Autor Wątek: Multiplayer w Unity  (Przeczytany 4548 razy)

Offline MateuszS

• Użytkownik

# Maj 23, 2014, 00:26:09
Witam.
Przeglądnąłem trochę forum jednak tak gdzieś w okolicy 4 strony postanowiłem jednak napisać temat. Jestem studentem informatyki, chciałbym jako pracę inżynierską zrobić coś w Unity (takie wstępne założenie). Chodzi o jakąś prostą grę, czy też prezentację silnika ale Multiplayer (klient-serwer). Mam kilka pytań:
1. Wiem że istnieje moduł Network w Unity, za pomocą którego można napisać taką aplikację. Ale to chyba sprawdzi się tylko dla klienta? No bo załóżmy że sobie serwer zechcę postawić na jakimś dedyku. Serwer nie potrzebuje znać mapy, renderować ją itd. On tylko przekazuje pakiety między klientami. I tu jest pytanie - czy jako serwera mogę użyć już dowolnej biblioteki, choćby Qt do C++ w celu wyłapywania tych pakietów lecących od klienta?
2. Czy po tym kursie, da się coś sensownego już napisać? Dogłębnie go analizowałem ostatni tydzień ale nie wiem czy gość nie pominął jakiegoś bardzo istotnego mechanizmu, który mi ułatwi pracę? Na pewno nie wspomniał niz o Network.
http://www.unity3dstudent.com/category/modules/

Offline Mr. Spam

• Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Rethil

• Użytkownik

# Maj 23, 2014, 12:26:43
@1 Krótka odpowiedź: tak- dowolny program da rade.