Autor Wątek: Jaki serwer dedykowany?  (Przeczytany 3329 razy)

Offline TrauceR

• Użytkownik

# Maj 10, 2014, 21:55:58
Witam
Nie jestem jakimś profesjonalistą ale mam wizje stworzenia gry MMOrpg free to play z możliwością donate i game shopu. Wiem że wiąże się to z dużymi kosztami ale ostatnio udało mi się zgromadzić dość spory kapitał i mam też znajomych którzy są bardziej oblatani w branży ale przejdźmy do tematu przeglądałem sieć za serwerem dedykowanym ale większość stron jest ciężka i nie wiadomo w zasadzie co do czego przypiąć. I tutaj się rodzi pytanie czy możecie polecić jakąś firme która świadczy takie usługi może być z lokalizacją serwerowni w Polsce bądź też za granicą, może być również całkowicie zagraniczna firma, która posiada w ofercie coś co wytrzyma +/- 2000 online i łącze na tyle silne żeby byle kto nie zamulił serwera DDOSem wygenerowanym z pc w domu. Serwer side będzie działać na linuxie jeżeli chodzi o typ gry to coś typu metin/kalonline mówię tu o budowie samej gry. I podkreślam że ja tylko inwestuje resztę będą nadzorować znajomi więc w poscie mogłem palnąć coś głupiego ;)
Proszę o porady pozdrawiam TrauceR

Offline Mr. Spam

• Miłośnik przetworów mięsnych

Offline Karol

• Użytkownik

# Maj 10, 2014, 22:21:53
Najtańsze jakie znam to Kimsufi - swego czasu operowałem na dedyku od nich i śmigał ładnie, do poważniejszych celów coś z oferty OVH (Kimsufi działa pod szyldem OVH). Ewentualnie możesz zainteresować się Google Compute Engine.

To, ile serwer uciągnie graczy to w dużej mierze zależy też od gry - kilka lat temu dobry dedyk był w stanie pociągnąć 1,5 do 2 tys graczy na emulatorze WoW'a, teraz kiedy specyfikacje podskoczyły to powinno być łatwiej taki wynik osiągnąć.

Offline Snejk47

• Użytkownik

# Maj 12, 2014, 00:56:09
Pod OVH należy teraz też SoYouStart (nowa marka). Polecam też napisać na WHT może jakieś zniżki dostaniesz :) Opisz im tak samo jak tutaj i coś poradzą.

Offline TrauceR

• Użytkownik

# Maj 12, 2014, 20:07:21