Autor Wątek: Warsztat Summer of Code 2014  (Przeczytany 64446 razy)

Offline zx81 (taxi_dr...

  • Użytkownik
    • Something Beautiful team

# Październik 06, 2014, 16:08:27
Co do gry o bokserze to szafy sa teleporterami. Widac to na filmiku, ( ale postaram sie wrzucic lepszejszy).
Natomiast nie widac ze tylko jedne drzwii szafy sa aktywne. Szafa ma ich 3 wiec trzeba szukac ktore zadzialaja.
Gra sklada sie z szeregu zagadek, ktore gdy wypelniamy to otwieramy sobie droge do nieba.
-------------
Kazdego demona mozna zlikwidowac.
Zielony licznik na projektorze to procent eksploracji piekla.
Ponizej miski z jedzeniem znajduje sie licznik pieter ktory dodalem dla ulatwienia.
-------------
Gra jest caly czas rozwijana, ale dzieje sie to w czesci piekla nie polaczonej z pieklem ktore oddalem na konkurs.
-------------

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Raptor

  • Użytkownik

# Październik 07, 2014, 14:04:14
Jeszcze nie testowałem Androidowych gier, ale podzielę się już uwagami na temat większości projektów. Z ocenami póki co się wstrzymam :)

Behind the door
   • Wygląda całkien nieźle
   • Jak otworzyć zamek szyfrowy? Znalazłem kartę do aktywacji i dwie cyferki (65)

Nihilium
   • Jeszcze nie testowałem porządnie, ale wygląda naprawdę ładnie i kompletnie
   • Nie umiem zaatakować dzikich zwierząt które mnie zabijają :)

Spacefight
   • Wygląda nieźle i spójnie
   • Sterowanie dość niewygodne, dopiero na mouse v2 udało mi się zabić paru przeciwników, natomiast przeszkadza strzał na spacji zamiast LPM


The Construgert
   • Może i dostałbyś punkt na zachętę, gdybyś zgodnie z poradami na forum zrobił otwarcie/zamknięcie ekwipunku pod jednym przyciskiem. Otwieranie E i zamykanie F jest nieakceptowalne :)


SteamBuster
   • Wygląda może nie jakoś pięknie, ale całkiem fajne animacje ataków
   • Niestety całkiem niegroźni przeciwnicy
   • Brak płynnego skoku w ruchu - przed każdym skokiem trzeba się zatrzymać w miejscu co mocno przeszkadza

KeepFire
   • Zdecydowanie brakuje readme ze sterowaniem
   • Przed dobre 3 minuty nie mogłem ogarnąć jak tym sterować, losowe naciskanie przycisków na klawiaturze nie pomogło, a przy każdym naciśnięciu myszki ginąłem. Dopiero potem zauważyłem, że kliknięcie na całą lewą połowę okienka to zmiana koloru, a na prawą skok.
   • Znając sterowanie gameplay jest naprawdę przyjemny
   • Fajna muzyka w tle

Patyczki
   • Proste, nieskomplikowane ale grywalne i spójne graficznie

Hostile Dimension
   • Wygląda całkiem fajnie, przypomina mi się Darkstar One
   • Nie umiem tym latać przez brak odwrócenia osi Y! To jest standard, taka opcja powinna być dostępna w ustawieniach


Coloniae
   • Dość dobry początek prac, głównie brakuje opisów budynków i działania

SDL Poli Pong
   • Trochę skopane menu, jak się kliknie w start, to często w konsoli pojawia się komunikat "start" kilkadziesiąt razy, a gra nie uruchamia się, wyjście z tego też nie jest łatwe
   • Gameplay w porządku
   • Brakuje alfy w grafice kulek :)

2048 Hex
   • Całkiem zacna wersja 2048

Break colors
   • Lekki chaos, po straceniu piłeczki od razu pojawia się następna pod dziwnym kątem, wygląda to trochę jak jakiś bug w odbiciu; powinna być jakaś przerwa przed nową piłką.
   • Solidny klon, dużo bonusów.

