Autor Wątek: Przenośność C#  (Przeczytany 3863 razy)

Offline ArekBal

  • Użytkownik

# Czerwiec 26, 2014, 15:56:58
Nie rozumiem dalej co ma AOTC do obliczeń numerycznych... ale wierzę że prawdę rzeczesz.

Chciałbym poznać przyczynę, a nie skutek. :)


GC eliminuje też Javę, Flash, JavaScript, Pythona, PHP, Ruby i wiele innych...

Tylko że czasy XNA na XBox360 z .Net compact framework - ze zubożonym GC i bez obsługi mmx w tymże - pokazały że się da wydajne gry w .Net robić, pomijając GC gdzie to możliwe.

Może AAA w .NET nie wyklepiesz (np. strumieniowanie terenu i fizyka wyższych lotów jest kłopotliwa w - wydajnej - implementacji)

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Zielony

  • Użytkownik
    • Ghurund Engine

# Czerwiec 26, 2014, 17:13:07
Ja się tylko przyczepię iOSa. Na iOSie można uruchamiać tylko kod ściągnięty ze sklepu, więc odpadają wszelkie dynamiczne elementy języka. To powoduje ogromną ilość problemów, np. przy parsowaniu JSONa z użyciem refleksji, przy używaniu zdarzeń, a nawet przy użyciu strumieni.

See: http://developer.xamarin.com/guides/ios/advanced_topics/limitations/

Offline .:NOXY:.

  • Użytkownik
    • Profil

# Czerwiec 27, 2014, 11:52:11
Ja akurat tej potęgi Marmalade i Xamarina nie potrafię ogarnąć :)

Niby mono i kompiluje się do wielu platform. Ale gdzie ten czas zaoszczędzony jak:

a) Logika w kodzie to if(platofrma) else if(inna_platforma)...
b) User Interface Specs Hell
c) Brak rozszerzeń dla danej platformy.

Ktoś ma jakieś większe doświadczenie z Mono w Xamarinie ? bo z takich moich POC wynika ze to nie jest warte zachodu.

Offline ArekBal

  • Użytkownik

# Czerwiec 27, 2014, 12:41:00
W czym byś nie robił i jak się nie napocił to zawsze będzie wyglądać jak opisany przez ciebie scenariusz.
1. Jeśli chcesz by szybko chodziło, a nie tylko chodziło to nie unikniesz.
2. Ci od WWW do dziś nie wymyślili jak jak ten problem w swoim przypadku rozwiązać, a oni tworzą swoje specki... więc się nie dziw innym.
3. to if(platofrma) else if(inna_platforma) nie wystarczy? :)

Offline jelcynek

  • Użytkownik

# Czerwiec 30, 2014, 19:59:12
Cytuj
Wait, zadanie prostego pytania to "fail"? Ciekawa polityka. W każdym razie "dziękuję" za odpowiedź. Nie to, żebym dowiedział się z niej,  jak to dokładnie C# działa na Androidzie, ale przynajmniej wiem już, że podobno działa.

Xion, po prostu jesteś za dobry by czegoś nie wiedzieć ;]

Cytuj
Ktoś ma jakieś większe doświadczenie z Mono w Xamarinie ? bo z takich moich POC wynika ze to nie jest warte zachodu.

http://www.monogame.net/showcase/ - doświadczenia nie mam, ale jak widać można. Kilka udanych tytułów napisane w monogame (opensourceowa implementacja xna na różne platformy) z użyciem xamarin.