Autor Wątek: Croko Game (Indiegogo Campaign)  (Przeczytany 6903 razy)

Offline chrupek3d

  • Użytkownik

  • +3
# Czerwiec 07, 2014, 18:23:53
witam,

Ruszyła kampania Indiegogo mojej gry Croko: The Beginning of a Great Adventure.
Chętnych zapraszam na stronę projektu, gdzie można pobrać demo na Androida i PC.
Zachęcam również do wspierania polskiej myśli twórczej :-)

https://www.indiegogo.com/projects/croko



Bezpośrednio wersja android:
https://play.google.com/store/apps/details?id=com.yeti.blue

pozdrawiam
Marek Borowik

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline mihu

  • Użytkownik
    • mihu

# Czerwiec 07, 2014, 18:42:15
Czytam sobie: "What do we need the money for?"
Zaczynasz pisząc, że potrzebujesz pieniędzy na nowy silnik. Przez cztery paragrafy jest w zasadzie mowa o silniku. Dopiero po uważnym przeczytaniu znalazłem jedno zdanie "I also want to expand the team." Przez dłuższą chwilę miałem więc wrażenie, że otwierasz kampanię na $43.000 dla licencji na Unreal Engine, który z tego co słyszałem od niedawna jest prawie darmowy. :D

Można powiedzieć, że to moja wina, bo nieuważnie czytałem. Ale musisz zdawać sobie sprawę, że na przyciągnięcie czyjejś uwagi masz dosłownie sekundy. W twoim opisie większość jest zbędna ("My friend helped me to code the entire game in Unity3D" albo cały paragraf o tym czym jest Unity - zaraz po tym jak napisałeś że chciałbyś wymienić Unity na Unreal Engine). Ja bym nad tym popracował. Albo napisał od nowa.

Offline koirat

  • Użytkownik

# Czerwiec 07, 2014, 20:04:16
43K nie masz najmniejszych szans. Może chodziło ci o 4.300 ?

Offline Antek

  • Użytkownik
    • blog

# Czerwiec 07, 2014, 22:39:13
ale tak bez filmiku nawet? :o

Offline Xion

  • Redaktor
    • xion.log

# Czerwiec 08, 2014, 00:44:34
Istnieje już platformówka z krokodylem jako głównym bohaterem, o bardzo podobnej nazwie: http://en.wikipedia.org/wiki/Croc:_Legend_of_the_Gobbos . Trochę kiepsko, że nie sprawdziłeś tego, zanim dobrałeś nazwę dla swojej gry.

Offline Xirdus

  • Redaktor

  • +4
# Czerwiec 08, 2014, 00:53:09
Istnieje już platformówka z krokodylem jako głównym bohaterem, o bardzo podobnej nazwie: http://en.wikipedia.org/wiki/Croc:_Legend_of_the_Gobbos . Trochę kiepsko, że nie sprawdziłeś tego, zanim dobrałeś nazwę dla swojej gry.
A mi się wydaje że sprawdził.

Offline Kyroaku

  • Użytkownik

  • +1
# Czerwiec 08, 2014, 00:58:45
@Xion, az sie lezka zakrecila, poniewaz to byla moja ulubiona gra w dziecinstwie ;) Wyciagnales ja z zapomnianej czesci mojego mozgu. Swietna gra.

EDIT: chrupek3d, bardzo mi sie spodobala ta gra :) Przyjemna grafika, sama gra prosta - w pozytywnym sensie no i mimo wszystko kilka razy przegralem :D Moze dlatego, ze nie mieszcze sie w przedziale wiekowym, ale na pewno na lekcjach bede ciupal ^^ Zmartwil mnie jedynie napis "demo", takze naprawde zycze powodzenia :)
Jesli mozna spytac: ile zajela produkcja tego, co juz macie ?
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 08, 2014, 01:15:03 wysłana przez Kyroaku »

Offline pawlaks1

  • Użytkownik
    • wolf in game

# Czerwiec 08, 2014, 11:42:12
Gierka jak dla dzieci bardzo spoko, może momentami i za trudna ale ok. Na pewno musicie poprawić tą kamerę ale myślę, że to nie będzie zbyt trudne. Trzymam kciuki a w międzyczasie promujcie grę gdzie się da :).

Offline Xion

  • Redaktor
    • xion.log

# Czerwiec 08, 2014, 18:57:33
A mi się wydaje że sprawdził.
I celowo chciał opierać się na tej kolizji nazw do celów marketingowych? Cóż, nie chciałem już tego sugerować...

