Autor Wątek: Visual 2013 debugowanie shaderów  (Przeczytany 1951 razy)

Offline kolarz3

  • Użytkownik

# Maj 31, 2014, 17:36:24
Nie wiem czemu w shaderach brakepointy nie działają. Pisze, że nie ma pliku z symbolami: "the breakpoint will not currently be hit. no symbols have been loaded for this document". Wie ktoś może jak taki plik wygenerować :D ?

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Ivian

  • Użytkownik
    • Ivian's Cave

# Czerwiec 01, 2014, 00:03:13
Bo shadery nie są programami w takim sensie jak je rozumiesz. Nie da się ich debugować stawiając breakpointy.

Offline kolarz3

  • Użytkownik

# Czerwiec 01, 2014, 00:10:34

Offline kolarz3

  • Użytkownik

# Czerwiec 01, 2014, 09:05:41
Bo shadery nie są programami w takim sensie jak je rozumiesz. Nie da się ich debugować stawiając breakpointy.
Wiem, ale da się robić brakepointy dla pojedynczej klatki.

Offline quaikohc

  • Użytkownik

# Czerwiec 02, 2014, 11:15:09
Bo shadery nie są programami w takim sensie jak je rozumiesz. Nie da się ich debugować stawiając breakpointy.

Da sie. I graphics debugger w visual studio ma taka opcje i np. Nsight od nvidii (  http://http.developer.nvidia.com/ParallelNsight/1.51/UserGuide/HTML/Setting_Breakpoints_in_the_Shader_Debugger.html ). Debugowanie hlsla w nsighcie nie dziala niestety lokalnie, wiec trzeba miec dwa komputery. W VS dziala bardzo fajnie - jezeli dziala, bo czesto niestety visual studio sie wywalal przy debugowaniu, albo po prostu nie chcial lapac breakpointow. Moze poprawili to w ostatniej wersji.

Offline Ivian

  • Użytkownik
    • Ivian's Cave

# Czerwiec 02, 2014, 12:50:26
Mea culpa. Od zawsze debugowałęm shadery przez return :D