responses
INFO     2014-10-14 13:20:30   sychronization done, duration time: 3ms
DEBUG    2014-10-14 13:20:31   drawing background 0 4
DEBUG    2014-10-14 13:20:31   drawing background 0 5
DEBUG    2014-10-14 13:20:31   drawing background 0 6
DEBUG    2014-10-14 13:20:31   drawing background 1 4
DEBUG    2014-10-14 13:20:31   drawing background 1 5
DEBUG    2014-10-14 13:20:31   drawing background 1 6
DEBUG    2014-10-14 13:20:32   drawing background 2 4
DEBUG    2014-10-14 13:20:32   drawing background 2 5
DEBUG    2014-10-14 13:20:32   drawing background 2 6

TukanHan: nooo, tym razem podczas instalacji, mogłem nawet wybrać czy gra ma być tylko dla mnie, czy dla wszystkich użytkowników komputera, nomen omen - osobistego. Ok, znowu opcja kontynuuj i znowu zero. Ale wybrałem wczytaj i coś wczytało! Padłem po dwóch sekundach. Ale po wybraniu opcji nowej gry udało mi się trochę pochodzić. Tzn. pojeździć na łyżwach. Serio, po co postać się rozpędza :) ?. Ale utłukłem jakąś wywernę (tak to się pisze?) i doszedłem do jakiejś wioski. Niestety nie wiedziałem za bardzo co mam robić.

Vipa: to kawał chama, nie lubię go, więc nie odpalam nawet.

Gier na Android nie uruchomiłem, bo nie mam na czym :(.



Serdecznie dziękuje wszystkim za możliwość pogrania. Dziękuję też wszystkim za udział i gratuluję gier.
Teraz lecę przywracać system do stanu sprzed testów :). Aha, oczywiście część opisów gier powyżej jest o charakterze wyłącznie humorystycznym, choć opartym o prawdziwe, niekiedy przerażające, doświadczenia :).

Offline rafal3920

  • Użytkownik

# Październik 14, 2014, 15:41:58
Jak już pisałem wyżej te lasery tylko namierzają. Gdy zmieni się na żółty oznacza że zostałeś namierzony(to da się uniknąć tylko lecąc powyżej statku wroga). Gdy laser znika pocisk zostaje wystrzelony i to on zadaje obrażenia. Uniknąć go jest łatwo: wystarczy nie stać w miejscu :)
A gra została zaprojektowana na rozdzielczość 1024x768, kiedyś, jak się nauczę, to zrobię inne rozdziałki i prawdopodobnie tryb okna. Na razie efekty mojej pracy (to miała być pierwsza rzecz do zrobienia po stworzeniu menu) w tym kierunku są co najwyżej kiepskie...
No ale dzięki za opinię bo nawet nie myślałem o stworzeniu trybu okna.

Offline free

  • Użytkownik
    • aroch.pl

# Październik 14, 2014, 15:48:53
free: moja Java okazała się "wyjątkowa". Niestety nic więcej nie wiem.
@Vipa, jaką masz wersję Javy?

Offline Vipa

  • Redaktor

# Październik 14, 2014, 16:08:13
@rafal3920: O spoko, dzięki za info. Zmieniłbym wtedy jego kolor na inny (czerwony wiesz jak się graczom kojarzy (: ) i może trochę bledszy... Tak żeby gracz odruchowo nie zwiewał myśląc, że to już strzał. Można też efekt dźwiękowy namierzania, jakoś animować sam pojazd (dodać mu jakiś celownik na nim czy coś), możliwości jest sporo.

@Vipa, jaką masz wersję Javy?
https://www.java.com/pl/download/manual.jsp
Stąd. Offline 64 bit.

