Autor Wątek: Islanderz - Beta Testy Gry  (Przeczytany 3945 razy)

Offline darq

  • Użytkownik

  • +5
# Czerwiec 25, 2014, 20:07:31
Witam,

Islanderz to gra strategiczno-ekonomiczna z domieszką RPG. Tworzymy, rozbudowujemy  zarządzamy swoimi wyspami. Badamy różne okręty oraz działa obronne i ulepszamy je. Wysyłamy swojego bohatera na różne ekspedycje w celu zdobycia doświadczenia oraz różnych przedmiotów. Głównym zadaniem jednak jest tworzenie floty wojennej, dział obronnych lub budynków ekonomicznych (w zależności kto jak lubi grać). W Świecie Islanderz grasują też piraci tzw wyspy NPC, które można atakować. Liczymy również na to, że nasi gracze pomogą nam wymyślić rożne ulepszenia/dodatki do gry.

Każda zarejestrowana osoba otrzymuje w ramach nagrody na start 1000 Monet Premium oraz w każdą niedziele dodatkowe monety w ramach testów.

Zapraszamy również do zapoznania się z poradnikami co jak robić w Islanderz - Link do poradnika

Oto kilka screenów:
http://theislanderz.com/screens/scr1.jpg
http://theislanderz.com/screens/scr2.jpg
http://theislanderz.com/screens/scr3.jpg
http://theislanderz.com/screens/scr4.jpg
http://theislanderz.com/screens/scr5.png
http://theislanderz.com/screens/scr6.png
http://theislanderz.com/screens/scr7.png

Aktualne informacje o grze można znaleźć na naszym profilu na FB: Islanderz Game
Rejestracja do gry jest możliwa na stronie: http://theislanderz.com

Pozdrawiam.

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline JasonVoorhees

  • Użytkownik
    • FotoGry

  • +1
# Czerwiec 25, 2014, 21:21:46
Bardzo ładne, grafika na poziomie Red Alert 2 :)

Offline Karol

  • Użytkownik

# Czerwiec 26, 2014, 00:46:22
Wygląda faktycznie w miarę ładnie, ale jakoś tak kłuje po oczach brak jednolitej perspektywy w obiektach :U

Offline lethern

  • Użytkownik

# Czerwiec 26, 2014, 00:55:12
wrzucę tylko drobne odczucie wizualne
Kolory (oświetlenie) dają po oczach na moim wyszarzonym ekranie z niskim kontrastem, bałbym się to obejrzeć gdzieś z wysoką jasnością [chyba że to jakiś rodzaj blura męczy oczy i zwalam na kolory]. Czy te jaskrawe ubarwienie to zamierzona decyzja? Taki klimat kojarzy mi się bardziej z grą tropico niż z wojskiem :)
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 26, 2014, 00:56:50 wysłana przez lethern »

Offline darq

  • Użytkownik

# Czerwiec 27, 2014, 18:42:57
Wygląda faktycznie w miarę ładnie, ale jakoś tak kłuje po oczach brak jednolitej perspektywy w obiektach :U

budynki portowe są bliżej wiec maja inna perspektywę

Offline darq

  • Użytkownik

# Czerwiec 30, 2014, 19:01:55
Dla wszystkich tych, którzy nie wiedzą jeszcze czy założyć konta w grze Islanderz zapraszam na nasze konto testowe:

Adres gry: http://theislanderz.com
Świat: Świat Beta 2
E-mail/login: test@theislanderz.com
Hasło: testowe123

Zapraszamy do gry !

Offline darq

  • Użytkownik

# Lipiec 11, 2014, 14:51:31
Nowa aktualizacja w Islanderz:

Zmiany:
- Dodanie symulatora walk. (port wojenny -> symulator walk) (widoczne dopiero na nowym świecie lub na starym we wtorek)
- Wyszczególnienie informacji na tablicy ataków kolorem czerwonym, że jesteśmy atakowani
- Dodanie informacji w nawiasach o liczbie nieprzeczytanych wiadomości w: wiadomości, wiadomości sojuszowe, forum sojuszowe
- Dodanie przycisków przejścia miedzy: nowa, poprzednia wiadomości, oraz nowy, poprzedni raport
- Dodanie w podglądzie aktualnych operacji i porcie wojennym przy ataku łączonym ikonki lupy (szczegóły) oraz X (anuluj)
- Dodanie możliwości cofania ataków łączonych ale dopiero po upłynięciu 20% pierwotnego ataku
- Dodanie możliwości wykonywania ataków łączonych na wyspy pirackie
- Przejęcie wyspy przez innego gracza powoduje ze gracz który stracił wyspę może zbudować okręt do przejmowania bez konieczności używania punktów ekspansji
- Ulepszenie forum sojuszowego
- Zaznaczanie punktów na mapie dostępne od teraz dla wszystkich graczy
- Zmniejszona szansa na znalezienie przedmiotów podczas ekspedycji
- Brak możliwości wzięcia ochrony gracza podczas wykonywania ataku lub podczas gdy gracz był atakowany
- Zoptymalizowanie strony logowania się do gry pod względem wagi
- Ulepszenie odpisywania na wiadomość sojuszową
- Brak możliwości przeniesienia wyspy w przypadku gdy gracz ma flotę na wsparciu lub ktoś trzyma u gracza wsparcie
- Zmiana wyboru miedzy atakuj a grabież podczas wysyłania ataku nie powoduje już utraty wartości wpisanych wcześniej
- Skrócenie do 60 sekund wydłużenie aukcji po tym jak ktoś zalicytował przedmiot w ostatnich sekundach
- Dodanie potwierdzenia, że szybka wiadomość (wiadomość wysłana z popupa gracza) została wysłana
- W porcie handlowym z podpowiedzi przy liście wysp usunięte zostały wyspy pirackie
- Dodanie w przypadku koordynatora przycisku wykonaj misje jeszcze raz w raporcie z recyklingu

Zapraszam do gry

Offline darq

  • Użytkownik

# Lipiec 11, 2014, 21:30:02
Kolejna porcja usprawnień gry:

Optymalizacja świata:
- Większy nacisk na ulepszenie okrętów
- Droższe ulepszenia
- Niektóre jednostki maja wyższe wymagania co do możliwości zbadania ich
- Na słabszych jednostkach ulepszenia dają lepszy efekt niż na mocnych jednostkach
- Forteca, Niszczyciel i Dominator od teraz potrzebują 3 populacji nie 2
- Bateria plazmowa, Miotacz przeciwpancerny i Bateria EMP od teraz potrzebują 1 populacji nie 2
- Tropiciel, Okręt rozpoznawczy i zwiadowca od teraz potrzebują 1 populacji nie 2
- Recyklery posiadają większą ładowność
- Niektóre parametry flot zostały zoptymalizowane względem innych
- Zoptymalizowane wydobycie surowców
- Budynki mieszkalne są teraz tańsze
- Budynki wspomagające dostępne są teraz od 15 lvl Centrum Dowodzenia nie jak wcześniej od 20 oraz dają 4%
- Punkty ekspansji w Akademii Sił Zbrojny wytwarzają się wolniej
- Większe zapotrzebowanie punktów ekspansji na nowe wyspy
- Czas wskrzeszania bohatera został skrócony
- Przetop w Ośrodku recyklingu będzie szybszy
- Zmienione w niektórych zadaniach nagrody


Zapraszam do rejestracji na http://theislanderz.com i testowania nowych usprawnień