Offline Krolik

  • Użytkownik

  • +3
# Czerwiec 09, 2014, 13:40:34
Nie potrzebnie pisałeś o platformach mobilnych. Po pierwsze z doswiadczenia wiem, że ludzie nie chca takich gier wspierać na crowdfundingu, bo przewaznie nic nie zyskują. 10 dolarow na gre w obnizonej cenie na mobile + koszulka? Zapewne jeszcze nie wiesz, że sie wkopałes - Itunes Connect pozwala wygenerowac dla gry tylko ograniczona promo kodów kiedys było to 50. Ponoć Apple zwiekszyło tą ilosc bodaj do 100 szt. A co zrobisz gdyby gre na iosa zechciało kupic wiecej graczy? Ostatecznie jeszcze dodam, że grubo przegieliscie z kwotą, zresztą z nasza gra było podobnie :)
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 09, 2014, 18:29:49 wysłana przez Krolik »

Offline JasonVoorhees

  • Użytkownik
    • FotoGry

# Czerwiec 10, 2014, 04:10:26
@Xion, az sie lezka zakrecila, poniewaz to byla moja ulubiona gra w dziecinstwie ;) Wyciagnales ja z zapomnianej czesci mojego mozgu. Swietna gra.
Mi od razu obrazek i tytuł się skojarzył z grą Croc :) W dzieciństwie pocinałem na zmianę z Gex: Enter the Gecko :) W sumie to gad i to gad :D

Offline chrupek3d

  • Użytkownik

# Czerwiec 10, 2014, 19:43:42
mihu: Dzięki za spostrzeżenia.

Xirdus: oczywiście, że sprawdził :-)

yroaku: prawie rok, bo "znajomy" kodował po godzinach pracy, a pierwszy "koder" z którym współpracowałem, okazał się... powiedzmy, że nieprofesjonalny. Po pół roku wycofał się z projektu zostawiając bajzel, którego "znajomy" nie chciał dotykać, więc kodował od początku.

pawlaks1: dzięki, tak trzymaj... ja nie napisałem chyba tylko do papieża :-)

Krolik: czyli już wiesz, jak się czuje ;) Może się i wkopałem, ale nie jestem sklepem odzieżowym, tylko wydawcą gry. Zresztą o internautach jestem tego samego zdania co Lem i jest mi z tym dobrze.

Panowie, dałem demo gry, żeby nie obiecywać gruszek na wierzbie. Gdybym zdobył te pieniądze, zatrudniłbym kilku koderów i zrobił solidny tytuł z lepszym sterowaniem etc. Obecne DEMO jest tylko demem poglądowym, bo nie chciałem ludziom tylko opowiadać, ale pokazać jak może to w przybliżeniu wyglądać. Wynika to przecież z tekstu i troszkę się dziwię na ludzką reakcję... lub jej brak.
Do póki nie wystaruje się z kampanią, nie widać być może tak oczywistych rzeczy jakie opisujecie... z niektórymi się zgadzam z innymi nie. Wykonałem solidną robotę, a ludzie oczekują ode mnie, że pokażę cycki lub przebiorę się za myszke miki i wsiądę do porszaka, jak idiota, który zebrał 600 tys. Niedoczekanie :-)

Panowie, ja to wszystko robię sam od konceptu, po grafikę, filmy promocyjne i animacje, łącznie z kampanią... "znajomy" zakodował po godzinach i koniec, kropka. Rozumiem Was, ale zrozumcie też mnie, nie jestem alfą i omegą. Kupiłem tylko muzykę, chociaż w przeszłości byłem muzykiem :-)

Dzięki za komentarze.
Marek
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 10, 2014, 19:59:16 wysłana przez chrupek3d »

Offline .

  • Użytkownik

# Czerwiec 10, 2014, 22:15:44
Nie potrzebnie pisałeś o platformach mobilnych. Po pierwsze z doswiadczenia wiem, że ludzie nie chca takich gier wspierać na crowdfundingu, bo przewaznie nic nie zyskują. 10 dolarow na gre w obnizonej cenie na mobile + koszulka?
Google podaje co najmniej kilkanaście gier chłopaków z Polski, które zostały wsparte w takiej formie.
https://www.kickstarter.com/projects/304725524/worlds-of-magic-a-new-classic-4x-fantasy-game
https://www.kickstarter.com/projects/wastelands/worlds-of-magic
https://www.kickstarter.com/projects/clevermojogames/alien-frontiers-factions/posts
https://www.kickstarter.com/projects/1447560584/more-oldschool-turn-based-4x-space-strategy-game
...
Moim zdaniem każda dobrze opakowana kupa zbierze minimum $40k, próbować! :-)

Offline chrupek3d

  • Użytkownik

# Czerwiec 11, 2014, 00:35:18
faktycznie, niezłe te projekty... niepotrzebnie tak się starałem ;)

Offline Antek

  • Użytkownik
    • blog

  • +1
# Czerwiec 11, 2014, 14:56:01
Google podaje co najmniej kilkanaście gier chłopaków z Polski, które zostały wsparte w takiej formie.
https://www.kickstarter.com/projects/304725524/worlds-of-magic-a-new-classic-4x-fantasy-game
https://www.kickstarter.com/projects/wastelands/worlds-of-magic
https://www.kickstarter.com/projects/clevermojogames/alien-frontiers-factions/posts
https://www.kickstarter.com/projects/1447560584/more-oldschool-turn-based-4x-space-strategy-game
...
Moim zdaniem każda dobrze opakowana kupa zbierze minimum $40k, próbować! :-)
world of magic i more to głównie pctowe tytuły, a dodatkowo gdzieś tam mają mobile release (chociaż przy more nie widziałem nawet i tego), co do alien frontiers to nie wiem, bo mają gówno zamiast opisu

jest różnica między gierką mobilną, a gierką, która dostanie też mobilnego porta ale pre-orderujesz sobie kickstarterem wersję PC, nie wiem czy rozumiesz taki abstrakcyjny koncept ;-)