Flappy++
   • Wielki minus za instalator
   • Tworzy niechciany skrót na pulpicie
   • Po odinstalowaniu zostają śmieci (folder data z plikiem zapisu i Uninstal.exe)
   • Nigdy nie wiedziałem, co ludzie widzą w Flappy Bird

Omega
   • Pająki przechodzą przez zamknięte drzwi
   • Podczas przeładowania nie da się zmienić broni
   • W miarę fajne, chociaż miło by było zobaczyć innych przeciwników

Kosmos2142
   • Dość spójne graficznie
   • Escape zamiast pauzować wychodzi całkowicie z gry

SeaMonster131 - Experiment
   • W głównym folderze skrót do: "H:\Users\Jakub\Desktop\Projekty WAZNE\SHOOTER 2D\bin\Release\game_files\Game.exe" Rly? :P
   • Wygląda bardzo ładnie, fajny deszcz
   • Niestety brak kolizji z innymi postaciami, nie da się zginąć, nieskończona amunicja… czyli bardzo fajny początek, ale niestety gameplayu brak
   • Da się wyjść poza mapę

Goan
   • Poruszanie się (zwłaszcza bieg) niczym tirem po tafli lodu, już nie wspominając o animacji
   • Po zamknięciu za pomocą alt+F4 proces dalej istnieje i odtwarza dźwięki
   • Po alt-tabowaniu cały czas kursor jest wyśrodkowywany na ekranie
   • Instalacja jest tu pewnym minusem, jednak przy sporym rozmiarze da się to jezcze w miarę zrozumieć. Plusem jest to, że po deinstalacji nie zostają jakiekolwiek pliki/foldery gry :)

Kupiec remake
   • Chwilę pograłem, gra się nieźle, aczkolwiek to gra do której nie mam sentymentu :)

Offline Adam27

  • Użytkownik

# Październik 07, 2014, 14:44:35
@Krzysztof5: szukaj kolejnych cyferek :) Jak coś to pisz na PW, bo nie chcę tu spoilerować.

Offline Khrone

  • Użytkownik

# Październik 08, 2014, 01:30:28
Coloniae
   • Dość dobry początek prac, głównie brakuje opisów budynków i działania
Wiem, nie zdążyłem GUI budowania skończyć :( Budynki mają takie same działanie jak tu (o ile są zaimplementowane w grze). :)

Generalnie ekonomia działa, polecam zbudować jakieś większe miasto, da się :)

Offline Liosan

  • Moderator

# Październik 09, 2014, 00:01:32
UWAGA - w drodze wyjątku dołączam do paczki pracę Bajtka - SkyCommando. Można ją pobrać stąd.

Czemu dopiero teraz? Ponieważ Bajtek podpiął link w projekcie na warsztat.gd, a serwis go zepsuł. Ten link. A ja nie zauważyłem, że brakuje kropki w https://...

Na razie pracy nie ma w paczce; może rano mi się uda.

Liosan

Offline Khrone

  • Użytkownik

# Październik 09, 2014, 19:22:15
Czy można wgrywać poprawki (tylko bugfixy) po zakończeniu WSOC, czy kod musi pozostać bez zmian?

Offline Liosan

  • Moderator

# Październik 09, 2014, 23:56:21
Tradycja nakazuje informowanie o tym :) Nie tylko w przypadku prac webowych, także prace na Androida mają ten problem - nie będę zabraniał wgrywania update'ów do Google Play, bo to nie tylko ludzie z WSOCa korzystają. Myślę że wystarczy prosty post na forum, że jest nowa post-WSOCowa wersja.

(Może Gizarma też dostanie po-WSOCowy update przed końcem głosowania :P)

