Autor Wątek: AppWarp, Photon, Player.io (YGN)?  (Przeczytany 1323 razy)

Offline komorra

  • Użytkownik
    • Blog naszego teamu (o grze Voxelfield)

# Maj 10, 2014, 09:00:59
Witam. Zastanawiam się nad dobrym backendem sieciowym dla Voxelfield'a (MOBA). Gra będzie musiała mieć rozwiązaną sieciowość podobnie jak LoL, w sensie odczucia dla końcowego gracza. Zastanawiałem się nad:

Najlepiej byłoby jak w przypadku Photona, że dostaje SDK, łączę się z już istniejącą infrastrukturą serwerową i piszę jedynie kod po stronie klienta - a mam realtimową sieciowość.

Znacie jakieś jeszcze inne rozwiązania typu multiplayerowa chmura, która obsłuży coś takiego jak LoL?
Czy może lepiej pójść w rozwiązania typu MS Azure i napisać własny cloudowy server?
Czy też może bawić się w jakieś VPSy lub nawet własną serwerownie?
Szukam oczywiście najtańszego, najbardziej elastycznego i realtimowego rozwiązania. Z góry thx za pomoc.

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych