Programowanie > Literatura

Czy warto przeczytać...

<< < (2/2)

Pshepo:
Programming AI by Example - Mat Buckland  : Bardzo dobra pozycja - gość ma lekkie pióro, a oprócz tego bardzo wiele rzeczy obrazuje na (jak wskazuje tytuł ;)) przykładach. Polecam

Reg:
Z tych, które ja czytałem, polecam:

Game Engine Architecture - Jason Gregory - bardzo dobry przegląd, jak jest zbudowany silnik gry.
Fizyka Dla Programistów Gier - David Bourg - dobre wprowadzenie do programowania fizyki.

Co bym polecał dodatkowo z podobnych tematów, to jakaś książka do matematyki 3D. Mój wybór to był:
3D Math Primer for Graphics and Game Development - Fletcher Dunn and Ian Parberry

Patrulek:
W 3d póki co wchodzić nie zamierzam, ale zapamiętam ten tytuł i z pewnością rzucę na niego okiem. Także dzięki za Wasze opinie :)

PsichiX (ΨΧΞ):
wiedza z zagadnien 3D Ci sie bardzo mocno przyda przy zabawie z 2D - mimo wszystko 2D to czesto splaszczone 3D, dzieki czemu mozesz osiagac bardzo cudne triki.

Kaladios:
WASA genuinely comprehends that an individual may wind up losing the bill because of any explanation and remembering that situation, WASA has thought of a practical arrangement. All you've to do is visit 'WASA water copy charge' page and enter your record number. When that is done present your record number, and a page will show up with your water bill Lesco Bill Online  . So you see, this procedure will scarcely take a couple of moments given that you've your subtleties. On the off chance that you accept your record number isn't right so get in touch with them and their staff will unquestionably help you.

Nawigacja

[0] Indeks wiadomości

[*] Poprzednia strona

Idź do wersji pełnej