Liosan

Offline Adam27

  • Użytkownik

# Październik 10, 2014, 00:17:56
Moje komentarze do (niektórych, o tym niżej) gier:

Nihilium - co muszę powiedzieć na początek, to naprawdę świetna i klimatyczna muzyka! Ogólnie widać dużo włożonej pracy w grze (o ile to Wasza robota, a nie zasługa jakiegoś silnika). Jako że lubię RPG, to porobiłem kilka questów, jednak nie wciągnąłem się na dłużej. Po pierwsze brakowało mi jakiejś mapy, na której byłyby zaznaczone lokacje albo postacie, do których należy się udać. Grafika jest bardzo monotonna i wszystko zlewa się ze sobą - tekstury są ciemne i praktycznie w jednym odcieniu, na pierwszy rzut nie widać w ogóle gdzie są postacie, i nawet szary tekst nad nimi zlewa się z terenem do tego stopnia, że ciężko jest odczytywać imiona. Nie podoba mi się również ożywanie mobów. Raz nawet nie zdążyłem skończyć walki z drugim mobem żeby zlootować ciało poprzedniego, bo ten pierwszy po pół minuty efektownie ożył w kłębach wirujących particli i zaczął mnie znowu nawalać... No i trochę fail, że wystarczy znaleźć jednego moba i go zabić kilkukrotnie (akurat hp nam się zregeneruje przed jego kolejnym zmartwychwstaniem) żeby zaliczyć questa. Respawn - OK, ale nie w ten sposób i raczej nie na oczach gracza :) Kolejna dziwna rzecz to system kolizji, niby można przechodzić przez prawie wszystkie obiekty, ale jednak co chwila blokowałem się na czymś idąc przez las. Prawdopodobnie to były większe kamienie i pnie większych drzew (szkoda jednak że te pnie są niewidzialne), ale nie może być tak, że trzeba szukać drogi metodą prób i błędów, bo część obiektów ma kolizje, a część nie. Znalazłem również kilka bugów: jeden mob po zmartwychwstaniu łaził z wywalonymi flakami bez animacji, a po drugie lista questów znika po restarcie serwera (albo klienta, nie jestem pewien) i trzeba zaczynać właściwie od nowa, mimo że poziom postaci i ekwipunek się zapisują. Uff, trochę ponarzekałem, ale ogólnie gra jest niezła i życzę Wam powodzenia w jej dalszym rozwoju :)

Space Fight - prawa fizyki w tej grze chyba nie istnieją ;) Nie dość, że statek rusza, zatrzymuje się i zmienia kierunek lotu w miejscu, to jeszcze nie wykazuje podatności na grawitację czarnych dziur (jeśli tym są te czarne obiekty) mimo że pociski wydają się jej podlegać. Wydają się, bo zdecydowana większość i tak przez nie przelatuje. I nie rozumiem dlaczego pociski zmieniają kolor w trakcie lotu :)

SteamBuster - całkiem fajna, prosta gierka. Na początku trochę mnie wkurzało że jest tylko jedno życie, ale jak już ogarnąłem sterowanie to miałem satysfakcję z przejścia do końca :D

KeepFire - metodą prób i błędów doszedłem do tego że skacze się przyciskiem myszy, ale dlaczego losowo zmieniał się kolor kwadracika na górze i dlaczego czasami przelatuję przez podłogę to tego już nie udało mi się zrozumieć, dopóki nie przeczytałem posta Krzysztofa5. Napisanie readme chyba nie boli? :) Poza tym to spoko gierka z ciekawym pomysłem, potrafi wciągnąć.

Patyczki - A Java Exception has occurred. Na dwóch komputerach :/

Hostile Dimension - porządne wykonanie, miła dla oka grafika, wszystko do siebie pasuje - ogólnie nic dodać, nic ująć. No, może ująć jednego buga, bo w pewnym momencie przy próbie wystrzału rakiety gra się zawiesiła :/

Wake up Twice  - fajne menu, przyjemna muzyka, grywalność też niezła, doszedłem do 22 fali :) Źle jest natomiast zrobione łączenie tekstur, bo pojawiają się denerwujące linie w pionie i poziomie podczas ruchu kamery.

BreakColors - paletka trochę (a nawet bardzo) dziwnie reaguje na ruchy myszki, poza tym raczej nic specjalnego jeśli chodzi o kolejny klon Arkanoida ;P

Omega - bardzo ładna grafika, ale strzelanie ciągle do takich samych pająków jest zbyt monotonne. Do tego stopnia, że nie chciało mi się grać drugi raz, gdy za pierwszym zginąłem. Przydałyby się apteczki i checkpointy (jeśli są później, to przydałyby się częściej ;P), a po drugie aż się tutaj prosi o jakieś wypełnienie pomieszczeń i dodanie zagadek i elementów logicznych, żeby np. otworzyć jakieś drzwi albo coś w tym stylu. Jeszcze taka mała uwaga, dlaczego nie można ustawić rozdzielczości wyższej niż 1440x1050? :)

Kosmos 2142 - da się jakoś uniknąć tych laserów i rakiet samonaprowadzających? 2 razy próbowałem i 2 razy za chwilę ginąłem. I 2 razy musiałem wyłączać grę przez menedżera zadań.

Experiment - skończ dialogi, dodaj zadania, popraw grafikę i będzie fajna gierka :) Ta mgła która szybko pojawia się i znika jakoś mi się nie podoba.