Offline Adam27

  • Użytkownik

# Październik 14, 2014, 17:51:04
@free: po pobraniu Javy 8 faktycznie gra działa, tylko nie wiem, po co tak utrudniać nam testowanie :) Wygląda fajnie - schludne menu, przyjemna grafika - ale znalazłem chyba jakiegoś buga, który powoduje, że z Mieciem nie da się wygrać. Bo za każdym razem gdy doprowadzę do sytuacji, w której zostaje 5 patyczków i jest jego tura, to nie bierze on żadnego patyczka, tylko te 5 patyczków przechodzi na mnie, co niechybnie prowadzi do mojej porażki. Na pozostałych dwóch poziomach trudności nie ma tego problemu. Tak poza tym to znalazłem w tej grze bardzo prostą strategię wygrywającą, co trochę psuje zabawę, bo przy założeniu bezbłędnej gry po każdej stronie, wynik da się przewidzieć tylko na podstawie początkowej ilości patyczków i tego, kto zaczyna.

@Vipa: w mojej grze alt+tab chyba działa, nie musiałeś wychodzić za każdym razem ;)

Offline pajadam

  • Użytkownik

# Październik 14, 2014, 18:39:16
Właśnie dodałem wersję dla systemu Windows w archiwum *.zip, ze względu na to że instalator nie przypadł do gustu. Niektórzy wolą Zipy, niektórzy instalatory. Powinienem o tym pomyśleć wcześniej. Mój błąd, mam nadzieje że zostanie on wybaczony :)

Zip'a można pobrać na stronię projektu:
http://warsztat.gd/projects/FlappyPP

Pozdrawiam, Adam.

Offline Astisus

  • Użytkownik
    • Portfolio

# Październik 14, 2014, 22:12:21
Behind The Door
Szczerze nigdy nie miałem głowy do gier typu escape i nie umiem znaleźć 2 brakujących cyfr do drzwi. Jednak sama gra wygląda na serio dobrze. Jedyny minus to czułość myszki, wszystko obraca się zdecydowanie za szybko.

Nihilium
Ok, trafiłem za serwer. Założyłem postać (w starym, dobrym stylu!). Sterowanie postacią na sam początek trochę hm... dziwne, ale da się przyzwyczaić. Pogadałem z kolesiem, kupiłem sobie eq. Nie umiałem zaatakować zwierzyny (pewnie było gdzieś napisane co i jak, ale na serio nie znalazłem większej ilości czasu jak serwer był ON / i czemu to nie jest lpm lub ppm szczególnie, że wyświetla mi się ikonka "walki"?)

The Construgert
Gra szału nie robi, odrzuciło mnie już samo wyciszanie muzyki, która i tak się zaraz uruchamiała.

SteamBuster
Brakuje trochę dynamiki, przydałby się „normalny skok”. Jednak gra się już miło, po dopracowaniu byłaby to naprawdę spoko gierka. Dla mnie ta gra ma potencjał.

KeepFire
Gdyby nie Krzysztof5 ciężko byłoby mi ogarnąć sterowanie. Sam pomysł zastosowania takiego sterowania jest jednak dość fajny.

Patyczki
Aktualizacja Javy faktycznie rozwiązuje problem. Dobrze wykonana gra logiczna.

Hostile Dimension
No i to mi się podoba! W sumie nie mam zbytnio się czego czepiać – bawiłem się świetnie!

Coloniae
Gra jest mało… opisana. Grałem w Anno, ale nie w tą wersje i obrazki budynków na miniaturce dużo mi nie dawały. Nie mam pojęcia jak do końca działa system odbierania surowców, domki same mi znikały (za mało jedzenia czy czegoś?). Według mnie gra nie jest jeszcze gotowa by w nią zagrać.

SDL Poli Pong
Fajny pomysł na ponga, gorsze wykonanie. Trochę to wszystko mało estetyczne. No i są problemy z wyjściem z gry.

Wake Up Twice
Bardzo fajnie się grało, muszę przyznać, że wciąga. Tylko popraw wyświetlanie podłogi podczas chodzenia góra/dół. Do tego raz mana wyskoczyła mi poza pasek, a używane czary pojawiają się w lewym górnym rogu.

