Autor Wątek: [GLEW_MX] Usuwanie GLEWContext  (Przeczytany 1041 razy)

Offline Grizlee

  • Użytkownik

# Maj 04, 2014, 11:29:29
Cześć.
Ostatnio bawiłem się trochę glew z zdefiniowaną  stałą GLEW_MX. Napotkałem problem podczas sprzątania. Mianowicie kiedy próbuje usunąć strukturę GLEWContext to dostaje breakpointa.

Siedzę nad tym błędem już od paru dni i nie mam pojęcia dlaczego tak się dzieje. Co gorsza, przykład użycia glew_mx znalazłem tylko na jednej stronie i stwierdziłem, że mój kod nie różni się za bardzo od tego który znalazłem.

Załączam prosty program który wywala breakpointa:
#define GLEW_STATIC
#define GLEW_MX
#include <GL\glew.h>
#include <glfw3.h>

GLFWwindow *wnd;
GLEWContext *ctx;

GLEWContext* glewGetContext()
{
return ctx;
}


int main()
{
glfwInit();

glfwWindowHint(GLFW_CONTEXT_VERSION_MAJOR, 4);
glfwWindowHint(GLFW_CONTEXT_VERSION_MINOR, 3);
glfwWindowHint(GLFW_OPENGL_CORE_PROFILE, GL_TRUE);

wnd = glfwCreateWindow(100, 100, "WINDOW", nullptr, nullptr);

glfwMakeContextCurrent(wnd);

ctx = new GLEWContext();

if (glewInit() != GLEW_OK)
return 1;


delete ctx; // W tym miejscu wywala breakpointa.
glfwDestroyWindow(wnd);

return 0;
}

PS. Przepraszam, że takie pytanie umieszczam na forum, ale niestety Q&A nie chce u mnie działać prawidłowo, ponieważ gdy wchodzę w ten dział to wyświetla mnie jako osobę niezalogowaną, mimo to że na stronie głównej jestem zalogowany.

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych