Autor Wątek: Warsztat Summer of Code 2014  (Przeczytany 60623 razy)

Offline free

  • Użytkownik
    • aroch.pl

# Wrzesień 30, 2014, 22:07:37
Proszę o podpięcie gry Patyczki:
http://warsztat.gd/projects/sticks

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Liosan

  • Moderator

# Październik 01, 2014, 00:02:27
Powprowadzałem zgłoszenia i wycofania. Jeśli ktoś nie dostał odpowiedzi na email/PW, to niech się dopomina - zawsze staram się odpowiadać.

Przypominam termin - do jutra do 23:59. Mnóstwo czasu jeszcze :)

Liosan

Offline MrKaktus

  • Użytkownik

  • +2
# Październik 01, 2014, 05:53:18
Ok, poniewaz nie mam czasu konczyc obecnie Wolfa (przeprowadzka, nowa praca, etc.) wrzucam Alfe ktora pokazywalem na WGK:

Download:
https://www.dropbox.com/s/i10al9y1d4irtym/WolfVR_alpha.rar?dl=0

Dodatkowo trzeba doinstalowac:
- Visual Studio 2013 x86 Redistributables
- Intel Perceptual Computing SDK
- OpenAL
- Kinect SDK
- Oculus Runtime 4.1 lub nowszy
(i to chyba wszystko jezeli dobrze pamietam)

Sterowanie:
Arrows - chodzenie
1 - pięsci gracza (te prawdziwe, trzeba miec podpieta kamerke Creative Senz3D do Oculusa, inaczej piesci nie ma w grze)
2 - pistolet (default, jest na starcie dostepny)
3 - Karabin
4 - Chaingun
MLI - kody jak w orginale
Lewy Ctrl - strzal

Po rozpoczeciu gry widzimy szary ekran, wciskamy F4 w celu kalibracji, gra sie zaczyna.
Gdy dojdziemy do konca poziomu znow zobaczymy szary ekran (sory zabraklo wolnego czasu na intro, outro).

Do gry wymagany jest :
- Oculus DK2 (DK1 tez powinien dzialac ale nie testowalem)
- Creative Senz3D do rekonstrukcji obrazu rak gracza w grze -> opcjonalne

Glowny bajer gry:
- Bijemy niemców wlasnymi rekoma ktore gra skanuje i rekonstruuje w VR w czasie rzeczywistym!!! :)

Strona tymczasowa WolfensteinVR:
http://wolfensteinvr.com/

Screen z gry:
https://pbs.twimg.com/media/BxlvXIpCcAE7E85.jpg:large

Pozdro :)

Offline Karol

  • Użytkownik

  • +2
# Październik 01, 2014, 14:04:27
@up ciekawe ile osób będzie w stanie w to zagrać :)

Offline SeaMonster131

  • Użytkownik

# Październik 01, 2014, 22:18:39
Gierka wysłana (http://warsztat.gd/projects/experiment). Co prawda nie udało mi się zrealizować wszystkiego co chciałem, więc wersja na dzień dzisiejszy jest bardzo okrojona, ale jak 2 lata temu i rok temu nie udało mi się nic wysłać, tak w tym roku spróbuje swoich sił.

Pozdrawiam wszystkich uczestników :)

Offline Liosan

  • Moderator

# Październik 01, 2014, 22:44:36
Cyk cyk, czas leci :)

Sporo projektów ma już napisane download w liście zgłoszeń :)

Liosan

Offline Khrone

  • Użytkownik

# Październik 01, 2014, 22:56:30
http://khronedev.github.io/

Wrzucam mega mega szybko, jeszcze będę pewnie edytował przed północą. Generalnie powinno działać, ale ręki sobie nie dam uciąć... :/

Offline Adam27

  • Użytkownik

# Październik 02, 2014, 00:40:43
No to i moja gierka poszła: https://www.dropbox.com/s/f100jmajpc1l9xi/BehindTheDoor.zip?dl=0 (gdyby komuś Chrome blokował, to Ctrl+J i "Odzyskaj złośliwy plik", zapewniam że nie ma tam nic złośliwego ;) ).

Gierka jest krótka, bo zrobiłem tylko jakieś 20% tego co planowałem, ale i tak cieszę się, że zdążyłem cokolwiek grywalnego wysłać. Ostatnio z czasem było krucho, i duża część logiki gry powstała w ciągu ostatnich 3 dni :)

Pozdrawiam,
Adam27

Offline Raptor

  • Użytkownik

# Październik 02, 2014, 00:58:14
Jak wcześniej zapowiadałem, nie ma nawet ułamka docelowego gameplayu, ale coś oddać trzeba było. Prawie cały gameplay powstał w ostatnie 5 dni :D
Link: https://dl.dropboxusercontent.com/u/17905745/project/Wake_up_Twice.zip
(Chrome oczywiście może płakać o potencjalnie niebezpiecznym pliku).