Goan - zamiast bohatera powinna być wyścigówka i można by sobie nawet fajnie podriftować. Rozumiem że się uczysz, ale dlaczego, mając gotowy silnik, nie mogłeś dostosować kilku prostych parametrów fizycznych ani dodać jakiegokolwiek oświetlenia, to tego już nie rozumiem. Szkoda, bo masz ładne modele, gra mogłaby naprawdę fajnie wyglądać, ale w obecnym stanie (przynajmniej dla mnie) jest niegrywalna.

Fableball - dlaczego gra wyświetla mi się na 1/15 ekranu tableta i na dodatek rozjaśnia cały ekran na maxa?

SkyCommando - wygląda fajnie, ale nie ogarniam za bardzo o co chodzi - dlaczego mogę strzelać tylko w tempie jednego strzału na sekundę, dlaczego nie trafiam w czołgi, i dlaczego po jakimś czasie ginę niezależnie od tego co robię :) Jakiś opis by się przydał, chyba że jest ale go nie zauważyłem.


Sorry, że nie ma komentarzy do wszystkich gier, ale nie wszędzie miałem co komentować, z różnych powodów ;) Na przykład, w przypadku gier Coloniae czy Kupiec, przeszkodą był brak jakiegoś samouczka, a w przypadku strategii ciężko jest (czytaj: nie chciało mi się) ogarnąć zasady na chybił trafił :) Gizarma wprawdzie miała samouczek, ale była zbyt rozbudowana żeby (znowu) chciało mi się nauczyć w nią grać. Pomijając już samą kwestię tego, że nie powinno się raczej na WSoC wysyłać gry, nad którą prace trwają od kilku lat (i w przypadku Nihilium chyba mógłbym powiedzieć to samo ;) ).

Ogólnie gratulacje dla wszystkich, którzy wysłali swoje gry, i dzięki, bo przy wielu z nich się naprawdę dobrze bawiłem :) Z ostatecznymi ocenami na razie się wstrzymuję, licząc że może jeszcze pojawi się jakieś rozwiązanie do niedziałającej gry albo opisy do gier które miały z tym problem.

Pozdrawiam,
Adam27
« Ostatnia zmiana: Październik 10, 2014, 00:21:31 wysłana przez Adam27 »

Offline Bajtek

  • Użytkownik

# Październik 10, 2014, 11:55:59
@Adam27
Planowany był tutorial podczas takiego pierwszego lotu (lub filmik z instrukcjami), ale niestety nie wyrobiłem się z czasem, a o zwykłym tutorialu w notatniku nie pomyślałem, bo miałem spore problemy z netem żeby to wgl wrzucić, więc nie miałem już głowy do tego. Napisałem na warsztacie, że są dwa typy sterowania, ale polecam ten domyślny czyli sterowanie tabletem. Czyli latasz na boki gdy pochylasz tablet na boki, a żeby trafić czołg trzeba pochylić samolot trochę do przodu, czyli tablet trzeba też pochylić do przodu. Początkowo wiem że sprawia trudność zniszczenie czołgu, ale jak już się przyzwyczai do tego sterowania to według mnie nie jest to aż tak ciężkie. A giniesz pewnie dlatego bo zabijają Cię czołgi lub kończy Ci się paliwo. Mam nadzieję, że wytłumaczyłem już odpowiednio jak się steruje :)

Co do strzelania 1/s to chyba w wielu grach tak jest i w sumie stwierdziłem, że to najlepsza opcja pod kilkoma względami więc tak ustawiłem. Jest strzał w przybliżeniu 1/s tak jak mówisz, ale przykładowo pierwszego przeciwnika wystarczy trafić 2 razy takim pociskiem, żeby go zniszczyć.

P.S. Nie ma też wskazówek w menu które planowałem umieścić więc dodam jeszcze że w tej pierwszej scenie można wybrać samolot przez przesunięcie palcem w bok, ale żeby je kupić, trzeba najpierw trochę pograć i zarobić kasę ;)

Offline zx81 (taxi_dr...

