Software Engineering and Computer Games - Rudy Rucker
Programming AI by Example - Mat Buckland
Game Physics Engine Development - Ian Millington
Game Interface Desing - Brent Fox
Game Engine Architecture - Jason Gregory
Game Coding Complete - Mike McShaffy
Fizyka Dla Programistów Gier - David Bourg
Beginning Game Level Design - John Feil
2D Graphics Programming For Games - John Pile
Optimizing Software in C++ - Agner Fog
Clean Code - Robert Martin
Pracownia Programowania Obiektowego - Andrzej Daniluk
Jestem w posiadaniu powyższych pozycji i po wstępnym przejrzeniu wydały mi się dość ciekawe. Ze względu jednak na to, że wolę kodzić niż czytać, wolałbym się upewnić, że każda z tych pozycji jest warta przeczytania i tu pytanie do Was, czy mieliście z tymi książkami do czynienia i jaka jest Wasza opinia na ich temat? Może polecacie coś innego? Przyznam, że jedynymi książkami do programowania jakie przeczytałem do Symfonia C++ i jakaś mała książeczka do Javy, resztę (czyli wciąż nie za wiele :D) umiem z internetu. Interesuje mnie (chciałbym się podszkolić) programowanie ogólnie, projektowanie kodu, jakieś teoretyczne zagadnienia języka (C++ głównie) które przydadzą się w praktyce do optymalizacji kodu no i oczywiście samo programowanie gier od pewnego czasu.