Autor Wątek: Tworzenie dużych, naturalnych leveli.  (Przeczytany 1947 razy)

Offline wozix

  • Użytkownik

# Czerwiec 04, 2014, 03:23:23
Dzień dobry,
w końcu mam dużo wolnego czasu i mam pomysł na fajny projekt i chcę, by był zrobiony jak najbliżej AAA jak to jest tylko możliwe. Do tego potrzebuję realistycznie wyglądającego terenu. Bawiłem się kilka godzin w World Machine i jestem zachwycony tym narzędziem, kto używał ten wie. Efekt osiągnięty z użyciem tego programu wygląda bosko. Niestety, wersja darmowa ma spore ograniczenia i nie wystarcza dla mojego projektu. Dlatego mam do was pytanie: czy istnieją jakieś darmowe narzędzia tego typu, gdzie będę mógł wygenerować ładny teren razem z wszelkimi normal mapami, etc.? Może macie z tym jakieś doświadczenia, albo zasugerujecie mi inną drogę do osiągnięcia podobnego efektu. Pozdrawiam!
« Ostatnia zmiana: Czerwiec 04, 2014, 17:52:01 wysłana przez wozix »

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline JasonVoorhees

  • Użytkownik
    • FotoGry

# Czerwiec 23, 2014, 03:02:39
Nie bez powodu produkcje AAA są tak nazwane. Chcesz zrobić coś dobrego, chcesz to sprzedać, to kup program, który Ci to ułatwi. Cena programu przy potencjalnych zyskach jest znikoma.