Autor Wątek: Audio Level Designer (Specjalista ds. Udźwiękawiania Poziomów Gier Komputerowych  (Przeczytany 1340 razy)

Offline Techland

  • Użytkownik

# Kwiecień 29, 2014, 12:27:54
Techland to największy w Polsce producent gier komputerowych. Nasze gry – serie Dead Island czy Call of Juarez, zostały wydane w większości krajów na świecie i zdobyły rzesze wiernych fanów. Międzynarodowy sukces Dead Island (ponad 5 milionów sprzedanych egzemplarzy) umocnił pozycję naszej Firmy jako twórcy światowej klasy rozrywki. Obecnie pracujemy nad dwoma nowymi tytułami: największą w historii firmy produkcją Dying Light oraz Hellraid – grą osadzoną w klimatach dark fantasy. Wykorzystujemy i tworzymy nowe zaawansowane technologie informatyczne. Zatrudniamy najlepszych specjalistów w branży.

Aktualnie poszukujemy osoby na stanowisko:
Audio Level Designer
(Specjalista ds. Udźwiękawiania Poziomów Gier Komputerowych)
(miejsce pracy: Wrocław)

Główne zadania:
•   implementacja pełnego udźwiękowienia misji/leveli/cutscen (używając autorskiej technologii Techlandu ChromEd),
•   proponowanie zmian w zakresie udźwiękowienia istniejących leveli,
•   wsparcie tworzenia dźwięków do gry.

Uwaga! Zadania na tym stanowisku nie obejmują tworzenia muzyki do gier.

Oczekujemy:
•   znajomości w stopniu podstawowym lub średnim dowolnego edytora poziomów (np. ChromEd, Unreal Engine, CryEngine czy Unity 3D),
•   znajomości trendów i orientacji w dźwięku/muzyce w grach, filmie,
•   wyczucia muzycznego, umożliwiającego samodzielne udźwiękawianie leveli (korzystając z dostępnych bibliotek dźwięków i wsparcia osób tworzących dźwięki),
•   znajomości dowolnego z programów do edycji dźwięku w stopniu zaawansowanym (np. Sound Forge, Samplitude, Audiacity, Reaper, Cubase czy Pro Tools),
•   autentycznej pasji do gier, wspartej znajomością rynku z perspektywy gracza i znajomością najnowszych produkcji,
•   samodzielności, dynamiki i proaktywności w działaniu.

Mile widziane:
•   doświadczenia w projektowaniu i implementacji leveli do gier komputerowych (mile widziane doświadczenie komercyjne),
•   podstawowa umiejętność tworzenia dźwięków,
•   podstawowa umiejętność programowania w C++,
•   znajomość w stopniu podstawowym lub średnim middleware FMOD, WWISE.

Dlaczego warto u nas pracować?
•   Techland to grono utalentowanych i doświadczonych specjalistów, którzy chcą i lubią dzielić się wiedzą. W związku z tym budujemy Techlandową Bazę Wiedzy, tak aby żadne doświadczenie – ani to dobre, ani to złe – nie zostało zapomniane.
•   Charakteryzują nas innowacyjne, śmiałe projekty informatyczne. W każdej z naszych gier używamy najnowszych technologii lub rozwijamy własne. Obecnie pracujemy nad kolejną wersją naszego silnika - Chrome Engine 6.
•   Tworzenie gier to coś więcej niż praca – to pasja, sposób na życie, a także - po prostu - świetna zabawa. Dbamy o naszą niepowtarzalną atmosferę poprzez m.in. luźny styl komunikacji (wszyscy jesteśmy ze sobą „na Ty”), możliwość ciągłego uczenia się od najlepszych, kreatywne podejście w rozwiązywaniu problemów i cykliczne imprezy integracyjne.
•   Mamy bogaty system benefitów pozapłacowych (fundusz kapitałowy z dodatkowym ubezpieczeniem na życie, opieka zdrowotna i karta Multisport, prezenty okolicznościowe, na bieżąco aktualizowana o najnowsze pozycje biblioteka książek i gier, zniżka na wszystkie produkty firmy, nisko oprocentowane pożyczki dla pracowników itp.).

Zainteresowanych zapraszamy do przesłania dokumentów aplikacyjnych (CV, LM, portfolio – link)
na adres: praca@techland.pl,
w tytule umieszczając nr ref. ALD/05/14

Prosimy o zamieszczenie następującej klauzuli we wszystkich przesyłanych nam dokumentach aplikacyjnych: „Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb realizacji procesu tej oraz kolejnych rekrutacji zgodnie z obowiązującą Ustawą o ochronie danych osobowych (Dz. U. Nr 133, poz. 833) aż do pisemnego wycofania zgody.”

Techland Sp. z o.o.
ul. Jana Szczyrki 12-14
54-426 Wrocław
www.techlandjobs.com

Informujemy, że skontaktujemy się tylko z wybranymi kandydatami

Offline Mr. Spam

  • Miłośnik przetworów mięsnych