Offline zx81 (taxi_dr...

  • Użytkownik
    • Something Beautiful team

# Październik 02, 2014, 01:00:51
//edit
linki przeslane.
« Ostatnia zmiana: Październik 02, 2014, 08:37:11 wysłana przez zx81 (taxi_driver) »

Offline Liosan

  • Moderator

# Październik 02, 2014, 01:21:12
DING! Mamy już 02.10, tegoroczne WSOC zamknięte. Postaram się zbudować paczkę jutro; jutro podam też termin nadsyłania głosów.

Liosan

Offline Liosan

  • Moderator

# Październik 04, 2014, 09:04:10
Niestety, tradycyjnie nie udaje mi sie zrobić paczki od razu :/ W tym roku musiałem poprzednie dwa wieczory spedzić na nieprzewidzianych remontach. No, ale dzisiaj jest sobota, mam trochę wieksze szanse :) Sorry za opóźnienia.

Liosan

Offline Liosan

  • Moderator

  • +3
# Październik 06, 2014, 10:03:00
HA! Jest paczka: http://compoarchiwum.warsztat.gd/WSOC-2014.zip . Gigabajtowa. Nadeszły 24 prace - tutaj lista wraz z indywidualnami linkami do downloadu :)

Parę statystyk i ciekawostek:
- Dwie desktopowe gry MMO (Nihilium i Gizarma)
- Cztery gry na Androida (FableBall, Build Expand and Invade, Dungeon of Hell Kingdom (w zeszłym roku nazywało się Boxer goes to Heaven), Troyan cargo)
- Jedna gra webowa (Coloniae)
- Jedna gra z najdziwaczniejszymi wymaganiami jakie widziałem na compo...
- Cztery gry desktopowe na więcej niż jeden OS (Flappy++, Gizarma, Hostile Dimension, Omega) + jeszcze 3 gry w Javie które pewnie pójdą na wszystkich OSach (KeepFire, Patyczki, 2048 Hex)
- Mimo że mniej ludzi się zgłosiło niż w 2013 i 2012, to liczba przesłanych prac jest bardzo podobna :)
- Prawie 80% prac było hostowanych na google drive :P

Za chwilę podam zasady oceniania i wrzucę notkę na główną.

Liosan

Offline Liosan

  • Moderator

  • +2
# Październik 06, 2014, 10:46:57
Zasady nadsyłania ocen:
Wszyscy którzy nadesłali prace mają prawo oddać głos aby wyłonić najlepsze prace w tegorocznym WSoCu. Każdy uczestnik przyznaje 5, 4, 3, 2 lub 1 punktów pracom, które uważa za generalnie najlepsze, a także nominuje po 1 jednej pracy do każdej z kategorii specjalnych. Czyli chciałbym dostać (mailem lub PMką) zgłoszenia w takiej formie:

5 pkt: gra XXX
4 pkt: gra YYY
3 pkt: gra ZZZ
2 pkt: gra AAA
1 pkt: gra BBB

Najciekawszy pomysł: gra CCC
Najlepsza grafika: gra DDD
Najlepszy dźwięk i muzyka: gra EEE
Najlepsza miodność/grywalność: gra FFF
Najlepsze rozwiązania techniczne: gra GGG

Jedną grę można nominować do kilku kategorii specjalnych (nawet do wszystkich). W żadnym wypadku nie można głosować na swoją własną grę.

Oprócz powyższych, odbędzie się też plebiscyt publiczności w formie ankiety w tym wątku. Każdy zarejestrowany uczestnik forum może oddać głos na najlepszą pracę :)

Termin głosowania - 2 tygodnie, czyli do 20tego października, do g. 23:59. Nie nadesłanie głosów oznacza dyskwalifikację.

Liosan
« Ostatnia zmiana: Październik 06, 2014, 10:54:49 wysłana przez Liosan »

Offline AdamW

  • Użytkownik

# Październik 06, 2014, 14:51:13
Jeśli chodzi o Nihilium to polecam zaglądać na stronę (www.nihiliumgame.com) i ściągać grę stamtąd - świeżo po starcie bety regularnie naprawiamy błędy i różne problemy tak więc nowe wersje będą pojawiać się często :)