  • Użytkownik
    • Something Beautiful team

# Październik 10, 2014, 13:19:54
@Adam27
az sciagnalem paczke zeby zobaczyc czy tam sa moje 2 gry zrobione na WSOC. Czy je przeoczyles? bo nie uwierze ze sa za slabe do oceny.
@Bajtek:
Gier jeszcze nie ocenialem. Zagralem na razie tylko w Twoja gre. Mam kilka pytan.
Dlaczego nie dales zadnego zdjecia? Domyslam sie ze w wakacje mogles to zrobic. No a nawet jak nie myslales o tym to nawet teraz mogles kogokolwiek poprosic o nsciagniecie Twojej apki i zrobienie kilku fotek.
Dla mnie to co piszesz, ze uczelnia blokuje nie jest wytlumaczeniem. WSOC to glownie wakacje, tak? Nie macie kafejek? Nikt z calej uczelni nie wysyla zdjec? no sorry za rozgrzebanie tematu ale dla mnie wyglada to nie powaznie. Co do gry to pierwsze co mi wadzi to brak koleracji pomiedzy sterowaniem joyem i przechylem urzadzenia. Przeciez samolot zachoiwuje sie zupelnie inaczej na joysticku, a zupelnie inaczej sterowany gyro. Nie zauwazyles tego?
Natomiast to ze w trakcie sterowania joystickiem, strzal, blokuje sterowanie to dla mnie kompletna dyskwalifikacja. Grale wogole w swoja gre?
To nie jest ocena Twojej gry Bajtku. Oceniac bede wszystkie gry jednego dnia. Porownujac je. Popraw sterowanie do tego czasu bo to wstyd.
« Ostatnia zmiana: Październik 10, 2014, 13:23:28 wysłana przez zx81 (taxi_driver) »

Offline AdamW

  • Użytkownik

# Październik 10, 2014, 16:21:06
Chciałbym poinofrmowac iż wczoraj ukazała się nowa wersja Nihilium - kilka ważnych poprawek związanych z mechaniką serwera i bazy danych (m. in. płynność zapisywania i tworzenia postaci i synchronizacja kont/postaci na różnych serwerach) - pełen changelog znajduje się na stronie.

Zapraszam do pobierania i grania na serwerze testowym (217.99.126.9 - jeśli by zmieniło się IP to możecie sprawdzić na stronie):
Nihilium - Client - 1.1.0.6
Nihilium - Server - 1.1.2.8a

Offline Adam27

  • Użytkownik

# Październik 10, 2014, 19:56:32
@Bajtek: Nigdy bym na to nie wpadł że oprócz przechylania na boki działa też pochylanie w przód i w tył :) Udało mi się wprawdzie zestrzelić kilka czołgów, ale nadal ginę po niedługim czasie z powodu braku paliwa. Wygląda na to, że uzupełnienie paliwa jest stanowczo zbyt rzadko, bo za każdym razem udało mi się uzupełnić je tylko raz, i ginąłem zanim zdążyłem dolecieć do następnego.


@Adam27
az sciagnalem paczke zeby zobaczyc czy tam sa moje 2 gry zrobione na WSOC. Czy je przeoczyles? bo nie uwierze ze sa za slabe do oceny.

@zx81: Zrobione na WSoC to chyba zbyt dużo powiedziane, skoro pierwsza (pod starą nazwą) liczy już sobie rok i pamiętam ją z poprzedniego WSoC, a druga uprzejmie nas informuje że była robiona na LD#30 :) Ale już to pomijając, naprawdę nie wiem co mam w nich komentować. Nie wiem też za bardzo czym się one różnią. W obu chodzę sobie czymś, przechodzę między pomieszczeniami, wokół łażą sobie jakieś myszy, a za chwilę pojawia się znikąd jakiś szkielet albo człowieczek który mnie zabija. Nawet interfejs graficzny jest do złudzenia podobny. Do tego wkurzające reklamy i okienka na początku które nie dają się przewinąć tapnięciem, z animacją odliczania od 10 na czele.

Offline rafal3920

  • Użytkownik

# Październik 10, 2014, 22:13:14
No i wszystkie wytestowane. Wg mnie najlepszą grą jest Hostile Dimension. Ogólne plusy i minusy gier:

Behind the door
+Ładna grafika
+Trudna (znalazłem tylko 4 cyfry)
-Czułość myszki dużo za duża

Nihilium
-Nie udało mi się odpalić: po stworzeniu postaci serwer się zawieszał, a szkoda...