Offline darq

  • Użytkownik

# Lipiec 12, 2014, 19:02:53
Ostatnia paczka poprawek do gry już dostępna w grze.

Naprawione błędy:
- W porcie wojennym gdy ktoś atakował nas pasek postępu pokazywał 0% cały czas
- Zły wygląd ruchów floty przy w porcie wojennym i podglądzie aktualnych operacji przy wysyłaniu i odbieraniu surowców
- W atakach łączonych przy dołączaniu małej ilości floty do ogromnych ilości floty była możliwość zrabowania surowców na minus
- Port handlowy błędny czas dopłynięcia floty po przyjęciu oferty od innego gracza
- Brak możliwości cofnięcia floty która była gdzieś na wsparciu zaraz po przejęciu wyspy od innego gracza.
- Port handlowy na zastępstwie pokazywał wynik: Brak uprawnień
- Niekiedy zdarzało się że w raporcie szpiegowskim było widać wartości z innej wyspy
- Zmienione powstawanie złomu zaraz po walce (obecnie jeśli recyklery przypłyną 1 sek po walce zbiorą złom)
- Zamiana nieaktywnego gracza po 10 dniach na wyspę piracką
- Można było ulepszać w bohaterze bonus off i deff więcej niż 25%
- Nie można było ukończyć zadania wykonaj xxx ataków na wyspy pirackie w niektórych przypadkach
- Niekiedy czas serwera był rożny od czasu w grze.
- Po przeniesieniu wyspy surowce się zerowały lub pokazywało błędne wydobycie na godzinę
- Ulepszanie okrętów z rożnych wysp powodowało ulepszanie tych samych lvl
- Niekiedy ulepszanie badania które było tak samo wysokie jak poziom akademii powodowało włączenie innego badania
- Znikanie literek podczas pisania wiadomości
- Błędne dane w archiwum wojennym
- Niekiedy nie można było utworzyć ataku łączonego z głównej wyspy
- Brak możliwości wstawienia sztandaru w profilu gracza po zakupie konta koordynatora
- Niekiedy nie było widać ataków na tablicy ataków
- Brak możliwości pisania wiadomości z statystyki -> szukaj -> popup gracza
- Przenoszenie wyspy powodowało utratę handlarzy
- Brak stronicowania na forum sojuszowym
- Niekiedy w przypadku gdy nic nie zrabowaliśmy to pokazywana była ikonka że łup jest nie pełny zamiast pokazywać pustą skrzynię
- Poprawa literówek

Zapraszamy do gry na http://theislanderz.com

Offline darq

  • Użytkownik

# Lipiec 17, 2014, 22:55:17
Zaktualizowaliśmy grę do wersji 0.2

Oto lista zmian w grze:

Błędy
- Zaraz po budowie obojętnie jakiego budynku w bazie głównej znikały na chwilę surowce oraz populacja
- Rozjeżdżanie tekstów w zakładce „wiadomości”
- Kliknięcie „rejestruj” na stronie głównej nie powodowało włączania ściemniania ekranu
- Poprawiono wyliczenia w symulatorze walk
- Znikanie wsparcia od gracza na wyspie, która zamienia się w wyspę piracką
- Brak polskich znaków przy tworzeniu tematu na forum sojuszowym
- Niekiedy w stoczniach nie było widać jakie jednostki się budują

Zmiany
- Dodane popupy z informacjami o graczu w kilku miejscach
- Bohater otrzymuje teraz 0.1 zamiast 0.2 bonusu off i deff za 1 punkt rozwoju bohatera
- Zmiana sortowania w liście członków w sojuszu
- Dodanie samouczka w grze


Zapraszamy do gry http://theislanderz.com

Offline BrunonDEV

  • Użytkownik
    • Construgia -- RPG

# Styczeń 01, 2015, 18:16:07
Fajne. :)

Offline aphity

  • Użytkownik

  • +1
# Styczeń 01, 2015, 21:49:05
Hę? Zakładam sobie konto, czytam zasady i widzę taki oto kwiatek:
Cytuj
Nieznajomość Zasad Gry nie zwalnia z ich nieprzestrzegania
:)

Offline MaxGarden

  • Użytkownik
    • Profil na warsztacie

# Styczeń 01, 2015, 23:43:45
@up
Co w tym dziwnego?

Offline Xion

  • Redaktor
    • xion.log

  • +1
# Styczeń 01, 2015, 23:47:25
Jedno 'nie' za dużo.

Offline Gimer

  • Użytkownik
    • Portfolio

# Styczeń 02, 2015, 01:12:07
Fajna zasada :)