2048 Hex
Zwykły działający „2048”. Nie ma w sumie co pisać.

BreakColors
Niby wszystko ładnie, są bonusy, gra się prawie dobrze. Nie wiem czy to zamierzone, ale gra zwalnia przy odbiciu, a przyśpiesza w innych momentach. Szkoda, że zamiast „Game over” dostałem „Program breakcolors.exe przestał odpowiadać” D:

Flappy++
W sumie to co w 2048 Hex, nie ma co pisać. Trochę mnie dobiło, że muszę to instalować, a o wiele bardziej rozbudowanej np. Omegi już nie… (gdy to pisałem nie było linka do wersji bez instalacji, wybaczam ;))

Omega
Świetnie się grało, pajączki fajnie robią uniki. Gra zostanie na dysku, jeśli będę miał zły dzień z chęcią się nad pająkami jeszcze poznęcam.

Kosmos 2141
Fajne menu, gra się przyjemnie. Jedyny minus to tło, ciężko na nim zauważyć pociski.

Experiment
Fajnie wygląda. Szkoda, że w sumie nie ma w co grać D:

Gizarma
Wygląda fajnie, długo nie pograłem (wchodzę od czasu do czasu, tu niestety trzeba czekać), ale mechanika wydaje się być przemyślana. Trzymam kciuki za tą grę.

Goan
Mało grywalna gra, udało mi się zginąć od braku powietrza pod wodą, która pojawiła się gdy nie wyhamowałem i wleciałem na skałę/kopalnie. Masa rzeczy do poprawy, ale odczucia mam miłe.

Kupiec
Dobrze wykonany… Kupiec. Trochę pograłem, skłamałbym gdybym napisał, że wciąga jak bagno. Denerwujące są okienka – powinny na siebie zachodzić tak jak teraz, ale np. okienko sprzedaży, gdy już coś sprzedam mogłoby znikać, a nie zostawać w tle.

Boxer goes to Heaven
Powiem tyle – nie ma zielonego pojęcia jaki jest cel, co i czemu mnie goni i dlaczego szafa mnie przenosi, a telefon wydaje cholernie dziwny dźwięk. Odliczanie od 10 do 1 jest irytująco długie. Do reszty nie mam się zbytnio co przyczepić.

Build, Expand and Invade
„Aplikacja jest niezgodna z Twoim urządzeniem.”

FableBall
Gra uruchamia mi się w strasznie małej wersji. Dla fabuły aż podłączyłem słuchawki. Kłębek trochę słabo reaguje na przechylenie (może to wina telefonu) i w sumie nie umiem przejść pierwszej planszy.

SkyComando
Leci sobie muzyczka, klikam, przechylam, obracam telefon – mam tylko ekran „Sky Comando”. Jakieś rady?


Chyba nikogo nie pominąłem. Wszystkim chcę podziękować za fajne gry i opinie na temat mojej gry. Mam nadzieję, że sporo gier zostanie ukończonych po WSoCu.

No i w sumie sam się dobiłem, że nie umieściłem żadnego pliku tekstowego z sterowaniem. Jeśli jednak ktoś jeszcze nie testował to prezentuje się to następująco (z chęcią poznam dodatkowe info na temat poprawy sterowania):

With mouse
Myszka - lot statkiem (w v2 nie trzeba klikać)
Spacja -strzał
Z - przyśpieszenie
Only keyboard
Strzałki - lot statkiem
Spacja - strzał
Z - przyśpieszenie
X - zawrócenie statkiem (obrót o 180 stopni)
« Ostatnia zmiana: Październik 20, 2014, 17:50:31 wysłana przez Astisus »

Offline Bajtek

  • Użytkownik

# Październik 15, 2014, 00:59:27
@Astisu
W sumie nie wiem czemu tak się dzieje. Może trzeba trochę dłużej poczekać bo po tym logo powinna się normalnie odpalić gra i do tej pory gdzie sprawdzałem to działało.