Space Fight
+Fajny gameplay
+Ładna grafika
-Za trudna

The Construgert
-Brzydka
-Nieciekawy gameplay

SteamBuster
+Fajne ciosy
+Grafika średnia, ale wszystko do siebie pasuje

KeepFire
+Ciekawe podejście do tematu
-Sterowanie trudne do ogarnięcia

Patyczki
-Nie działa, to co wyżej

Hostile Dimension
+Świetny gameplay
+Piękna grafika
+Fajna muzyka
+Łatwo się połapać co jest co, a jednocześnie nie jest super łatwa

SDL Poli Pong
+Pomysł
-Zdecydowanie za łatwa
-Okazjonalne bugi z kolizjami

Wake Up Twice
+Gameplay
+Trudność rośnie nie za szybko, ani nie za wolno
+Klimatyczna muzyka

2048 Hex
+Fajnie podejście to tematu

BreakColors
+Dobre ogólne wykonanie
-Problemy z odbiciami
-Crash po piątym (?) levelu

Flappy++
-Kolejne Flappy birds, meh...

Omega
+Piękna grafika
+Niezłe efekty
+Bardzo dobry gameplay
-Za mało wszystkiego, mam nadzieję że to nie jest koniec prac, bo pograłbym więcej :)

Experiment
+Fajnie się zapowiada
+Menu
-To jeszcze nie jest gra... Też chętnie zagram w więcej

Gizarma
+Świetny gameplay
+Prosty samouczek
+Bardzo ładna, ręcznie rysowana grafika...
-... która czasem bywa nieczytelna

Goan
+Fajnie się zapowiada
-Cała reszta
-Nie zamyka się

Kupiec
+Dobre wykonanie
-Nie wciągnęła mnie jakoś...

Troyan Cargo
+Pomysł
+Gampelay
+Humor

Z androidowych grałem tylko w Troyan, gdyż reszta jest nieobsługiwana przez mój telefon(prócz Boxerów), a on sam ma problemy z kablem więc ta gra która nie została wrzucona na google play sama się wyeliminowała.

@Adam27
Nie wiem dlaczego musiałeś ją wyłączać przez procesy, grało w nią około 20 moich znajomych, nikt nie miał z tym problemu. A laser to jest tylko namierzanie, po zniknięciu wystrzeliwany jest pocisk. Rakiety da się uniknąć, sądziłem że będą minusy na to że zbyt łatwo je ominąć :) Wystarczy w ok. połowie lotu rakiety zrobić ostry zwrot w niemal dowolnym kierunku.

Podsumowując: nie licząc The Construgert wszystkie gry mi się mniej lub bardziej podobały, albo chociaż dawały dobrą zapowiedź na przyszłość (Goan i Experiment), Nie sądziłem że na WSoC jest tak wysoki poziom (Omega), ale pozytywnie się zaskoczyłem.

Offline Adam27

  • Użytkownik

# Październik 10, 2014, 23:18:53
@rafal3920:
Już wiem czemu musiałem wyłączać przez menedżera, otóż gdy zginąłem to próbowałem różnych kombinacji klawiszy, od spacji, przez escape, alt+f4 aż po przyciski myszy, ale dopiero teraz zorientowałem się, że to enter przenosi do menu, z którego można już kulturalnie wyjść z gry :) Ale swoją drogą ten alt+f4 mógłby jednak działać ;P Jeszcze taki mały minus to że gra rozwala układ okien na dwóch monitorach, i po wyjściu z niej zastaję bałagan. Ustawienie odpowiedniej rozdzielczości w pliku engine/rozdzielczosc.txt nie wydaje się czegokolwiek zmieniać. Natomiast sama gierka jest przyjemna, tylko cały czas ginę jak się pojawiają te małe szybkie i zwinne rakietki ;)

Co do mojej gry, faktycznie może być trochę trudna, bo musiałem czymś nadrobić jej wyjątkową krótkość :) Polecam jeszcze trochę pokombinować, w końcu mapka nie jest duża, ale jakbyś chciał podpowiedzi to możesz pisać na PW ;)

Offline rafal3920

  • Użytkownik

# Październik 10, 2014, 23:35:52
Jeśli chodzi o dwa monitory to wierzę ci na słowo, bo nie miałem okazji testować, a rozdziałka jest tylko 1024x768. I chyba ci chodzi nie tyle o rakiety, tylko o statki kamikadze(te czerwone), ich faktycznie nie da się zgubić, ale łatwo je wymanwerować i zestrzelić. Mapę odszedłem kilkanaście razy, kiedyś spróbuje skończyć ją.